AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #1 Skrevet 4. oktober 2021 Når jeg jobber på kontoret sminker jeg meg og har på ordentlige klær. Når jeg er hjemme står jeg opp 5 min før arbeidstiden, sitter i pysjen, sminker meg ikke og steller ikke håret. Føler at det er bortkastet tid da jeg likevel skal være hjemme, men samtidig føler jeg meg veldig daff, sliten og giddalaus. Anonymkode: f8179...0d8 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #2 Skrevet 4. oktober 2021 Jeg ordner meg alltid, selv om jeg sitter på hjemmekontor. Føler at jeg er mer våken og klar for dagen hvis jeg steller meg på morgenen, selv i helgene. Under korona hadde vi mange videomøter hver dag, der det å ha på kamera var ansett som ren høflighet. Så da måtte jeg stelle meg da også 😆 Anonymkode: 44645...a2a 2
Magika_fra_Fyll Skrevet 4. oktober 2021 #3 Skrevet 4. oktober 2021 Nei, står opp ti minutter før jeg begynner på jobb for å ha tid til å gå på badet samt lage en kopp kaffe. Pleier dusje i lunsjpausen min 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #4 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Når jeg jobber på kontoret sminker jeg meg og har på ordentlige klær. Når jeg er hjemme står jeg opp 5 min før arbeidstiden, sitter i pysjen, sminker meg ikke og steller ikke håret. Føler at det er bortkastet tid da jeg likevel skal være hjemme, men samtidig føler jeg meg veldig daff, sliten og giddalaus. Anonymkode: f8179...0d8 Jeg er akkurat som deg, minus sminke på jobb da jeg er mann. Anonymkode: 2b492...d92 1
IDGAF Skrevet 4. oktober 2021 #5 Skrevet 4. oktober 2021 Absolutt ikke! Tar på en fin overdel og grer håret hvis før videomøter, men null sminke og joggebukse og ullsokker. Håret i en dott og hettegenser når jeg ikke har videomøter. Hender seg ofte jeg blir ringt opp på teams utenfor møtene da, så mange har vel sett daffe meg 😂 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #6 Skrevet 4. oktober 2021 Må ha på meg noe annet enn pysj ettersom jeg må levere i barnehagen, men holder med tights, hettegenser og håret i hestehale 😄 Null sminke, fint for huden å hvile litt. Anonymkode: e807f...0dd 2
Liljerød Skrevet 4. oktober 2021 #7 Skrevet 4. oktober 2021 Har på "jobbklær", sminke hvis jeg har videomøte, null sminke hvis jeg ikke har videomøte. Bytter til joggebuksa når arbeidsdagen er over, føler at det er litt forskjell på arbeid og ikke da. 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #8 Skrevet 4. oktober 2021 Jeg dusjer og sminker meg som vanlig. Og tar på jeans og en ok overdel. Blir så daff av å ha på joggebukse at den er nesten aldri på bortsett fra noen søndager Anonymkode: 8b6fb...20d 3
tussi84 Skrevet 4. oktober 2021 #9 Skrevet 4. oktober 2021 Stort sett ikke. Jeg kler på meg bare. Pusse tenner gjør jeg i en pause, og gre håret kan jeg gjøre mens jeg jobber. Frokost blir også spist ved pc. 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #10 Skrevet 4. oktober 2021 Står opp og sitter ved pc'n maks ti minutter etter. Bruker stort sett behagelige klær, tar håret i hestehale og bruker null sminke..Føler meg ikke mindre produktiv bare fordi jeg ikke ser smashing ut. Min sjef eller kolleger bruker aldri video i møter/samtaler. Anonymkode: e8c2d...c2f 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #11 Skrevet 4. oktober 2021 Nei, aldri. Vekkerklokka står på 5 minutter før jobben starter. Liker å "klokke inn" før jeg begynner med frokost/kaffe/dusj/o.l. Anonymkode: b68bf...445
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #12 Skrevet 4. oktober 2021 Nei, trener gjerne før jobb, så tar kun en dusj og rene klær etterpå og føler meg fresh. Har sjelden kamera på teams ettersom ingen liker det. Anonymkode: 93de7...6d2
Fiora Skrevet 4. oktober 2021 #13 Skrevet 4. oktober 2021 Nei. Står opp, kler på meg chilleklær, skrur på pc og spiser frokost mens jeg går igjennom mailboksen. Vanvittig behagelig start på dagen! 😄 De andre er så vant til å se meg sminkeløs med håret i en ball på teams nå, så ser ingen grunn til å forandre på det 😂 mulig jeg ordner meg hvis jeg vet jeg har møte med eksterne, men det er sjeldent 👍🏼 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #14 Skrevet 4. oktober 2021 Kan jeg spørre hva dere som har svart i tråden jobber med? Blir litt nysgjerrig siden jeg selv har lyst på kontorjobb, hehe. Hilsen student 😆 Anonymkode: a5ef6...0c3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #15 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan jeg spørre hva dere som har svart i tråden jobber med? Blir litt nysgjerrig siden jeg selv har lyst på kontorjobb, hehe. Hilsen student 😆 Anonymkode: a5ef6...0c3 Jurist og rådgiver 😊 Anonymkode: e807f...0dd
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #16 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Kan jeg spørre hva dere som har svart i tråden jobber med? Blir litt nysgjerrig siden jeg selv har lyst på kontorjobb, hehe. Hilsen student 😆 Anonymkode: a5ef6...0c3 Digital markedsføring Anonymkode: 93de7...6d2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #17 Skrevet 4. oktober 2021 Står opp til samme tid, men bruker ofte en halvtime på kaffe og nyheter, som jeg ellers ville brukt på dusj og stell. Kler på meg en sort tights, varme sokker, og en pen overdel. Tar dagens første møte per telefon. Da sminker jeg meg og fikser håret. (mange som gjør det, tror mange har kjøring til barnehage eller skole, knapt har kommet seg opp av senga, spiser frokost, med mer. Senere på dagen er alle på video) Midt på dagen tar jeg en treningstur, og dagens dusj, barbering og annet stell. Timer lakking av negler, filing føtter, og slikt plukk, til møter der jeg kan ha kameraet av. Så samlet sett betyr Korona at jeg steller meg mer enn før. Bare mer spredd utover dagen. Samt at hæler og skjørt/chinos er erstattet av sorte tights. Anonymkode: 8d26c...81c 3
Myrmica Skrevet 4. oktober 2021 #18 Skrevet 4. oktober 2021 Det er gjerne et møte eller to på Teams i løpet av dagen, så stilen er stelt hår, fin genser, pysjbukse og ullsokker 😁 2
Fiora Skrevet 5. oktober 2021 #19 Skrevet 5. oktober 2021 17 hours ago, AnonymBruker said: Kan jeg spørre hva dere som har svart i tråden jobber med? Blir litt nysgjerrig siden jeg selv har lyst på kontorjobb, hehe. Hilsen student 😆 Anonymkode: a5ef6...0c3 Økonomi 😊
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #20 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Kan jeg spørre hva dere som har svart i tråden jobber med? Blir litt nysgjerrig siden jeg selv har lyst på kontorjobb, hehe. Hilsen student 😆 Anonymkode: a5ef6...0c3 Rådgiver i transportsektor Anonymkode: cff47...2a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå