Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kan forklare betydningen disse planetene har i astrologi? 
Jeg har solen i jomfruen, månen i væren og ascendanten i løven. Har både mars, venus og merkur i vekten og lurer på om dette gjør meg veldig «vektete» :fnise:

Trenger ikke svar om at astrologi er tull eller festlige tullesvar. Er fullt klar over at ikke alle tror på det, men ønsker altså svar fra noen som gjør det :) 

Anonymkode: b75db...692

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herre jesus. Ikke bruk tid på noe som aldri i verden kan stemme. 

Anonymkode: f504a...9ff

• Liker 3
Skrevet

For noe sprøyt..

Anonymkode: 32536...ec7

• Liker 2
  • 10 måneder senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.10.2021 den 14.07):

Jeg har solen i jomfruen, månen i væren og ascendanten i løven. Har både mars, venus og merkur i vekten og lurer på om dette gjør meg veldig «vektete» :fnise:

Hei!  😄 Med Løve rising har du altså sol i hus 2,  måne hus 9, mars, venus og merkur i hus 3. Om dette gjør deg "vektete"?  Tja, på mange områder 🙂 Den kombinasjonen gir deg ihvertfall mye mental energi! Det gir deg en veldig rettferdig og rett og slett BLID form for kommunikasjon, og brenner nok kanskje for nettopp rettferdighet. Tenker på månen din her i tillegg, i hus 9 = lov, religion, spiritualitet,  moral, kulturer, visdom etc. Månen i hus 9 i opposisjon med både mars/venus og merkur merkes nok for deg vil jeg tro. VELDIG kommunikativ. VELDIG. Antageligvis uendelig kranglete også, i feil selskap 😂 

Risingen din gir deg en naturlig utstråling, og du har anlegg for både kunst og annen kreativitet (løve/venus/vekt/hus2/hus3). Anlegg for fokus på helse og ernæring som jomfru, hus 2 er egenvergi og også mat og halsen. Anlegg for fin sangstemme, eller flink med musikk 🙂 

AnonymBruker skrev (På 4.10.2021 den 14.07):

Anonymkode: b75db...692

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...