Paranorama Skrevet 4. oktober 2021 #1 Skrevet 4. oktober 2021 Mannen min fortalte meg at han har vært sammen med en kamerat lørdag og søndag. Han fortalte meg at kameraten hadde brukket armen og trengte hjelp. Jeg møtte kameraten hans på butikken og han hadde ikke brukket armen eller vært sammen med mannen min. Jeg er ikke psycho selv om mannen min sier det. Han kan vell være ærlig om hvor han er. Jeg nekter ikke mannen min å forlate huset lissom. Mannen min sier jeg er en kontrollerende psycho bitch og jeg blir usikker. Er det galt og forvente å få vite hvor mannen din har vært.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #2 Skrevet 4. oktober 2021 Å dere er sammen fordiii? Anonymkode: d3a91...9de 19
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #3 Skrevet 4. oktober 2021 Nei, men det viktigste er: hva gjør du nå? Tilgir det og fortsetter med han? Anonymkode: 5041f...ed4 5
Bettyspaghetti Skrevet 4. oktober 2021 #4 Skrevet 4. oktober 2021 (endret) Dette er jo enkelt! Du skal ikke være sammen med en som lyver, kaller deg stygge ting og får deg til å føle deg dårlig. Det finnes bedre menn der ute! Endret 4. oktober 2021 av Bettyspaghetti 15
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #5 Skrevet 4. oktober 2021 Du hørte sikkert feil. Anonymkode: c62b2...a0a
Paranorama Skrevet 4. oktober 2021 Forfatter #6 Skrevet 4. oktober 2021 Bettyspaghetti skrev (12 minutter siden): Dette er jo enkelt! Du skal ikke være sammen med en som lyver, kaller deg stygge ting og får deg til å føle deg dårlig. Det finnes bedre menn der ute! Alle sier stygge ting i krangler. Han pleier ikke å si det hele tida. Jeg vil bare vite hva som er normalt.
nomore82 Skrevet 4. oktober 2021 #7 Skrevet 4. oktober 2021 Paranorama skrev (2 minutter siden): Alle sier stygge ting i krangler. Nei. 22
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #8 Skrevet 4. oktober 2021 Han har sikkert vært og kost med svigermoren din. Anonymkode: ad930...0b9 3
Rosa Dartle Skrevet 4. oktober 2021 #9 Skrevet 4. oktober 2021 Paranorama skrev (6 minutter siden): Alle sier stygge ting i krangler. Han pleier ikke å si det hele tida. Jeg vil bare vite hva som er normalt. Nei. 11
Paranorama Skrevet 4. oktober 2021 Forfatter #10 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Å dere er sammen fordiii? Anonymkode: d3a91...9de Fordi vi har barn sammen, fordi jeg er stolt over å ha en mann, fordi jeg ikke ville ha klart å få meg en annen mann. De fleste menn gidder ikke å bli sammen med en dame som har flere barn. Jeg kan ikke få flere barn og er ikke så pen lenger.
Bettyspaghetti Skrevet 4. oktober 2021 #11 Skrevet 4. oktober 2021 Paranorama skrev (5 minutter siden): Alle sier stygge ting i krangler. Han pleier ikke å si det hele tida. Jeg vil bare vite hva som er normalt. Det er her du tar feil. "Alle" sier ikke stygge ting under krangler. Det er ikke normalt! I et parforhold kan det bli krangling innimellom, men de fleste krangler med en grunnleggende respekt for partneren sin, og ord som psycho og bitch hører ikke til i et sunt forhold. Når han i tillegg lyver for deg er det helt åpenbart at det ikke er noen respekt tilstede. 12
Chord Skrevet 4. oktober 2021 #12 Skrevet 4. oktober 2021 Paranorama skrev (8 minutter siden): Alle sier stygge ting i krangler. Han pleier ikke å si det hele tida. Jeg vil bare vite hva som er normalt. Det som er normalt er å ikke kalle hverandre stygge ting i krangler. 7
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #13 Skrevet 4. oktober 2021 Han var kanskje å jobbet extra siden du skylder mastercard en halv formue? Anonymkode: f293b...4bc 7
Paranorama Skrevet 4. oktober 2021 Forfatter #14 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Han var kanskje å jobbet extra siden du skylder mastercard en halv formue? Anonymkode: f293b...4bc Mannen min vet ikke om mastercardet
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #15 Skrevet 4. oktober 2021 Paranorama skrev (8 minutter siden): Fordi vi har barn sammen, fordi jeg er stolt over å ha en mann, fordi jeg ikke ville ha klart å få meg en annen mann. De fleste menn gidder ikke å bli sammen med en dame som har flere barn. Jeg kan ikke få flere barn og er ikke så pen lenger. Alt dette her vet han og behandler deg der etter, lyver, bedrar og er stygg mot deg. Men hvis du godtar det så......eller skal du gå og sette et bedre eksempel for ungene dine? Anonymkode: fac25...a9f 2
Paranorama Skrevet 4. oktober 2021 Forfatter #16 Skrevet 4. oktober 2021 Chord skrev (9 minutter siden): Det som er normalt er å ikke kalle hverandre stygge ting i krangler. Jeg kunne ønske at vi hadde det sånn sammen, men jeg er ikke flink nok til å så opp for meg selv.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #17 Skrevet 4. oktober 2021 Paranorama skrev (2 minutter siden): Mannen min vet ikke om mastercardet Så du lyver også? To av samme alen altså. Anonymkode: f293b...4bc 6
Paranorama Skrevet 4. oktober 2021 Forfatter #18 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så du lyver også? To av samme alen altså. Anonymkode: f293b...4bc Jeg har bare aldri fortalt ham om det. Jeg er så lei av å spørre ham om penger som et lite barn hvis jeg skal ha noe dyrt. 1
cassio Skrevet 4. oktober 2021 #19 Skrevet 4. oktober 2021 Paranorama skrev (5 minutter siden): Jeg har bare aldri fortalt ham om det. Jeg er så lei av å spørre ham om penger som et lite barn hvis jeg skal ha noe dyrt. Hvis du har høy forbruksgjeld er det vel lurest å ikke kjøpe noe dyrt. 5
Paranorama Skrevet 4. oktober 2021 Forfatter #20 Skrevet 4. oktober 2021 cassio skrev (1 minutt siden): Hvis du har høy forbruksgjeld er det vel lurest å ikke kjøpe noe dyrt. Jeg vet det, men det får meg til å føle meg bra. Senere angrer jeg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå