AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #1 Skrevet 4. oktober 2021 Jeg hadde samleie rundt 25 juni, og etter dette har jeg ikke hatt mensen. Den siste uken har jeg kjent på litt rare smerter (nesten som luftsmerter) i nedre mage, og gjerne lokalisert på en av sidene. Brystene mine er også ømme,og det kan komme litt slim ut fra underlivet. Jeg har tatt mange hjemmetester, og alle er negative. Jeg sluttet også med p-pillene for ca 2-3 uker siden, for å se om mensen kanskje kunne komme da. Jeg tenker å dra til legen snart, for det er jo ikke normalt uansett. Er det noen som har opplevd noe lignende? Evt opplevd å være gravid selvom testene viste negativt? Anonymkode: 22446...89e
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #2 Skrevet 4. oktober 2021 Det du beskriver av magesmerter, ømme bryster osv. høres ut som vanlige symptomer på eggløsning, som kan rime bra med at du sluttet på p-piller for 2-3 uker siden. I så fall burde du få mens om ca to uker. Vet ikke hvor vanlig det er å ikke få mens (eller rettere sagt bortfallsblødning under den pillefrie uka) på p-piller. Men om du har fått negativ test hele veien, er du ikke gravid. Typ 1-2 uker etter eggløsning kan graviditetstester vise negativt fordi det er for tidlig å teste, men det høres ikke ut som om det er tilfelle her. Anonymkode: 8c442...593
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #3 Skrevet 4. oktober 2021 Jeg tenker at jeg drar til legen å sjekker uansett, og satser på at jeg får mensen om ett par uker. Har bare blitt skikkelig usikker siden jeg hadde normalt syklus med Ppiller helt frem til rundt juni, og etter det har den uteblitt helt. Håper du har rett, og at det bare er eggløsning! Anonymkode: 22446...89e
ValarMorghulis Skrevet 4. oktober 2021 #4 Skrevet 4. oktober 2021 Er du stresset for tiden, eller har det skjedd noe med vekten din i det siste? Det er ikke uvanlig å miste mensen dersom man feks er tynn. Det samme gjelder i perioder med mye stress eller hvis man trener mye. Menstruasjonen er gjerne det første som forsvinner når kroppen eller hodet ikke har det helt tipp topp. Falsk negativ er svært uvanlig å få, selv på bare én graviditetstest. Har du tatt flere tester som alle er negativ så er du ikke gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå