AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #1 Skrevet 4. oktober 2021 Er det noen som kan forklare betydningen disse planetene har i astrologi? Jeg har solen i jomfruen, månen i væren og ascendanten i løven. Har både mars, venus og merkur i vekten og lurer på om dette gjør meg veldig «vektete» Trenger ikke svar om at astrologi er tull eller festlige tullesvar. Er fullt klar over at ikke alle tror på det, men ønsker altså svar fra noen som gjør det Anonymkode: b75db...692
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #2 Skrevet 4. oktober 2021 Free Astrology Birth Chart Report (cafeastrology.com) Anonymkode: 23887...476
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #3 Skrevet 4. oktober 2021 Herre jesus. Ikke bruk tid på noe som aldri i verden kan stemme. Anonymkode: f504a...9ff 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #4 Skrevet 4. oktober 2021 For noe sprøyt.. Anonymkode: 32536...ec7 2
Scatcat91 Skrevet 28. august 2022 #5 Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (På 4.10.2021 den 14.07): Jeg har solen i jomfruen, månen i væren og ascendanten i løven. Har både mars, venus og merkur i vekten og lurer på om dette gjør meg veldig «vektete» Hei! 😄 Med Løve rising har du altså sol i hus 2, måne hus 9, mars, venus og merkur i hus 3. Om dette gjør deg "vektete"? Tja, på mange områder 🙂 Den kombinasjonen gir deg ihvertfall mye mental energi! Det gir deg en veldig rettferdig og rett og slett BLID form for kommunikasjon, og brenner nok kanskje for nettopp rettferdighet. Tenker på månen din her i tillegg, i hus 9 = lov, religion, spiritualitet, moral, kulturer, visdom etc. Månen i hus 9 i opposisjon med både mars/venus og merkur merkes nok for deg vil jeg tro. VELDIG kommunikativ. VELDIG. Antageligvis uendelig kranglete også, i feil selskap 😂 Risingen din gir deg en naturlig utstråling, og du har anlegg for både kunst og annen kreativitet (løve/venus/vekt/hus2/hus3). Anlegg for fokus på helse og ernæring som jomfru, hus 2 er egenvergi og også mat og halsen. Anlegg for fin sangstemme, eller flink med musikk 🙂 AnonymBruker skrev (På 4.10.2021 den 14.07): Anonymkode: b75db...692
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå