Tiffany Skrevet 8. oktober 2002 #1 Skrevet 8. oktober 2002 Hei Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt rammer i sølv (evt. sølvfarget) som man kan bruke som bordkort? Takk, Tiffany
Mrs. B Skrevet 8. oktober 2002 #2 Skrevet 8. oktober 2002 Tror kanskje Skeidar og Bohus o.l. har sånt... eller hva med Ikea?!
Juli-79 Skrevet 8. oktober 2002 #3 Skrevet 8. oktober 2002 Hobbybutikker har sikkert små rammer, men muligens ikke i sølv, men du kan jo bare male de??
Augustbrud02 Skrevet 8. oktober 2002 #4 Skrevet 8. oktober 2002 Nille har jo en del billige slike ting, så kanskje det går an å ta en titt der? Ellers får man jo kjøpt rammer i alle størrelser, fasonger og farger i fotobutikker, men der er nok prisen litt høyere også.
Tiffany Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter #5 Skrevet 10. oktober 2002 Hei Takk for hjelpen, jeg skal lete videre (med de gule sider)..... Tiffany :-)
Gjest Anonymous Skrevet 11. oktober 2002 #6 Skrevet 11. oktober 2002 Vi skal også bruke rammer som bordkort(mammas ide )Men jeg tror det kan bli kjempefint.Vi kjøpte våre rammer på Nille,men de er gullfarget.Har sett at de har hatt sølvrammer på BIG til 10kr stk,ovale, firkantet og hjerteformet.De var også fine,men vi syns at de kanskje var litt små :-? Hva slags farger skal dere ha til bryllupet?
Tiffany Skrevet 11. oktober 2002 Forfatter #7 Skrevet 11. oktober 2002 Hei Vi skal ha hvitt, grønt og sølv som farger. Jeg skal ta meg en tur dit og se. Hva var størrelsen på de du kjøpte i gull farge? Det kan jo være at de kan skaffe dem i sølv også. Hvilken av butikkene var det du så de i? Tusen takk for hjelpen, Tiffany
lindus Skrevet 11. oktober 2002 #8 Skrevet 11. oktober 2002 Rammene i gull som vi kjøpte er 5x7,6cm .De kjøpte vi på Nille.Det går selvsagt an å høre om de kan skaffe sølv, skader ikke å sjekke det ut iallefall Lykke til-håper du får tak i rammene :kgsmil:
Gjest Anonymous Skrevet 16. oktober 2002 #10 Skrevet 16. oktober 2002 hvor mye kostet rammene fra nille??
lindus Skrevet 16. oktober 2002 #11 Skrevet 16. oktober 2002 Rammene fra Nille betalte vi 39,90 for(pakke med 3stk)
Huldra Skrevet 16. oktober 2002 #12 Skrevet 16. oktober 2002 Et lite dumt spm.... hva gjør dere med rammene? Jeg mener, jeg klarer ikke helt å se det for meg.... og jeg trenger gode ideer når det gjelder bordkort. Hilsen en litt flau Huldra
lindus Skrevet 16. oktober 2002 #13 Skrevet 16. oktober 2002 Vi har brukt sort papir,skrevet navn med gulltusj og satt dette inn i rammene.Det blir veldig flotte bordkort(om jeg skal si det selv).Nå er det mamma som har sittet å skrevet alle 50 så det skal hun ha en stor takk for.
Tiffany Skrevet 17. oktober 2002 Forfatter #14 Skrevet 17. oktober 2002 Hei Vi skal bruke samme papir i rammene som vi har til menyen. Navnet på personen vil bli skrevet med kalligrafi. Så det blir off-white håndlaget papir med sort skrift. Tiffany
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå