AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #261 Skrevet 4. oktober 2021 7 minutter siden, Becky said: Det gjør jeg og, men tror nok ikke den blir mottatt gitt til tross for sendt ikon..☺️ Mulig det er kun hos meg men har samme problem på WhatsApp så regner med det er det samme hos meg fortsatt Får både sendt og mottatt her Anonymkode: 3b8f0...ace
Becky Skrevet 4. oktober 2021 #262 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Får både sendt og mottatt her Anonymkode: 3b8f0...ace Hvis du får hatt samtale da fungerer det hos deg : )
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #263 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Om folk ikke sletter Facebook-kontoen sin etter alt som kom frem under det 60 minutes-intervjuet, så er det noe alvorlig galt med folk… Anonymkode: e161d...69c Ble positivt overrasket over FB etter å sett intervjuet. Det viser at de ikke er så ekstreme på sensur som man tror. Husk at det denne "varsleren" vil ha, er totalforbud mot alle ytringer som ikke følger et gitt narrativ. Anonymkode: a4f0b...a02
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #264 Skrevet 4. oktober 2021 24 minutter siden, Becky said: Hvis du får hatt samtale da fungerer det hos deg : ) Anonymkode: 3b8f0...ace
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #265 Skrevet 5. oktober 2021 12 hours ago, AnonymBruker said: Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å tro at en soMe-kanal er en trygg plass å lagre bilder av barna på. For alt du vet hacker pedofili-ringer seg jevnlig inn på folks kontoer og kopierer bildene som ligger der. Anonymkode: e3b3b...630 De er voksne nå. Men jeg trodde at det var tryggt. Men holder på å finne et nytt sted å lagre de, og få de bort derfra. Det sto en gang et forslag om at jeg kunne oppbevare bildene mine med "bare-jeg-kan-se som personvernsinnstilling der inne. Bildene er vanlige bilder. Ikke noe spesiellt for andre enn oss som er på bildene vil jeg tro. Men jeg lærte. Nå blir alle bilder flyttet. Noen som vet om en trygg bildeopbevarings mulighet ? Anonymkode: 48d0a...b59
Eloise12345 Skrevet 5. oktober 2021 #266 Skrevet 5. oktober 2021 Just now, AnonymBruker said: De er voksne nå. Men jeg trodde at det var tryggt. Men holder på å finne et nytt sted å lagre de, og få de bort derfra. Det sto en gang et forslag om at jeg kunne oppbevare bildene mine med "bare-jeg-kan-se som personvernsinnstilling der inne. Bildene er vanlige bilder. Ikke noe spesiellt for andre enn oss som er på bildene vil jeg tro. Men jeg lærte. Nå blir alle bilder flyttet. Noen som vet om en trygg bildeopbevarings mulighet ? Anonymkode: 48d0a...b59 Det var meg som skrev dette. Havnet med feil som anonym.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #267 Skrevet 5. oktober 2021 Herregud for en hysterisk tråd dette her. Og for noen teorier folk kommer med! Bare piss alt sammen... All teknologi har problemer i blant. Anonymkode: afb17...1c0 3
Humas Skrevet 5. oktober 2021 #268 Skrevet 5. oktober 2021 FB ber om passordet mitt og at jeg legger inn nytt. Har det noe med gårsdagen å gjøre, er det trygt å endre, blir jo litt 'paranoid' siden dette kommer etter nedetiden i går.
Matas Skrevet 5. oktober 2021 #269 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): De er voksne nå. Men jeg trodde at det var tryggt. Men holder på å finne et nytt sted å lagre de, og få de bort derfra. Det sto en gang et forslag om at jeg kunne oppbevare bildene mine med "bare-jeg-kan-se som personvernsinnstilling der inne. Bildene er vanlige bilder. Ikke noe spesiellt for andre enn oss som er på bildene vil jeg tro. Men jeg lærte. Nå blir alle bilder flyttet. Noen som vet om en trygg bildeopbevarings mulighet ? Anonymkode: 48d0a...b59 Eloise12345 skrev (4 timer siden): Det var meg som skrev dette. Havnet med feil som anonym. Kjøp deg en ekstern harddisk.
tdm900 Skrevet 5. oktober 2021 #270 Skrevet 5. oktober 2021 Var så godt å slippe den for en kveld🤪😋 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #271 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Ble positivt overrasket over FB etter å sett intervjuet. Det viser at de ikke er så ekstreme på sensur som man tror. Husk at det denne "varsleren" vil ha, er totalforbud mot alle ytringer som ikke følger et gitt narrativ. Anonymkode: a4f0b...a02 Det var jo overhodet ikke det som kom frem under høringen i dag. Det hun ønsker er å beskytte barna våre (og oss voksne, for den del). Anonymkode: e161d...69c 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #274 Skrevet 7. oktober 2021 MalloryK skrev (5 minutter siden): Nå forsvant fb for meg. Flere? Jepp. Anonymkode: e7a26...e2d
Gjest 07.27 Skrevet 7. oktober 2021 #276 Skrevet 7. oktober 2021 (endret) Funker fint her. Edit: Jeg bruker VPN og den sier jeg er i USA, så det er kanskje ikke så relevant. Men da fungerer det i New York i all fall, så vet dere det... Endret 7. oktober 2021 av 07.27
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #278 Skrevet 7. oktober 2021 Bruker Telia på bredbånd og mobil, og bredbåndet falt ut nå for litt siden. Vet ikke om det har noen sammenheng. Facebook, Twitter og Google er utilgjengelig her hvertfall. Godt vi har KG. 😁 Anonymkode: e7a26...e2d
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #279 Skrevet 7. oktober 2021 Har mistet WiFi her jeg er ihvertfall. Anonymkode: bfe6b...dad
Gjest Svigermor Skrevet 7. oktober 2021 #280 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bruker Telia på bredbånd og mobil, og bredbåndet falt ut nå for litt siden. Vet ikke om det har noen sammenheng. Facebook, Twitter og Google er utilgjengelig her hvertfall. Godt vi har KG. 😁 Anonymkode: e7a26...e2d Har Telia jeg også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå