Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde du gjort det hvis du oppriktig var forelsket og glad i personen og begge kunne tenke seg barn? Jeg er selv 30 så er jo betydelig yngre. Mannen er utrolig flott for alderen, sporty og på ingen måte noen gubbe som gror fast i sofaen.  Ingen av oss har barn fra før.

Anonymkode: 112ba...661

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjør på. 

Anonymkode: 37df9...abe

• Liker 22
Skrevet

Nei, hvis han er 47 nå er han nærmere 50 når dere evt. får barn. Det er etter min mening alfor gammelt for en far.

Anonymkode: 79f07...838

• Liker 13
Skrevet

Synes ikke det er noe problem. Verre med yngre folk som røyker, er overvektige og ikke passer på helsa.

Anonymkode: 478f3...d66

• Liker 26
Skrevet

17 år eldre - når du er 50 er han 67 og pensjonist. Han får alderstrygd og barnetrygd samtidig 🤣

Anonymkode: f3912...b41

• Liker 16
Skrevet

Kjør på! Høres ut som en fin fyr! 
min far var 43 da han fikk meg og 45 da han fikk min søster (min mor er 5 år yngre enn han). 
Jeg og min søster er nå 25 og 27 år og min far blir 70 år i år. Han er sprek og i god form. 
vi merket jo at våre foreldre var noe eldre enn foreldrene til de andre barna, men det var aldri et stort problem. 
Vi har hatt en fantastisk oppvekst med voksne foreldre med stabile liv og stabil økonomi. Mye kjærlighet. 

• Liker 19
Skrevet

Mange menn får barn på sine eldre dager, særlig blant kjendisene. Arve Tellefsen (fiolinist) var i 60 årene. Det samme var superkjendiser som Rod Stewart (8 barns far) og Paul McCartney. De ble fedre når de var godt oppe i årene også, etter å ha fått yngre og nye partnere. Mick Jagger var også ganske gammel da han fikk siste barnet. 

Det er altså mulig, men spørsmålet er jo om en 60 åring orker å henge med så mye på fotballcuper og dugnadsarbeid for idrettslaget og slikt når barnet/barna blir eldre og begynner å delta aktivt på ting på fritiden. Han skal jo også orke å henge med i småbarnsperioden.

Men tror han selv han klarer dette og virkelig ønsker seg barn, så sier jeg bare sett i gang. For menn lar det seg gjøre å få barn sent.

• Liker 1
Skrevet

Har selv barn med en eldre mann, samme alder som din. Er han den rette, kjør på.

Anonymkode: 96555...e8e

• Liker 15
Skrevet

Nei, bare nei. Han er alt for gammel, på alle måter. Synes det er veldig egoistisk av han (og deg) å i det hele tatt vurdere dette. Barnet vil vokse opp med en aldrende far. Det kan også få uheldige konsekvenser for den psykiske og fysiske helsen til barnet å ha en så gammel far. 

Å få barn med en så gammel mann er å gamble med barnets helse. Jeg hadde aldri tatt sjansen. Få heller barn med en mannlig donor. Menn over 35 år får ikke lov til å være sæddonorer. Det er en grunn til dette.

Anonymkode: 64e6d...769

• Liker 7
Skrevet

Hans alder er ok, men aldersforskjellen er så stor at jeg ville skygget unna. 

Anonymkode: be7fb...129

• Liker 2
Skrevet

Altfor gammal. Han er gammel nok til å bli bestefar, ikke far.

Anonymkode: 2d69a...70a

• Liker 6
Skrevet

Har en partikollega på et par og femti som har en sønn på ti måneder (samt fem andre barn, med totalt tre kvinner). Han sier det går helt fint, men tror ærlig talt ikke jeg ville vært det barnet.

Anonymkode: 8cd66...98e

• Liker 3
Skrevet

Du er for gammel og han er alt for gammel.

Anonymkode: ec964...c9a

• Liker 4
Skrevet

Kjør på. Har vært i samme situasjon for noen år siden. Faren er mer aktiv og mer engasjert med barnet sitt, enn mennene til mine venninner i 30-årene. De er mer opptatt av karriere og overlater oppdragelsen til kona, mens min mann har oppnådd mye og har heller valgt å trappe ned for å få tid til barnet og meg☺️

Anonymkode: 59a52...730

• Liker 14
Skrevet
Katrin94 skrev (10 minutter siden):

min far var 43 da han fikk meg og 45 da han fikk min søster (min mor er 5 år yngre enn han). 
Jeg og min søster er nå 25 og 27 år og min far blir 70 år i år. Han er sprek og i god form. 
vi merket jo at våre foreldre var noe eldre enn foreldrene til de andre barna, men det var aldri et stort problem. 
Vi har hatt en fantastisk oppvekst med voksne foreldre med stabile liv og stabil økonomi. Mye kjærlighet. 

Jepp !   Farfar fikk far som 46 åring, siste som 56 .   Ikke noen av oss etterkommere, hverken oss barn eller barnebarn har fått noen skavanker. Oppegånde ressurssterke mennesker alle sammen. Må tillegge at farmor var 13 år yngre enn han

Anonymkode: 92011...602

• Liker 21
Skrevet

Helt perfekt aldersforskjell dette.

Akkurat sånn det skal være!

Anonymkode: 788a5...b6b

• Liker 8
Skrevet
Katrin94 skrev (21 minutter siden):

Denne her skriver jeg under på. Har selv foreldre som var oppi årene da de fikk meg. På barne og ungdomsskolen, kunne jeg synes det var litt dumt, men det ble jammen folk av meg også.

Har hatt en flott oppvekst, men foreldre som virkelig ønsket seg barn. Masse av tid og kjærlighet. Å husk, at det å få barn i voksen alder er med på å holde en ung til sinns 😊 Ønsker dere masse lykke til.

Anonymkode: 77e7e...505

• Liker 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Nei, hvis han er 47 nå er han nærmere 50 når dere evt. får barn. Det er etter min mening alfor gammelt for en far.

Anonymkode: 79f07...838

Ganske fordømmende sagt. Jeg skal ha med barn med kjæresten min som er 61. Fantastisk mann. Ikke planlagt, men gleder meg.

Anonymkode: 25f3b...341

• Liker 15
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Selvfølgelig er ikke jeg for gammel 😂

Anonymkode: 112ba...661

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Haha! Hun er 30, det er ikke gammelt🤦‍♀️

Anonymkode: cc905...765

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...