AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #1 Skrevet 4. oktober 2021 Hei. Vi ble henvist til en privat klinikk (eneste i kommunen) av helsestasjonen for barnet vårt. Klinikken kan ikke ringes til, bare kommunisere via sms. Der er det sånn at hvis du avbestiller inne 24 timer før timen, får man gebyr på 500, selvom det er barn. Greit nok. Men idag er det mandag og hun våknet med feber i natt. Frisk i går. Er det noen som har erfaring med om man får gebyr for å avlyse pga slik? Sånn generelt sett.. Anonymkode: 6886b...472
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #2 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei. Vi ble henvist til en privat klinikk (eneste i kommunen) av helsestasjonen for barnet vårt. Klinikken kan ikke ringes til, bare kommunisere via sms. Der er det sånn at hvis du avbestiller inne 24 timer før timen, får man gebyr på 500, selvom det er barn. Greit nok. Men idag er det mandag og hun våknet med feber i natt. Frisk i går. Er det noen som har erfaring med om man får gebyr for å avlyse pga slik? Sånn generelt sett.. Anonymkode: 6886b...472 Altså, hun hadde time idag på klinikken.. Anonymkode: 6886b...472
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #3 Skrevet 4. oktober 2021 Ja. Vi går på en privatklinikk og der går man gebyr hvis man ikke kommer - uavhengig av grunn. Anonymkode: 2da84...c4c 6
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #4 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja. Vi går på en privatklinikk og der går man gebyr hvis man ikke kommer - uavhengig av grunn. Anonymkode: 2da84...c4c Uffda.. Jaja. Anonymkode: 6886b...472
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #5 Skrevet 4. oktober 2021 Ja, du må betale. Gebyret er ment som en beskyttelse for behandleren fordi de ikke kan skaffe en ny pasient på så kort varsel og hvis mange avbestiller kort tid i forveien (noe mange ville gjort om det ikke var gebyr) går det fort ut over virksomheten. Årsaken til avbestillingen er uvesentlig. Klinikken hadde jo tapt pengene like mye om du avbestilte pga plutselig sykdom som om du bare ikke gadd møte opp fordi du heller ville sove, så sånn må bare reglene være. Anonymkode: a52b2...a09 9
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #6 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ja, du må betale. Gebyret er ment som en beskyttelse for behandleren fordi de ikke kan skaffe en ny pasient på så kort varsel og hvis mange avbestiller kort tid i forveien (noe mange ville gjort om det ikke var gebyr) går det fort ut over virksomheten. Årsaken til avbestillingen er uvesentlig. Klinikken hadde jo tapt pengene like mye om du avbestilte pga plutselig sykdom som om du bare ikke gadd møte opp fordi du heller ville sove, så sånn må bare reglene være. Anonymkode: a52b2...a09 Jeg veit grunnen. Det er forståelig. Anonymkode: 6886b...472
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #7 Skrevet 4. oktober 2021 Neida, ikke sikkert du lå betale Anonymkode: 8b368...56a
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #8 Skrevet 4. oktober 2021 Helt håpløst å ikke kunne avbestille pga søndag-mandag. Da hadde jeg dratt uansett. Anonymkode: 36d54...4c4
AllahBallah Skrevet 4. oktober 2021 #9 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg veit grunnen. Det er forståelig. Anonymkode: 6886b...472 Tja, min erfaring er at dette varierer. Noen bedrifter er dog greiere på det, om du fremviser en legeattest på at barnet faktisk var syk.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #10 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Helt håpløst å ikke kunne avbestille pga søndag-mandag. Da hadde jeg dratt uansett. Anonymkode: 36d54...4c4 Hehe å dra med et barn som ikke er i form? Jeg vurderte det, til jeg så tilstanden 😅 Anonymkode: 6886b...472 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #11 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Neida, ikke sikkert du lå betale Anonymkode: 8b368...56a Får håpe 😂 Anonymkode: 6886b...472
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå