Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Becky skrev (Akkurat nå):

Ikke dårlig poeng! Jeg flyttet penger over på en annen konto nå. Har også betalt noe via Facebook ads og andre tjenester. Mulig jeg er litt paranoid, men bedre å være på den sikre siden 🙈

Synes ikke det er å være paranoid. Lurt å ha backup hvis noe skulle oppstå 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på hvor mange som har restarta routerne  sine i dag. Rekk opp hånda. 

• Liker 1
Skrevet
Lacuna skrev (33 minutter siden):

At denne tråden allerede har 12 sider beviser hvor avhengig vi er av sosiale medier. Kanskje en pust i bakken er det vi alle trenger. 

Akkurat det samme tenkte jeg! Jeg la ikke engang merke til at Facebook var nede. Jeg er mest avhengig av KG. Full krise hver gang forumet er nede😆🤭

• Liker 3
Skrevet
24 minutter siden, Isvann said:

Fordi vi var midt i en viktig samtale, så var alt nede etterpå…

Telefon?

Anonymkode: 3b8f0...ace

• Liker 2
Skrevet
Lacuna skrev (8 minutter siden):

jo

Får du oppdatert siden? Vet jeg har fått meldinger av folk på WhatsApp siden vedkommende sendte melding på sms i stedet, men har ikke dukket opp...

Skrevet
5 minutter siden, Gjenferdet said:

Akkurat det samme tenkte jeg! Jeg la ikke engang merke til at Facebook var nede. Jeg er mest avhengig av KG. Full krise hver gang forumet er nede😆🤭

Haha samme her, visste ikke at det var ned før det sto på vg😅

Anonymkode: 3b8f0...ace

• Liker 1
Skrevet

Næh, nå er jeg imponert over at de har fått det opp og gå så småningom...hadde forventa utpå dagen i morgen

Anonymkode: bd6e8...526

Skrevet
Becky skrev (2 minutter siden):

Får du oppdatert siden? Vet jeg har fått meldinger av folk på WhatsApp siden vedkommende sendte melding på sms i stedet, men har ikke dukket opp...

Facebook fungerer nå, bruker ikke WhatsApp så kan ikke svare for den. 

Skrevet

Da er det fritt frem for konspirasjonsteoriene på fb igjen, og vi alle er med på å støtte multibillionærer. (Slett kontoene nå! Parole) Tenk om vi heller kunne bruke non-profit plattformer..

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Og jeg som har bursdag.....

Anonymkode: 06550...e25

Jeg også..

Anonymkode: 7fc91...f65

Skrevet (endret)
Lacuna skrev (4 minutter siden):

Facebook fungerer nå, bruker ikke WhatsApp så kan ikke svare for den. 

Hmm, er du sikker?  Facebook funker ikke her, dog det «ser ut som den fungerer» da man får oppdatert siden , men kun gamle ting kommer opp.. 

og ja, jeg forstår at ikke oppdatering hagler inn, men også meldinger funker ikke ordentlig. mulig det er bare hos meg. Samme problem på WhatsApp og insta. 

Endret av Becky
Skrevet

Skjønner ikke helt om Messenger er oppe og går...?

Skrevet

hvis du prøver å logge på så står det at FB er nede.

Anonymkode: af760...d83

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skjønner ikke helt om Messenger er oppe og går...?

Tror ikke det er det. Man får kun oppdatert siden med gamle innlegg og slik du forlot den. 

Skrevet
Becky skrev (2 minutter siden):

Hmm, er du sikker?  Facebook funker ikke her, dog det «ser ut som den fungerer» da man får oppdatert siden , men kun gamle ting kommer opp.. 

og ja, jeg forstår at ikke oppdatering hagler inn, men også meldinger funker ikke ordentlig. mulig det er bare hos meg. Samme problem på WhatsApp og insta. 

Får iallfall sendt meldinger på messenger!

Skrevet
Humas skrev (6 minutter siden):

Da er det fritt frem for konspirasjonsteoriene på fb igjen, og vi alle er med på å støtte multibillionærer. (Slett kontoene nå! Parole) Tenk om vi heller kunne bruke non-profit plattformer..

Om folk ikke sletter Facebook-kontoen sin etter alt som kom frem under det 60 minutes-intervjuet, så er det noe alvorlig galt med folk…

Anonymkode: e161d...69c

• Liker 3
Skrevet
Becky skrev (9 minutter siden):

Gamle ting dukker opp fordi ingen har hatt tilgang. Men jeg får ikke likt en kommentar. Men vil tro det vil ta tid før det fungerer ordentlig. 

Skrevet
Lacuna skrev (5 minutter siden):

Får iallfall sendt meldinger på messenger!

Det gjør jeg og, men tror nok ikke den blir mottatt gitt til tross for sendt ikon..☺️ Mulig det er kun hos meg men har samme problem på WhatsApp så regner med det er det samme hos meg fortsatt :) 

Skrevet (endret)
Traktorlesba96 skrev (2 minutter siden):

Gamle ting dukker opp fordi ingen har hatt tilgang. Men jeg får ikke likt en kommentar. Men vil tro det vil ta tid før det fungerer ordentlig. 

Det skjønner jeg:) men jeg vet om 2 venninner som sendte meg melding med screenshot på sms at de hadde sendt melding. Det stod levert hos dem , så naturlig er at de vil dukke opp når fb,ig og WhatsApp faktisk er oppe igjen. Sendte også WhatsApp melding til typen, den er ikke mottatt. 

Endret av Becky
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Om folk ikke sletter Facebook-kontoen sin etter alt som kom frem under det 60 minutes-intervjuet, så er det noe alvorlig galt med folk…

Anonymkode: e161d...69c

You wish, og jeg er enig med deg. Du ser jo nå at vi er i gang igjen.. FB/insta har et godt jerngrep på aaaltfor mange. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...