Gå til innhold

Skoleferie igjen, bare å stålsette seg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber i faghandel og normalt er det svært få barn innom, men i skoleferiene dukker barnefamiliene opp og jeg må dessverre si det er lite trivelig i mange av tilfellene. 

Det er sutring, grining, hoiing, masing, krangling, løping og peiling på varer. Opplevd mer enn en gang at ting har blitt knust.

Hvorfor klarer ikke en del foreldre å ha kontroll på ungene sine?? Har tre selv og de har aldri opprørt seg sånn. Må hele familien komme innom? Grøss.

Anonymkode: e785b...ae0

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får si til dem at de må gå ut hvis de skal bråke veldig.

Anonymkode: aca38...960

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Du får si til dem at de må gå ut hvis de skal bråke veldig.

Anonymkode: aca38...960

Enig, si at de må oppføre seg og ta hensyn til de andre i butikken eller dra.. De ubrukelige foreldrene blir sikkert fornærma, men jaja..

Anonymkode: 59a1c...920

Skrevet

Løper man inne i en butikk har man som butikkmedarbeider lov til å irettesette ungen, mener jeg. Dette får de høre fra barnehagen av, i barnehagen. Normal folkeskikk det. 

Hoing hører utelek til. Det gjør man ikke inne.

Rett opp ryggen din, og si i fra. :

Anonymkode: 216dc...794

• Liker 4
Skrevet

En av grunnene for at vi alltid har gått tidlig til byen i helger og ferier, blir så mange sure foreldre som gnåler på barna sine, nesten så jeg blir sur selv. Men har du barn som ikke kan oppføre seg skikkelig i butikken så må du gi beskjed, klart og tydelig så foreldrene hører det og kan skjems litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...