AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #1 Skrevet 4. oktober 2021 Jeg klarte å søle glansemiddel flaska utover gulvet. Fikk masse på fingrene og alt. Er det farlig? Hva skal jeg gjøre nå? Hva skjer med meg nå?? Anonymkode: fd1cb...c2e
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #2 Skrevet 4. oktober 2021 Glansemiddel som er til oppvaskamskin* ts Anonymkode: fd1cb...c2e
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #3 Skrevet 4. oktober 2021 Oppvaskmaskin** Anonymkode: fd1cb...c2e
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #4 Skrevet 4. oktober 2021 Slapp av, det går helt fint. Bare vask deg og gulvet og gå videre med dagen. Anonymkode: 3ae6d...d8f
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #5 Skrevet 4. oktober 2021 For jeg regner med at du ikke slikker deg på fingrene når du har sølt ting som ikke er ment for å spises? Anonymkode: 3ae6d...d8f
Million Skrevet 4. oktober 2021 #6 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg klarte å søle glansemiddel flaska utover gulvet. Fikk masse på fingrene og alt. Er det farlig? Hva skal jeg gjøre nå? Hva skjer med meg nå?? Anonymkode: fd1cb...c2e Tenk godt etter. Tror du virkelig et middel som er ment å skulle skylles over glassene våre som vi drikker av, tallerkene vi spiser av og bestikket vi spiser med, skulle være FARLIG å få på huden?
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #7 Skrevet 4. oktober 2021 ALLE kjemikalier er pålagt faremerking på emballasjen. Der står det hva som potensielt kan være farlig og hvordan man skal reagere om man utsetter seg for produktet. På Sun glansemiddel står det for eksempel: Gir alvorlig øyeirritasjon og tiltakene skyll øynene forsiktig, oppsøk legehjelp hvis irritasjonen fortsetter i tillegg til oppbevares utilgjengelig for barn. Står ingenting om spesielle farer ved å få på huden så å vaske hender etterpå er altså bra nok i dette tilfellet. Anbefaler alle å sjekke emballasje, eventuelt google sikkerhetsdatabladet eller ringe giftinformasjonen +47 22591300 FØR man spør KG. Mitt hjertesukk! Anonymkode: 8fcda...3fd
Djungelvrål Skrevet 4. oktober 2021 #8 Skrevet 4. oktober 2021 Du spiser det så nei, ikke farlig å få på fingrene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå