Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg forslår alle går og legger seg jeg !!!! I morgen starter vi en my verden uten facebook

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj, var det bare feil med en oppdatering? Så da blir det liv i gamlehjemmet igjen da 🤨

• Liker 1
Skrevet
parmanoia skrev (6 minutter siden):

Haha ja. Registeret jo mye lettelse blant flere om Facebook virkelig er borte for godt. Det er jo interessant. 

Ja, kanskje er mange fanget i sosiale medier som facebook, snapsnat osv., det vil egentlig slette profilen men man er avhengig for å ha kontakt med andre. Trist. 

Anonymkode: d5bbe...5f5

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

image.png.db5cf29be5b4848d0132a12e41ca8633.png

Anonymkode: 2cd8b...d27

Hun er en teknologireporter som har vunnet priser og jobbet for New York Times..

Så det gjør det jo litt mer troverdig

• Liker 2
Skrevet

Well played twitter…well played lmao!!

D6D2B19D-A8D4-4B7E-A408-13FDEFF8A896.jpeg

• Liker 19
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, kanskje er mange fanget i sosiale medier som facebook, snapsnat osv., det vil egentlig slette profilen men man er avhengig for å ha kontakt med andre. Trist. 

Ja, det er det som er problemet. :( 

• Liker 2
Skrevet

jeg liker nudler og ris..

Anonymkode: af760...d83

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Cybercorona?  :sjokkert:

🤣

Skrevet
parmanoia skrev (1 minutt siden):

Ja, det er det som er problemet. :( 

Men om internett og kabel og går ned nå, så får vi jo gjort det vi aldri får gjort, rydding og ta en tlf til noen kjære. Eller hva med å finne frem den gamle walkmanen som ikke er avhengig av internett!? Puh så glad jeg er som har tatt vare på alle de gamle cd-ene mine og dvd-ene hehe. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men om internett og kabel og går ned nå, så får vi jo gjort det vi aldri får gjort, rydding og ta en tlf til noen kjære. Eller hva med å finne frem den gamle walkmanen som ikke er avhengig av internett!? Puh så glad jeg er som har tatt vare på alle de gamle cd-ene mine og dvd-ene hehe. 

Og jeg hadde endelig fått lest alle bøkene mine. 

• Liker 5
Skrevet

Eneste ulempen er at alle arrangementene jeg følger er over Facebook og jeg har funnet noen OK folk der 

Skrevet

Syns insta egentlig er verre enn FB, det er en kanal med mye falskhet, utseendepress og dritt. FB hadde jeg blitt veldig lei meg om forsvant, for har mange utenlandske venner og bekjente der jeg holder kontakt med. 

Anonymkode: 69386...ab0

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, jukkapalme said:

Ooooh, jeg er ung, kul og hipp! Jeg sluttet å bruke Facebook i 2013 og da syntes alle jeg var rar og sær som kuttet ut det viktigste i hele verden. Men egentlig var jeg bare dødskul og hipp før alle andre :hoppendeglad:

Wooo! Jeg kuttet ut i 2015 og har aldri sett meg tilbake!  ^^, 

Også en grunn til at jeg ikke er på Fb:

https://www.privacyaffairs.com/facebook-data-sold-on-hacker-forum/

Skrevet
Eloise12345 skrev (4 timer siden):

Ja. Kjipt for jeg har alle albumene av ungene lagret der. Har dem på "kun meg kan se funksjon". Bruker det for å oppbevare bilder men det var tydeligvis ikke lurt..... 

Har noe utenom og men... mest der og derfor utrolig trist om facebook ikke vil virke igjen. 😪

Du lagrer bildene dine hos Facebook?!? Det var lurt… 

Anonymkode: 76c99...370

• Liker 2
Skrevet

Glad jeg bruker discord mest :)

Jeg har fb kun for å holde kontakt med folk. Merker at det føles greit at det er nede, og at jeg kommer til å kun bruke messenger fremover. Instagram bruker jeg for å finne strikkeoppskrifter og lagre inspirasjon, men klarer meg fint uten det også.

Anonymkode: b0049...964

Skrevet

fra NRK: 

22:29 

Teknologifall på Wall Street

Alle de tre ledende indeksene på New York-børsen endte i rødt mandag.

Særlig den teknologitunge Nasdaq-indeksen falt markant og endte ned 2.14 prosent.

Blant de kjente selskapene som så aksjeskursene falle var Facebook (-4,9%), Apple (-2,5%), Snapchat (-5,3%), Amazon (-2.9%) og Twitter (-5,8%).

Frykt for svakere inntjening, rentehevinger og den politiske striden rundt gjeldstaket i USA trekkes fram som mulige forklaringer på fallet.

https://www.nrk.no/nyheter/facebook-1.11586058 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Glad jeg bruker discord mest :)

Jeg har fb kun for å holde kontakt med folk. Merker at det føles greit at det er nede, og at jeg kommer til å kun bruke messenger fremover. Instagram bruker jeg for å finne strikkeoppskrifter og lagre inspirasjon, men klarer meg fint uten det også.

Anonymkode: b0049...964

Messenger fungerer jo heller ikke nå da. 

Anonymkode: 73ef0...856

• Liker 7
Skrevet

Tenner et lys for alle bestemødre på FB som ikke har fått postet bilde av barnebarna sine de siste timene. 

Skrevet
parmanoia skrev (4 minutter siden):

Tenner et lys for alle bestemødre på FB som ikke har fått postet bilde av barnebarna sine de siste timene. 

Eller de som ikke fikk lagt ut middagen sin i dag!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...