Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av Cattykatt
Fikk svar
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det høres rart ut at du ikke får være med når det er andre damer der ja... Hadde skjønt det mer om det var guttastemning og bare guttene skulle møtes. 

Ville nok nødvendigvis tenkt de verste utfallene og føler kanskje det er kompisene som er problemet her og ikke typen din. 

Anonymkode: 02844...734

• Liker 8
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg reagere mer på at kjæresten din godtar dette. 

Skrevet

Eh nei, HAH! Hvorfor vil dem absolutt ikke ha deg med? Og hvorfor er DIN kjærest i tvil? 

Det fortell meg mer om din kjærest enn kompisene hans. 

• Liker 2
Skrevet

"En hel damegjeng som den ene kompisen har skaffet"?🤔

Ser ikke hvorfor ikke du kan bli med. Som en annen skriver, det hadde vært forståelig om det kun var gutta. Men hvis det er blanda uansett, hva er problemet om du blir med?

Anonymkode: 222ee...6b6

• Liker 3
Skrevet

Hadde sagt nøyaktig dette til kjæresten min og hadde spurt om grunnen. Hadde sagt dette gjør meg usikker ettersom de jo egentlig vil møte deg og bli kjent med deg og at det er rart å ikke ville gjøre det når det kommer andre damer. Hadde også spurt kjæresten min hvorfor han ikke står opp for deg, hvorfor han ikke skjønner at du blir skeptisk.

Anonymkode: c5056...b3e

• Liker 5
Skrevet

Mulig typen din kommer i klem her. Gutta har bestemt noe og det er vanskelig for han å være uenig samtidig som han skal ta hensyn til deg.

Vet ikke hvor gamle dere er, men synes han burde vært voksen nok til å si nei takk hvis han synes det er et vanskelig valg. Hvordan du takler det blir selvfølgelig opp til deg, men jeg hadde bare sagt at han får gjøre som han vil, ikke mast noe mer om det og lagt hendelsen på minnet som en liten ripe i lakken.

Anonymkode: 1b37a...2d1

• Liker 3
Skrevet
Cattykatt skrev (26 minutter siden):

Kjæresten og jeg har vært sammen i ca. 2 år nå, og tilbringer så mye tid som mulig sammen, selvom vi bare har mulighet til å se hverandre i helgene eller noen få ganger i måneden. Han har mast på meg når det gjelder at jeg skal bli mer kjent med kompisene hans, men jeg har sjeldent tid til å være med på festene de har. Derfor har kjæresten min vært mye på fest uten meg. Jeg hadde for første gang mulighet å få være med på en liten drikkekveld med han og gutta, som var hyggelig. De har allerede avtalt å møtes igjen, men denne gangen med en hel damegjeng som den ene kompisen har skaffet. Det er bare 2-3 kompiser av en gjeng på over 8 personer som ikke har kjæreste fra før av. Jeg vil gjerne bli med for å bli bedre kjent med gutta, og få gjøre noe annet enn å bare bruke tiden på skole og trening, men dette er visst noe som ikke går. Gutta har ikke lyst til å ha meg med, og kjæresten min er i tvil. Dette gjør at jeg blir veldig usikker, og redd. Jeg føler meg utenfor, og er redd for at det ligger andre tanker bak, i og med at det kommer mange andre jenter, mens jeg ikke får lov til å være med...

Hva faen?! Skal jo være masse damer der, så klart du burde bli med!! Her er det noen som ikke stemmer...mulig kompisene vil gjør ting som kjæresten din skal være med på som elelrs ikke er ok å gjøre når man er i forhold. 

Hadde han likt om det var motsatt? At han ikke fikk være med på en fest hvor masse menn kommer, og du skulle dit? Spør han. 

At kjæresten din synes dette er ok sier jo litt hvor mye han bryr seg om deg. 

Anonymkode: bc53d...131

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva faen?! Skal jo være masse damer der, så klart du burde bli med!! Her er det noen som ikke stemmer...mulig kompisene vil gjør ting som kjæresten din skal være med på som elelrs ikke er ok å gjøre når man er i forhold. 

Hadde han likt om det var motsatt? At han ikke fikk være med på en fest hvor masse menn kommer, og du skulle dit? Spør han. 

At kjæresten din synes dette er ok sier jo litt hvor mye han bryr seg om deg. 

Anonymkode: bc53d...131

Hadde jeg også tenkt. Siden flere av de har dame, regner med at ikke de heller får være med slik at ingen kan sladre om hva som skjer på festen. Brocode eller noe.

Anonymkode: 222ee...6b6

• Liker 2
Skrevet
Cattykatt skrev (36 minutter siden):

Kjæresten og jeg har vært sammen i ca. 2 år nå, og tilbringer så mye tid som mulig sammen, selvom vi bare har mulighet til å se hverandre i helgene eller noen få ganger i måneden. Han har mast på meg når det gjelder at jeg skal bli mer kjent med kompisene hans, men jeg har sjeldent tid til å være med på festene de har. Derfor har kjæresten min vært mye på fest uten meg. Jeg hadde for første gang mulighet å få være med på en liten drikkekveld med han og gutta, som var hyggelig. De har allerede avtalt å møtes igjen, men denne gangen med en hel damegjeng som den ene kompisen har skaffet. Det er bare 2-3 kompiser av en gjeng på over 8 personer som ikke har kjæreste fra før av. Jeg vil gjerne bli med for å bli bedre kjent med gutta, og få gjøre noe annet enn å bare bruke tiden på skole og trening, men dette er visst noe som ikke går. Gutta har ikke lyst til å ha meg med, og kjæresten min er i tvil. Dette gjør at jeg blir veldig usikker, og redd. Jeg føler meg utenfor, og er redd for at det ligger andre tanker bak, i og med at det kommer mange andre jenter, mens jeg ikke får lov til å være med...

Da sier kjæresten din nei til å delta! Her lukter det svidd lang vei..

Anonymkode: 87a04...0ca

• Liker 3
Skrevet

Hm? Hva slags forhold er dette? :klo:

Fortell typen din at dette ikke er greit. Her er det jo flere damer som deltar, hvorfor skal du bli ekskludert? Be typen din ta en prat med kompisen og si at "mobbing"/utestenging ikke er greit. 

• Liker 1
Skrevet

Er du sikker på at det er kompisene som ikke vil ha deg der? 😬

Anonymkode: f34ac...77a

• Liker 6
Skrevet

Dette hadde jeg aldri godtatt. Enten blir du med eller så drar ikke kjæresten din heller. 

Et logisk spørsmål her er hvorfor de ikke vil ha deg med? For det finner jeg faktisk ingen logiske svar på. Hvis ikke det da ikke er typen din som egentlig ikke vil.. (eller så gjorde du ikke noe bra førsteinntrykk og de liker deg ikke..🤷🏻‍♀️)

Anonymkode: a5275...3b0

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...