Gå til innhold

Utviklet følelser - Kutte kontakt eller ''go for it''?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har startet å utforske med dating, men mest for å være uforpliktet siden jeg har vært singel i nesten ett år og ønsket å ha sex igjen. Møtte en fantastisk mann og kjemien er så magisk at man så vidt klarer å ha klærne på når vi treffes. Han uttrykket at han ønsker å ha eksklusivt forhold med meg i sikt hvis jeg er åpen for det, men jeg sa  jeg ønsker ikke noe seriøst med noen for øyeblikket og kun uforpliktet sex & selskap. 

Vi har sett hverandre 2-4 ganger i uken i to måneder, og merker mer med tiden at jeg har utviklet følelser for han. Selv utenom sex gir han mye glede og ser alltid fram for å tilbringe tid med vedkommende. 

Så kort; Innser at jeg er blitt forelsket i han. Men er usikker om jeg skal enten kutte kontakten eller gi potensiell forhold en sjanse. Jeg er 27 år gammel og han er 47. Kan 20 år aldersforskjell fungere??

Føler meg engstelig av situasjonen her.

Anonymkode: f785e...478

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det KAN, men det kommer veldig an på. For min del fungerte det fordi jeg ikke lar meg pille på nesen, begge har barn fra før av og ønsker ikke flere, pluss at han er ung til sinns og jeg veier opp med noen små bestemor-fakter😂😂

Jeg er 35 og han er 50🙂

Hvis du ikke har barn, ville jeg sterkt revurdert det. 

Anonymkode: a33b2...223

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det KAN, men det kommer veldig an på. For min del fungerte det fordi jeg ikke lar meg pille på nesen, begge har barn fra før av og ønsker ikke flere, pluss at han er ung til sinns og jeg veier opp med noen små bestemor-fakter😂😂

Jeg er 35 og han er 50🙂

Hvis du ikke har barn, ville jeg sterkt revurdert det. 

Anonymkode: a33b2...223

Ingen av oss har barn, og jeg vet ikke hvor han står mtp det om han i utg ønsker/ønsket men skjedde aldri. Godt å høre at det går topp for deg og kjæresten! Synes situasjonen er litt tragi-komiskt siden jeg gikk for han grunnet alder da jeg tenkte at jeg aldri i mitt liv ønske eksklusivt forhold med en som er mye eldre og derfor perfekt for uforpliktet. Vel.. Woops! 😅

Anonymkode: f785e...478

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...