Gå til innhold

Hjelp!! Jeg har dritti meg så jævli ut!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går var jeg og typen ut å drakk, vi kom hjem i 5 tiden og var dritkåte, og trodde at det var lirt å filme akten (at han tok meg i doggy) på snap. husker ikke så mye annet etter det.. men når jeg våknet opp i dag hadde jeg 1000 meldinger og ubesvarte anrop. Jeg hadde sendt sexvideo til min familiegruppe på snap, der mamma, pappa, brødre, søster og kjærestene til mine søsken, ja tilegnes bestemor!!! de våknet til at jeg og typen hadde filmet at vi hadde sex… jeg hadde tydeligvis lagret videoen også å det så ikke bra ut… man så ALT! Eneste jeg husker er at typen min filmer og jeg tar telefonen etterpå når vi er ferdig.. jeg vet særrisøst ikke hva keg skal gjøre og det er så flaut og ekkelt. Har ikke snakket med noen av de enda bortsett fra min mor, hun trodde jeg ble voldtatt og ble veldig beskymret men også skuffet.. alle har sett åpnet vidioen og har vel ikke snakket om noe annet i dag. Faen også jeg er så jævli dum. Jeg har skreket og vært frustrert i hele Idag. vil bare rett og slett dø. Tidenes værste lærepenge, aldri film når man har sex..

trenger støtte 😫😫😫

Anonymkode: acdb4...fab

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj!!! Vet ikke helt hva jeg kan si for å få deg til å føle deg bedre😔 Men This too shall pass

Anonymkode: 37072...cab

• Liker 18
Skrevet

🙈

Anonymkode: 66968...816

• Liker 4
Skrevet

image.png.c5d66915b867795531f06ebe6da2ab5a.png

Anonymkode: 33482...4ad

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet

Sikkert både deilig og en mening med det!  Amen! 🤠

Anonymkode: b72c0...dce

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Sikkert både deilig og en mening med det!  Amen! 🤠

Nei jeg skjemmes😫😂 vurderer å kutte ut fammen helt for hvordan i faen blir det neste gang jeg møter de. Feire jul sammen. Nei huff 

• Liker 1
Skrevet

Av alle ting så valgte du snap? Om dette er sant så bør du ikke drikke igjen. 

Anonymkode: c72e3...18c

• Liker 12
Skrevet

Jeg skjønner hvis du har tidenes fylleangst!! Forhåpentligvis blir dette også en historie å le av i fremtiden🤭

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Bør vel strengt tatt ikke ha sex heller😂

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Man mister jo helt kontrollen over ting man gjør og dømmekraft og tenker heller ikke konsekvenser desverre når man er på blackout stadiet. skal nok drikke igjen ja men ikke like så full at jeg gjør noe sånt 

Skrevet

Det går over TS!

Anonymkode: 8cdcb...4f4

• Liker 1
Skrevet

Som jeg sa til en annen, jeg ville bare skrevet at jeg bare kødda, som om det var en spøk eller noe.

Også må man på en måte gå videre. Er ikke så mye å gjøre med. Du kan jo lage noe tullegreier rundt det om det gjør saken bedre, eller lat som ingenting. It was all a dream. 

Anonymkode: 8c590...751

Skrevet

Eller si at det var ikke dokumentar, det var en fiksjonsfilm, eller noe i den duren. 

Skrevet

Familien din er glad i deg. Alle skjønner at man kan gjøre idiotiske valg på fylla. Etterhvert vil det hele bli glemt. Spøk det bort til noen, lat som ingenting til andre, snakk om det med de som du føler deg trygg på å snakke med det om. Fylleangsten går bort, jeg lover! Jeg har gjort ting jeg virkelig ikke burde på fylla. Føltes som verdens undergang da jeg våknet, men med tid og stunder så har det gått over, heldigvis. 

Anonymkode: bcee3...bca

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Eller si at du brukte faceswap så det bare SÅ ut som det var dere, men det var noen andres kropper. 

• Liker 4
Skrevet

Hadde skrevet det i chatten som det var "i går ble jeg overstadig beruset og gjorde noe jeg angrer på. Husker ikke det som skjedde, men jeg skammer meg veldig og håper at, selv om det er vanskelig, at vi kan glemme det så langt det lar seg gjøre. Jeg var dum , jeg vet det." eller noe sånt og gått videre. Mye omtanke til deg ta, det der er tidenes fyllatabbe🙈🙈🙈

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

image.png.c5d66915b867795531f06ebe6da2ab5a.png

Anonymkode: 33482...4ad

1338BA29-F05B-4BEF-BE99-4BCF8003DC35.jpeg

Anonymkode: 0635f...ffe

• Liker 2
Skrevet

Nok en vinn for alkohol😄

Anonymkode: e07cd...e8a

Skrevet

Det var nå jeg hadde begynt å seriøst vurdere det studieåret i USA eller jobbe et år i utlandet var jeg deg. Dette kommer til å gå over, familien din er glad i deg uansett. 

Anonymkode: f1f1b...fda

• Liker 6
Skrevet

Dere vet at det er å leke med ilden, når dere tar frem mobilen for å filme på snap under sex. 

Anonymkode: 23e19...ab8

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...