AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #1 Skrevet 4. oktober 2021 Har datet en fyr siden jeg møtte han i august. Føler jeg har falt veldig hardt, kanskje litt for fort.. Merker jeg er veldig nysgjerrig på hvordan han kan se for seg fremtiden, om han noen gang ønsker å bo med noen og generelt ting rundt det. Vet ikke om han har hatt kjæreste før eller bodd med noen. Han er 10 år eldre enn meg. Er slikt normalt å ta opp? Er det for tidlig? Tror vi begge er ganske forelska... Anonymkode: 6e541...3c1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #2 Skrevet 4. oktober 2021 Nei, synes det er helt innafor å spørre hva slags drømmer og planer han har for fremtiden. Det trenger jo ikke være kun mtp. partner, evt. barn men også andre mål og ønsker for livet. Jobb, osv. Min kjæreste ønsker seg småbruk og et liv på landet, vi hadde ikke datet så lenge før han begynte å snakke om den drømmen. Anonymkode: fd373...125 2
Era Vulgaris Skrevet 4. oktober 2021 #3 Skrevet 4. oktober 2021 Om man er gjensidig forelsket, er det da helt naturlig at man snakker sammen om fremtiden, drømmer, håp, forventninger og mål. Det betyr jo ikke at man har planlagt resten av samlivet for det. 4
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #4 Skrevet 4. oktober 2021 Det er noe du bør ta opp, og noe voksne folk vanligvis tar opp tidlig. Man vil ikke kaste vekk tiden sin på en som har helt forkjellige framtidsønsker enn en selv. Om det så kommer til monogami, samboerskap, barn, osv osv. Du skremmer ikke vekk den rette mann med disse spørsmål. Kan derimot bli noen gode samtaler ut av det. Du kan også spør hvor lenge han har vært singel etc. Kjæresten min og jeg hadde vært gjennom alle de der spøsrmål i løpet av de 2-3 første ukers dating. Anonymkode: ef29d...e37 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #5 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har datet en fyr siden jeg møtte han i august. Føler jeg har falt veldig hardt, kanskje litt for fort.. Merker jeg er veldig nysgjerrig på hvordan han kan se for seg fremtiden, om han noen gang ønsker å bo med noen og generelt ting rundt det. Vet ikke om han har hatt kjæreste før eller bodd med noen. Han er 10 år eldre enn meg. Er slikt normalt å ta opp? Er det for tidlig? Tror vi begge er ganske forelska... Anonymkode: 6e541...3c1 Dette er noe du absolutt bør ta opp, ellers kan du fort sitte med skjegget i postkassa da du ville noe mer, og han var fornøyd med situasjonen slik det var. Anonymkode: 5be65...1ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå