Gå til innhold

Noen damer på 35+ som har brukt Tinder her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om man ønsker seg et nytt kjæresteforhold, er det da noen vits i det hele tatt å prøve Tinder? Har hørt så mye dårlig om Tinder. Jeg er 36 og vært singel i snart to år. Har to barn på deltid. Tror egentlig jeg er i en vanskelig alder når det gjelder å finne seg en ny kjæreste. Er ikke ute etter flere egne barn, men bonusbarn har jeg ingenting i mot. 

Anonymkode: 42b2e...1c5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De som henger på singelforumet, er vel kanskje ikke de som har lykkes?  Gi det en sjanse, og bruk sunn fornuft.  

Anonymkode: 9dd2e...d21

Skrevet

Jeg er 44, ble singel når jeg var 38. Har hatt et kort forhold (1,5 år) på den tiden med en mann jeg møtte via Tinder. Altså, i vår alder er det vanskelig å møte single menn på andre måter syns jeg, nettdating blir et middel for å finne de i området som er single. Så må man være tydelig på hva man selv er ute etter, og sortere hardt, men det er absolutt en god del menn på Tinder på vår alder som er ute etter varig forhold. Jeg har møtt mange flotte menn selv om det ikke har blitt fullt treff for meg ennå.

• Liker 1
Skrevet

Venninner av meg (vi er 38) har brukt tinder, og de har møtt flere fine menn. Hun ene har vært sammen med en derfra i to år nå 😊

Jeg kunne tenkt meg det, men har barn på heltid 😅

Anonymkode: bd7c1...254

Skrevet

Med tanke på alle samlivsbruddene så kan det jo ikke være sååå vanskelig å finne en mann i samme situasjon ?

Anonymkode: 4092d...27b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...