Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
7 minutter siden, Becky said:

Det gjør jeg og, men tror nok ikke den blir mottatt gitt til tross for sendt ikon..☺️ Mulig det er kun hos meg men har samme problem på WhatsApp så regner med det er det samme hos meg fortsatt :) 

Får både sendt og mottatt her

Anonymkode: 3b8f0...ace

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Får både sendt og mottatt her

Hvis du får hatt samtale da fungerer det hos deg : ) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Om folk ikke sletter Facebook-kontoen sin etter alt som kom frem under det 60 minutes-intervjuet, så er det noe alvorlig galt med folk…

Anonymkode: e161d...69c

Ble positivt overrasket over FB etter å sett intervjuet. Det viser at de ikke er så ekstreme på sensur som man tror.

Husk at det denne "varsleren" vil ha, er totalforbud mot alle ytringer som ikke følger et gitt narrativ. 

Anonymkode: a4f0b...a02

Skrevet
24 minutter siden, Becky said:

Hvis du får hatt samtale da fungerer det hos deg : ) 

:tommel:

Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å tro at en soMe-kanal er en trygg plass å lagre bilder av barna på. For alt du vet hacker pedofili-ringer seg jevnlig inn på folks kontoer og kopierer bildene som ligger der. 

Anonymkode: e3b3b...630

De er voksne nå. Men jeg trodde at det var tryggt. Men holder på å finne et nytt sted å lagre de, og få de bort derfra. Det sto en gang et forslag om at jeg kunne oppbevare bildene mine med "bare-jeg-kan-se som personvernsinnstilling der inne. 

Bildene er vanlige bilder. Ikke noe spesiellt for andre enn oss som er på bildene vil jeg tro. Men jeg lærte. Nå blir alle bilder flyttet. Noen som vet om en trygg bildeopbevarings mulighet ? 

Anonymkode: 48d0a...b59

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

De er voksne nå. Men jeg trodde at det var tryggt. Men holder på å finne et nytt sted å lagre de, og få de bort derfra. Det sto en gang et forslag om at jeg kunne oppbevare bildene mine med "bare-jeg-kan-se som personvernsinnstilling der inne. 

Bildene er vanlige bilder. Ikke noe spesiellt for andre enn oss som er på bildene vil jeg tro. Men jeg lærte. Nå blir alle bilder flyttet. Noen som vet om en trygg bildeopbevarings mulighet ? 

Det var meg som skrev dette. Havnet med feil som anonym. 

Skrevet

Herregud for en hysterisk tråd dette her.

Og for noen teorier folk kommer med!

Bare piss alt sammen... All teknologi har problemer i blant.

Anonymkode: afb17...1c0

• Liker 3
Skrevet

FB ber om passordet mitt og at jeg legger inn nytt. Har det noe med gårsdagen å gjøre, er det trygt å endre, blir jo litt 'paranoid' siden dette kommer etter nedetiden i går.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Eloise12345 skrev (4 timer siden):

Det var meg som skrev dette. Havnet med feil som anonym. 

Kjøp deg en ekstern harddisk. 

Skrevet

Var så godt å slippe den for en kveld🤪😋

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Ble positivt overrasket over FB etter å sett intervjuet. Det viser at de ikke er så ekstreme på sensur som man tror.

Husk at det denne "varsleren" vil ha, er totalforbud mot alle ytringer som ikke følger et gitt narrativ. 

Anonymkode: a4f0b...a02

Det var jo overhodet ikke det som kom frem under høringen i dag. Det hun ønsker er å beskytte barna våre (og oss voksne, for den del).

Anonymkode: e161d...69c

• Liker 1
Skrevet

Nå forsvant fb for meg. Flere?

• Liker 1
Skrevet

Her og

Anonymkode: bfe6b...dad

Skrevet
MalloryK skrev (5 minutter siden):

Nå forsvant fb for meg. Flere?

Jepp. 

Anonymkode: e7a26...e2d

Skrevet

Twitter tuller seg og

Skrevet (endret)

Funker fint her.

Edit: Jeg bruker VPN og den sier jeg er i USA, så det er kanskje ikke så relevant. Men da fungerer det i New York i all fall, så vet dere det...

Endret av 07.27
Skrevet

Og google. Jeg skjønner ingenting

Skrevet

Bruker Telia på bredbånd og mobil, og bredbåndet falt ut nå for litt siden. Vet ikke om det har noen sammenheng. 

Facebook, Twitter og Google er utilgjengelig her hvertfall. Godt vi har KG. 😁

Skrevet

Har mistet WiFi her jeg er ihvertfall. 

Anonymkode: bfe6b...dad

Gjest Svigermor
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bruker Telia på bredbånd og mobil, og bredbåndet falt ut nå for litt siden. Vet ikke om det har noen sammenheng. 

Facebook, Twitter og Google er utilgjengelig her hvertfall. Godt vi har KG. 😁

Har Telia jeg også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...