AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #1 Del Skrevet 4. oktober 2021 Jeg fikk mitt første kort fra DNB nå i sommer (jeg er 14). Det kom uten kortnummer, bare kontonummer. Jeg forstår ikke hvordan jeg skal betale på nett når jeg ikke har et kortnummer? Jeg fyller 15 neste uke, så får nok et "ordentlig" kort da, men likevel! Jeg har over 40k på kortet, og vil bruke noen penger nå i høstferien på nett... Så hvordan kan man betale med et kort som bare har kontonummer? Jeg ser det står "electronic use only", betyr det at jeg IKKE får kjøpt ting på nett, bare fysisk ( i butikken, feks)? Anonymkode: c905b...581 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuba Skrevet 4. oktober 2021 #2 Del Skrevet 4. oktober 2021 Det stemmer at du ikke kam betale på nett med kortet ditt. Du må få nytt kort og BAnk ID når du blir 15 før du kan gjøre det. Foreldrene dine må samtykke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #3 Del Skrevet 4. oktober 2021 Jeg tror at det kortet du har kun kan brukes i butikk og minibank Anonymkode: c9755...416 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 4. oktober 2021 #4 Del Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Så hvordan kan man betale med et kort som bare har kontonummer? Anonymkode: c905b...581 Du kan ikke det, under en viss alder (15?) kan du ikke kjøpe varer på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #5 Del Skrevet 4. oktober 2021 En kan ikke bestille på nettet med barnekortet fra DnB. Anonymkode: a590a...889 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #6 Del Skrevet 4. oktober 2021 Du må nok vente med å kjøpe eller få foreldrene dine til å bestille for deg. Anonymkode: 48fdd...2d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pillarguri Skrevet 4. oktober 2021 #7 Del Skrevet 4. oktober 2021 Du må nok vente til du er 15 år. Da kan du få en ungdoms bank id som du kan bruke til å handle på nett med. Tror du automatisk får beskjed fra DnB når du fyller 15 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå