AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #1 Skrevet 4. oktober 2021 Min FF synes jeg er for useriøs. Jeg vil gjerne lete etter en kjæreste parallelt, og kanskje gjenoppta en relasjon til en tidligere date (og da droppe FF selvsagt). Det mener han gjør meg for uforutsigbar som FF, og dermed vil han at vi skal ha en fullstendig åpen relasjon. Jeg orker ikke ligge med flere samtidig, så det er helt uaktuelt for meg å gjøre annet enn kafedating med andre. Jeg bryr meg i og for seg ikke så vanvittig om hva han gjør. Men trodde ikke det var så mange krav til en FF-relasjon? Anonymkode: 425fa...6e0
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #2 Skrevet 4. oktober 2021 Det er ikke så lett vet du. For ham betyr det uforutsigbarhet, og det ubehagelige at han må ut og finne en ny FF. Det er realt av deg å ikke ligge med flere, og det beste er kanskje bare å ikke snakke om slike ting, helt til den dagen du må kutte ham ut. Selv om FF kanskje ikke har følelser for deg, så er det ikke sikkert at han liker å høre at at han er på oppsigelse. Anonymkode: 91b8d...f8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå