AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #1 Skrevet 4. oktober 2021 Jeg så ikke dette komme og forstår ingenting. Hva er det jeg ikke har forstått? Han bare gråt og gråt, og ba om unnskyldning, sa at følelsene ikke er de samme. Jeg klarte knapt å reagere, og er fortsatt paralysert. Vet ikke hvorfor jeg skriver det her. Jeg har knapt aldri før i livet mitt kjent en sånn brå og brutal smerte. Dette er vel ekte heartbreak, og jeg ser ikke helt lys i tunnelen for kjærligheten mer. Jeg trodde han var den rette, men så feil kan man ta. Jeg trenger støtte 😭 Hvis noen ser noe godt i vente, et håp jeg kan henge fast i, ja, da er jeg evig takknemlig. Det er liksom bare troen man har igjen i sånne stunder.. Anonymkode: 49e6a...24d
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #2 Skrevet 4. oktober 2021 Det er dessverre noe de fleste av oss opplever, kanskje flere ganger i løpet av livet. Han har jo full rett til å miste følelser og det kan du ikke annet enn å respektere, man kan ikke tvinge noen til å elske seg. Da det skjedde med meg så trengte jeg hjelp fra akuttpsykiatrisk (vi skulle gifte oss, og så skulle vi plutselig ikke det, uten forvarsel). Det jeg lærte var at livet går videre, og at det gjerne er enda bedre ting i sikte. Ta i mot hjelp om du trenger det, og bruk venna dine til å ventilere. Anonymkode: a7605...b8a 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #3 Skrevet 4. oktober 2021 Stor klem vær god mot deg selv! ❤🌹🌹🌹🌹🌹🌹 Anonymkode: 0616f...bb0
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #5 Skrevet 4. oktober 2021 Stor klem til deg❤️❤️ Snakk med de du har rundt deg Anonymkode: 954d4...488
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #6 Skrevet 4. oktober 2021 Sender deg en klem ❤️ Dette er tunge greier og du mer enn nok av tid. Gjør ting du liker, møt venner og familie selv om du kanskje ikke har så lyst. Ikke sitt helt alene med tankene hele tiden i vært fall 🌺 Jeg prøver å tenke at man aldri uansett vil klare å forstå et slikt brudd men man må fokusere på at man ikke ville likt å oppleve å se personen ikke elske deg mer sakte men sikkert. Selv om bruddet var brått og er veldig vondt, vil jeg egentlig si at det er ingenting like vondt å se noen du elsker slutte å elske deg over lengre tid. Ta vare på deg selv. Det er det beste du gjør. Det ok å være nede men ikke ligg der for lenge hvis du har muligheten til å komme deg ut ❤️ Anonymkode: 4d80a...5d0
Wenda Skrevet 4. oktober 2021 #7 Skrevet 4. oktober 2021 Det kommer nesten alltid brått på den personen som får nyheten. Husk at den som slår opp gjerne har gått og tenkt/følt på dette en god stund allerede. Ting vil bli bedre selv om det føles så rått og brutalt ut akkurat nå. Har vært i det selv, livet føltes ganske håpløst ut i starten. Klarte ikke spise, var konstant kvalm, gikk i en boble lenge og det føltes som at livet aldri kom til å bli særlig bedre i det hele tatt 😭 Men plutselig en dag så er det bare bedre. Bruk vennene dine, Finn på ting, distraher deg selv
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #8 Skrevet 4. oktober 2021 Takk for gode ord Anonymkode: 49e6a...24d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå