Kattedamen Skrevet 4. oktober 2021 #1 Skrevet 4. oktober 2021 Hei, og takk for at du leser! jeg har et stort ønske om å bli programmerer, men aner ikke hvordan jeg skal gå frem... jeg har i dag en jobb som jeg er avhengig inntekten av, i tillegg til mann og små barn = ingen fritid. noen tips til hvordan jeg kan klare å nå drømmen min?
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #2 Skrevet 6. oktober 2021 Tror det beste er å ta nettstudier ved siden av jobben. Jeg gikk selv et IT-studie som var nettbasert hvor mange kombinerte det med jobb og famile, det var sikkert hardt, men virket som det gikk greit for de fleste. Selv om jeg ikke hadde jobb eller barn når jeg tok studiet, så var det veldig fleksibelt og jeg fikk tid til å reise og jobbe frivelig. Gikk Informasjonsbehandling på NTNU(studiet har blitt endret på etter jeg gikk det, men er fortsatt nettbasert), i tillegg tok jeg et par ekstra fag i Java og jobber i dag som utvikler. Skoler som Noroff har også nettstudier som du kan ta en titt på. Ellers er det bare å søke litt på Google etter nettstudier. Lykke til! Anonymkode: fbd1d...4d1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #3 Skrevet 6. oktober 2021 Tror nordoff har nettbaserte studier. Mye IT relatert. Anonymkode: c3c90...42e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå