Gå til innhold

Hva slags undertøy, prøving an kjole.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva slags undertøy bruker man under når man prøver brudekjoler? 

Jeg har slitne truser å hengetatter 😅

Anonymkode: 9f3aa...893

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg brukte en hudfarget og sømløs string, samme type som jeg hadde på meg selve bryllupsdagen. Brukte ikke BH siden jeg er "velsignet" med en liten håndfull, men tror jeg ville vurdert brassybra eller lignende dersom jeg hadde hatt større bryster. Mange kjoler har en eller annen form for innebygd støtte, så vanlig BH kan være unødvendig uansett. :)

Anonymkode: 611b3...900

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg prøvde brudekjoler så jobbet jeg også i en undertøysbutikk, det vil si at jeg hadde en grei undertøyssamling kjøpt med ansattrabatt hjemme som jeg kunne velge fra. Visste ikke på forhånd hvilke brudekjoletyper jeg skulle prøve, og tok derfor på meg en hvit ugjennomsiktig høy hipster-truse med litt hold-in (kjekt det) og en enkel hvit BH, typ tett farge, men uten vattering. Var litt sjenert, så tenkte det var greit med ugjennomsiktig undertøy om noen skulle hjelpe meg med å komme inn og ut av brudekjolene.

I vesken hadde jeg med noen andre BH-typer, blant annet stroppeløs i tilfelle jeg skulle gå i den retningen. Bruker ikke push-up selv pga har grei størrelse, men hvis du er vant med å gjøre det og ser for deg det til kjolen, så ville jeg tatt med det. Ikke overtenk det, ta med noe du er komfortabel i. Som personen over skriver så er det ofte støtte i kjolene.

Anonymkode: 7c0e8...dfc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme undertøy du vil ha på på bryllupsdagen, så kjolen passer rett og undertøyet ikke viser.

Anonymkode: ee873...56c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. 

Litt vanskelig kanskje å bruke undertøyet som jeg skal ha på den store dagen under prøving, da jeg ikke har peiling på hva slags kjole jeg ender opp med. Men takk for svar! 

Anonymkode: 9f3aa...893

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I starten før jeg fant kjole stilte jeg til prøvetimer i en stroppeløs bh og en truse med litt hold-in effekt. Etter at jeg fant kjolen hadde jeg samme bh på hver gang vi hadde tilpasningstimer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...