AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #1 Skrevet 4. oktober 2021 Hadde en prat over morgenkaffen på jobb i dag (tenk at man er tilbake på kontoret!) og en kollega savnet så moten da menn gikk i korte shortser. Det jeg husker best fra tiden med korte shortser er at sokkene var knelange. Jeg var bare et barn selv, og gikk alltid i knelange sokker. Den moten gav seg midt til sent 80-tall men før det var den vel alltid slik, kort shorts og høye sokker? Selv om sokkene gled ned. På 90-tallet var sokker fortsatt lange eller relativt lange men ikke lenger dratt opp, gjerne ganske posete og shortsene ble stadig lengre. I dag har mange menn shortser ned til knærne og enten veldig små (og jeg synes veldig feminine) ankelsokker eller vanlige sokker men også de dyttes ned. Med andre ord kan man nesten si at shortsene blir stadig større og sokkene stadig kortere. Min kollega mimret om den gangen man så mannelår. Så hva er finest, kulest, mest sexy? Hvilken epoke? Bildet viser 80-talls stil til venstre og noe rundt 1990 til høyre. 1. Knehøye sokker og kort shorts som viser nesten hele låret. 2. Sokkene når halveis opp på leggen, og shortsen halvveis ned på låret 3. Sokkene er dyttet ned eller ankelsokker og shortsen når til kneet. Anonymkode: 59a5b...24c
uglejenta Skrevet 4. oktober 2021 #2 Skrevet 4. oktober 2021 3, synes ikke mannelår er spesielt tiltrekkende
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #3 Skrevet 4. oktober 2021 Mannen min bruker korte shortser, men ikke sokker til, kun skinnsandalar uten noe i. Det skal sies at de færreste har fine nok ben til at de burde eksponeres på den måten, men han er veldig fin kledd slik. Anonymkode: 2b026...98a
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #4 Skrevet 4. oktober 2021 Definitivt 3! Anonymkode: 3298f...98b
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #5 Skrevet 4. oktober 2021 Tror ingen bryr seg noe om sokkelengder eller shortslengder på menn desverre. Gå med det som er praktisk. Enten du er barføtt i et strandmiljø eller med knestrømper i et skog/fjellmiljø. Men tenkt over at menn og kvinner gjerne har shorts over tightsen. Det ser bare dust ut og lyser av dårlig selvtillit når de ikke tør å gå med bare tights. Anonymkode: 18a89...400 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #6 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Tror ingen bryr seg noe om sokkelengder eller shortslengder på menn desverre. Gå med det som er praktisk. Enten du er barføtt i et strandmiljø eller med knestrømper i et skog/fjellmiljø. Men tenkt over at menn og kvinner gjerne har shorts over tightsen. Det ser bare dust ut og lyser av dårlig selvtillit når de ikke tør å gå med bare tights. Anonymkode: 18a89...400 Var mest ett spørsmål om hva folk syntes var pent. Selv synes jeg shorts over tights er penere enn bare tights på menn. Jeg trenger ikke se klumpen i skrittet så tydelig, ofte tydelig nok i shorts om det er den typen som oftest brukes over tights. Anonymkode: 59a5b...24c 1
Jentegutt Skrevet 4. oktober 2021 #9 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Var mest ett spørsmål om hva folk syntes var pent. Selv synes jeg shorts over tights er penere enn bare tights på menn. Jeg trenger ikke se klumpen i skrittet så tydelig, ofte tydelig nok i shorts om det er den typen som oftest brukes over tights. Anonymkode: 59a5b...24c Shorts over tights ser bare tåpelig ut og her helt unødvendig, enten det er kvinne eller mann, visst du ikke tåler å se en liten kul, ja da vet ikke jeg, hvor gammel er du ?
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #10 Skrevet 5. oktober 2021 Jentegutt skrev (8 timer siden): Shorts over tights ser bare tåpelig ut og her helt unødvendig, enten det er kvinne eller mann, visst du ikke tåler å se en liten kul, ja da vet ikke jeg, hvor gammel er du ? Dama jager meg inn i tights av akkurat den grunnen. Hun er hetro og har ikke penisskrekk, men liker den svært godt Anonymkode: 18a89...400
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #11 Skrevet 6. oktober 2021 Jentegutt skrev (På 5.10.2021 den 0.25): Shorts over tights ser bare tåpelig ut og her helt unødvendig, enten det er kvinne eller mann, visst du ikke tåler å se en liten kul, ja da vet ikke jeg, hvor gammel er du ? På min mann har jeg ingen problemer med å se konturen av hele hans penis gjennom tightsen. Men synes ikke så mye om å se det på alle andre menn. Har ikke noe med alder å gjøre, menn anstendighet. Men tråden handler ikke om shorts over tights. Eller tights. Anonymkode: 59a5b...24c 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #12 Skrevet 6. oktober 2021 uglejenta skrev (På 4.10.2021 den 11.51): 3, synes ikke mannelår er spesielt tiltrekkende Så enig. Finnes noen veldig på unntak, men de er få, og gjerne toppidrettsutøvere. Kvinner derimot, selv de helt vanlige hverdagslige, de ruler fullstendig når det kommer til lår. Elsker damelår, de er så utrolig hotte! Glemte jeg å fortelle at jeg er mann?😂 Anonymkode: 17ac1...5e7
Jentegutt Skrevet 6. oktober 2021 #13 Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): På min mann har jeg ingen problemer med å se konturen av hele hans penis gjennom tightsen. Men synes ikke så mye om å se det på alle andre menn. Har ikke noe med alder å gjøre, menn anstendighet. Men tråden handler ikke om shorts over tights. Eller tights. Anonymkode: 59a5b...24c Visst du har problemer med en liten bul kan du se en annen veg 😂 tror ikke du vet hva uanstendig er visst en liten bul setter deg ut av spill.
Gjest TheCatLady Skrevet 6. oktober 2021 #14 Skrevet 6. oktober 2021 Kort shorts på menn er kun fint på stranda og lange sokker sammen med shorts forbinder jeg med gamle menn. Av de 3 blir det nummer 3.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #15 Skrevet 6. oktober 2021 Jeg foretrekker gode, gamle kortbukser dersom et eksemplar av det mannlige kjønn skal ikle seg et benløst plagg. Anonymkode: df742...e69
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #16 Skrevet 10. oktober 2021 Jeg må si at shortslengde kommer an på shortsen. Synes både lange og korte er sexy. Kommer litt an på mannens lår, og ikke minst hårvekst. Og hvordan den er sydd. Og dens stoff. Verste jeg ser er menn i piratbukser. Synes egentlig høye sokker er litt sexy om de er sporty. Anonymkode: 59a5b...24c 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #17 Skrevet 13. oktober 2021 Det kan være fint med lange strømper. David Beckham style over knærne: Sporty stil: Strømpebukse: Anonymkode: 18a89...400 1
Maleficenta Skrevet 13. oktober 2021 #18 Skrevet 13. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 4.10.2021 den 11.47): Hadde en prat over morgenkaffen på jobb i dag (tenk at man er tilbake på kontoret!) og en kollega savnet så moten da menn gikk i korte shortser. Det jeg husker best fra tiden med korte shortser er at sokkene var knelange. Jeg var bare et barn selv, og gikk alltid i knelange sokker. Den moten gav seg midt til sent 80-tall men før det var den vel alltid slik, kort shorts og høye sokker? Selv om sokkene gled ned. På 90-tallet var sokker fortsatt lange eller relativt lange men ikke lenger dratt opp, gjerne ganske posete og shortsene ble stadig lengre. I dag har mange menn shortser ned til knærne og enten veldig små (og jeg synes veldig feminine) ankelsokker eller vanlige sokker men også de dyttes ned. Med andre ord kan man nesten si at shortsene blir stadig større og sokkene stadig kortere. Min kollega mimret om den gangen man så mannelår. Så hva er finest, kulest, mest sexy? Hvilken epoke? Bildet viser 80-talls stil til venstre og noe rundt 1990 til høyre. 1. Knehøye sokker og kort shorts som viser nesten hele låret. 2. Sokkene når halveis opp på leggen, og shortsen halvveis ned på låret 3. Sokkene er dyttet ned eller ankelsokker og shortsen når til kneet. Anonymkode: 59a5b...24c jeg liker best moten som er nå at de har lange shortser. De korte så så feminine ut 1
Maleficenta Skrevet 13. oktober 2021 #19 Skrevet 13. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det kan være fint med lange strømper. David Beckham style over knærne: Sporty stil: Strømpebukse: Anonymkode: 18a89...400 strømpebukse under så jentete ut 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #20 Skrevet 16. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 13.10.2021 den 11.05): Det kan være fint med lange strømper. David Beckham style over knærne: Sporty stil: Strømpebukse: Anonymkode: 18a89...400 Av de tre stilene her er det nok midterste jeg synes er kulest, og litt sexy. Øverste er litt mye fotballspiller, selv om jeg synes det kan være småsexy også. Nederste er jeg minst glad i. Anonymkode: 59a5b...24c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå