AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #1 Skrevet 4. oktober 2021 Hei. Hvor langt kan egentlig menn gå? Jeg møtte en fyr i sommer, vi klikket så og si med en gang. Jeg syns vi har det gøy sammen, koselig og jeg trives veldig godt i hans selskap, han har sagt han trives i mitt. Vi kan være seriøse sammen også kan vi kline pizza med rømmedressing i hverandres fjes, vi har det mye gøy sammen. Vi er sammen hver dag, jeg har møtt hans nærmeste familie, han har møtt min, vi har introdusert hverandre for hverandres venner. Vi har delt dype samtaler sammen og jeg syns egentlig vi har det veldig bra ilag, men… Han sier han ikke ønsker noe forhold? Men måten vi er mot hverandre, er som om vi er et par. Flere rundt oss tror vi er sammen. Vi har snakket sammen om dette masse. Og jeg har hele tiden sagt at vi må trekke oss unna hverandre da vi vil forskjellig. Han har sagt han har følelser, han vet jeg har det. Kan menn spille så mye på en dames følelser for så og si at, nei han ønsker ikke noe forhold. Vi har nøkler til hverandres leilighet og vi har nå snakket om dette med forhold opp til flere ganger. Men han fortsetter som før. Han omtaler meg som dama si i noen sammenhenger og presiserer i andre sammenhenger at jeg kun er venninne. Jeg har tidligere vært i et veldig dårlig forhold, dette vet han. Jeg er redd han spiller mye på følelser og er empatisk fordi han merker at dette «holder meg igjen hos han». Vi diskutere forhold allerede senest i går og han sier alltid når vi diskuterer at han ikke vil ha dame, han vil ikke ha forpliktelser og avslutter med at vi da stopper med det vi driver med. Men når vi står opp dagen derpå så er alt «glemt». Og han fortsetter som vanlig, oppfører seg som om vi er i et forhold. Hvorfor står han ikke for det han sier, hvorfor fortsetter han og «leke/spille» med følelsene mine? Anonymkode: fa3f2...e76
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #3 Skrevet 4. oktober 2021 Mariposa__ skrev (Akkurat nå): Hvor gamle er dere? Jeg er 31, han er 35 Anonymkode: fa3f2...e76
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #4 Skrevet 4. oktober 2021 Han vil være fri til å treffe andre damer 🤷♀️ Hadde gått videre om jeg var deg. Anonymkode: f9995...b7d 14
Mariposa__ Skrevet 4. oktober 2021 #5 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er 31, han er 35 Anonymkode: fa3f2...e76 Sett grenser og stå på ditt. 5
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #6 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hei. Hvor langt kan egentlig menn gå? Jeg møtte en fyr i sommer, vi klikket så og si med en gang. Jeg syns vi har det gøy sammen, koselig og jeg trives veldig godt i hans selskap, han har sagt han trives i mitt. Vi kan være seriøse sammen også kan vi kline pizza med rømmedressing i hverandres fjes, vi har det mye gøy sammen. Vi er sammen hver dag, jeg har møtt hans nærmeste familie, han har møtt min, vi har introdusert hverandre for hverandres venner. Vi har delt dype samtaler sammen og jeg syns egentlig vi har det veldig bra ilag, men… Han sier han ikke ønsker noe forhold? Men måten vi er mot hverandre, er som om vi er et par. Flere rundt oss tror vi er sammen. Vi har snakket sammen om dette masse. Og jeg har hele tiden sagt at vi må trekke oss unna hverandre da vi vil forskjellig. Han har sagt han har følelser, han vet jeg har det. Kan menn spille så mye på en dames følelser for så og si at, nei han ønsker ikke noe forhold. Vi har nøkler til hverandres leilighet og vi har nå snakket om dette med forhold opp til flere ganger. Men han fortsetter som før. Han omtaler meg som dama si i noen sammenhenger og presiserer i andre sammenhenger at jeg kun er venninne. Jeg har tidligere vært i et veldig dårlig forhold, dette vet han. Jeg er redd han spiller mye på følelser og er empatisk fordi han merker at dette «holder meg igjen hos han». Vi diskutere forhold allerede senest i går og han sier alltid når vi diskuterer at han ikke vil ha dame, han vil ikke ha forpliktelser og avslutter med at vi da stopper med det vi driver med. Men når vi står opp dagen derpå så er alt «glemt». Og han fortsetter som vanlig, oppfører seg som om vi er i et forhold. Hvorfor står han ikke for det han sier, hvorfor fortsetter han og «leke/spille» med følelsene mine? Anonymkode: fa3f2...e76 Kan det hende at han har opplevd noe traumatisk i et forhold tidligere og ikke vil gjenoppleve dette? Vet du noe om han forholdshistorikk? Jeg var selv i et veldig vanskelig forhold med min eks og det gjorde noe med meg. Anonymkode: a7426...957
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #7 Skrevet 4. oktober 2021 Enten dropper du dette og går videre, eller du kan tenke du kan ha det litt gøy på veien til du møter den rette. Han gjør jo det siste og det er greit når han er ærlig om det. Han vil ikke ha et forhold med deg. Anonymkode: 31f48...8c7 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #8 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han vil være fri til å treffe andre damer 🤷♀️ Hadde gått videre om jeg var deg. Anonymkode: f9995...b7d Ja det er slik jeg også oppfatter det, men han treffer ingen andre enn meg. Det har han umulig tid til🤔. Mariposa__ skrev (4 minutter siden): Sett grenser og stå på ditt. Jeg har prøvd og avslutte dette en 3-4ganger nå, men det er som sagt «glemt» dagen derpå? Det virker ikke som han vil avslutte, samtidig som han ikke vil ha noe forhold. AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kan det hende at han har opplevd noe traumatisk i et forhold tidligere og ikke vil gjenoppleve dette? Vet du noe om han forholdshistorikk? Jeg var selv i et veldig vanskelig forhold med min eks og det gjorde noe med meg. Anonymkode: a7426...957 Jeg vet at hans forrige forhold endte dårlig, det var noe turbulent, de fikk ett barn sammen. Det ble over noen mnd før vi møttes. Han har også brukt dette som en unnskyldning og jeg har da svart at det er forståelig men også at vi da må avslutte fordi en av oss om ikke begge blir såret en dag. Han har også sagt vi får se med tiden. Men om han 4mnd etter vi møttes enda ikke vil noe mer så tror jeg ikke dette endrer seg. Han viste også tidlig at han likte meg og var veldig på, dette har nå dabbet av, men han viser enda omsorg og empati, men på en annen måte som jeg ikke vet hvordan jeg kan beskrive. Anonymkode: fa3f2...e76
umAxa Skrevet 4. oktober 2021 #9 Skrevet 4. oktober 2021 Det er noe mellom linjene her når det kommer til disse tankene med mannen du har funnet deg... Å si hva han tenker blir spekulasjoner, så jeg kan kun svare på det som er innenfor dine valg: Du har full rett til å stille han et ultimatum, for etter en så lang tid der dere i praksis er i et forhold. Men med ultimatum må du også være forberedt på begge svarene. Så når han svarer ordrett at dere ikke er i et forhold, og han liker ikke forpliktelser. Da tar du med deg tingene dine og forlater han. Det er det ultimatum betyr. Han vil ha noe annet enn det du vil. Gudene vite hva.... Ballen er faktisk i dine hender nå å fortsatt ha følelsene dine "lekt og spilt" med. 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #10 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Enten dropper du dette og går videre, eller du kan tenke du kan ha det litt gøy på veien til du møter den rette. Han gjør jo det siste og det er greit når han er ærlig om det. Han vil ikke ha et forhold med deg. Anonymkode: 31f48...8c7 Jeg har jo prøvd og avslutte dette fordi det nettopp setter en stopper for det og møte en annen. Vi omgås 24/7 utenom når vi jobber. Det er som at mitt valg med og avslutte dette ikke blir respektert. Anonymkode: fa3f2...e76
Gjest Mysticgirl Skrevet 4. oktober 2021 #11 Skrevet 4. oktober 2021 Da vil han ikke binde seg, i tilfelle det kommer ei dame som er bedre enn deg. Eller så vil han bare vært fri til å knulle hvem som helst. Om du ønsker noe annet, så går du i fra han .
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #12 Skrevet 4. oktober 2021 umAxa skrev (1 minutt siden): Det er noe mellom linjene her når det kommer til disse tankene med mannen du har funnet deg... Å si hva han tenker blir spekulasjoner, så jeg kan kun svare på det som er innenfor dine valg: Du har full rett til å stille han et ultimatum, for etter en så lang tid der dere i praksis er i et forhold. Men med ultimatum må du også være forberedt på begge svarene. Så når han svarer ordrett at dere ikke er i et forhold, og han liker ikke forpliktelser. Da tar du med deg tingene dine og forlater han. Det er det ultimatum betyr. Han vil ha noe annet enn det du vil. Gudene vite hva.... Ballen er faktisk i dine hender nå å fortsatt ha følelsene dine "lekt og spilt" med. Jeg prøver og forklare best mulig og jeg kan kun gjengi hva han sier. Jeg har avsluttet dette 3-4 ganger, jeg sendte en sms her om dagen da jeg også skrev vi må avslutte. Samtidig som han sier ser enig i det, opptrer han som om ingenting er blitt sagt dagen derpå. Da fortsetter han som ellers, vi kysser, koser osv, leier hender, han kysser meg på panna når vi ligger i sengen, holder meg på låret eller i hånden når vi kjører bil osv osv. Jeg vet ikke hvordan jeg skal få dette avsluttet når han later som ingenting. Vi er voksne, 31 og 35🙄 Anonymkode: fa3f2...e76
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #13 Skrevet 4. oktober 2021 Mysticgirl skrev (1 minutt siden): Da vil han ikke binde seg, i tilfelle det kommer ei dame som er bedre enn deg. Eller så vil han bare vært fri til å knulle hvem som helst. Om du ønsker noe annet, så går du i fra han . Ja det har jeg også tenkt. Og det er bare utrolig egoistisk og dårlig gjort om det skulle være tilfelle. Han kunne jo løpt ut døra her og møtt andre, men han velger og bli🥴 Anonymkode: fa3f2...e76
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #14 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja det er slik jeg også oppfatter det, men han treffer ingen andre enn meg. Det har han umulig tid til🤔. Jeg har prøvd og avslutte dette en 3-4ganger nå, men det er som sagt «glemt» dagen derpå? Det virker ikke som han vil avslutte, samtidig som han ikke vil ha noe forhold. Jeg vet at hans forrige forhold endte dårlig, det var noe turbulent, de fikk ett barn sammen. Det ble over noen mnd før vi møttes. Han har også brukt dette som en unnskyldning og jeg har da svart at det er forståelig men også at vi da må avslutte fordi en av oss om ikke begge blir såret en dag. Han har også sagt vi får se med tiden. Men om han 4mnd etter vi møttes enda ikke vil noe mer så tror jeg ikke dette endrer seg. Han viste også tidlig at han likte meg og var veldig på, dette har nå dabbet av, men han viser enda omsorg og empati, men på en annen måte som jeg ikke vet hvordan jeg kan beskrive. Anonymkode: fa3f2...e76 Bingo! Jeg tror dette er en vesentlig grunn til at han ikke går all-in med deg. Jeg har vært i hans sko, minus barn. Jeg ville ikke sette meg i en posisjon som gjorde at jeg følte meg slik som jeg gjorde etter det forholdet. Jeg begynte å tenke på kun de negative sidene i et forhold. Hvor mange som ikke funker, at det kun er et tidsspørsmål før noe skjer? Hvor tungt det er etter et brudd? Osv. Nå har jeg heldigvis jobbet med meg selv og innser at ikke alle er slik som eksen min, og jeg ønsker et nytt forhold dersom en bra person dukker opp. Men der og da var det mye lettere å henge sammen og ha det gøy uforpliktende. Da kan en komme og gå akkurat når en vil, og en "skylder" ikke den andre noe. En annen mulighet er at han faktisk ønsker noe mer med deg, men at han trenger ekstrem tålmodighet og tid fra din del grunnet skade fra det tidligere forholdet. Anonymkode: a7426...957 1
Skriblerinna Skrevet 4. oktober 2021 #15 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg prøver og forklare best mulig og jeg kan kun gjengi hva han sier. Jeg har avsluttet dette 3-4 ganger, jeg sendte en sms her om dagen da jeg også skrev vi må avslutte. Samtidig som han sier ser enig i det, opptrer han som om ingenting er blitt sagt dagen derpå. Da fortsetter han som ellers, vi kysser, koser osv, leier hender, han kysser meg på panna når vi ligger i sengen, holder meg på låret eller i hånden når vi kjører bil osv osv. Jeg vet ikke hvordan jeg skal få dette avsluttet når han later som ingenting. Vi er voksne, 31 og 35🙄 Anonymkode: fa3f2...e76 Men han kan ikke fortsette som ellers hvis du faktisk følger opp det du sier når du sier det er slutt. Du lar han jo gjøre dette. Du har ikke satt noen egentlig grense. 5
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #16 Skrevet 4. oktober 2021 Jeg leste frem til : "Jeg har tidligere vært i et dårlig forhold, dette har jeg sagt til han.." Skjønner veldig godt at han holder deg på en armlengdes avstand og ikke ønsker å gå offisielt ut om dere er i et forhold eller ikke ut i fra den lille setningen der. Den gangen jeg datet og traff på disse kvinnene som brukte "vær obs! jeg har vært i et dårlig forhold" (implisitt, de er ekstra varsomme) de lærte jeg meg fort at de gjenfortalte en veldig ensidig historie som ikke nødvendigvis stemte. Anonymkode: 47d11...68a
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #17 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg prøver og forklare best mulig og jeg kan kun gjengi hva han sier. Jeg har avsluttet dette 3-4 ganger, jeg sendte en sms her om dagen da jeg også skrev vi må avslutte. Samtidig som han sier ser enig i det, opptrer han som om ingenting er blitt sagt dagen derpå. Da fortsetter han som ellers, vi kysser, koser osv, leier hender, han kysser meg på panna når vi ligger i sengen, holder meg på låret eller i hånden når vi kjører bil osv osv. Jeg vet ikke hvordan jeg skal få dette avsluttet når han later som ingenting. Vi er voksne, 31 og 35🙄 Anonymkode: fa3f2...e76 Dette fortsetter jo fordi du tillater det. Du gir han all kos og fordeler med å være i et forhold men uten forpliktelsen. Så hvis han plutselig finner på noe annet så kan du ikke klage fordi "du vet jo hva jeg har sagt, jeg ønsker ikke noe forhold". Han behandler deg ikke ordentlig! Anonymkode: 344c6...c0f 2
Era Vulgaris Skrevet 4. oktober 2021 #18 Skrevet 4. oktober 2021 Du sier til han at det er slutt, men følger det ikke opp i praksis. Da lurer jeg på hva du egentlig forventer? Tomme trusler er jo fullstendig bortkastet så lenge du ikke opprettholder konsekvensen. 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #19 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg har jo prøvd og avslutte dette fordi det nettopp setter en stopper for det og møte en annen. Vi omgås 24/7 utenom når vi jobber. Det er som at mitt valg med og avslutte dette ikke blir respektert. Anonymkode: fa3f2...e76 ? Du har jo ikke avsluttet det når du gjør det slutt, men fortsetter som vanlig. Hvis du gjør det slutt så må du jo faktisk gå. Ellers er jeg enig i det flere her sier: Han behandler deg ikke bra. Jeg hadde aldri funnet meg i dette. Du finner deg i dette. Hvis du vil gjøre det slutt, så går du. Anonymkode: 7714b...5b8
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #20 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): også kan vi kline pizza med rømmedressing i hverandres fjes, Er han 35, eller er det jeg som har misforstått? Anonymkode: 0fab6...47d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå