Gå til innhold

Hva slags folk bruker Michael Kors fortsatt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde det merket var litt dødt for lenge siden… Men har lagt merke til at jeg til stadig ser jenter med MK vesker, sko, klokker og klær… 

Hva slags folk er det som fortsatt bruker det?

Anonymkode: 02681...696

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De med fillers og extension

Anonymkode: d2525...d90

• Liker 9
Skrevet

Jeg bruker en mk veske stort sett hver dag. Synes den er praktisk og har plass til mye i den. Er en helt vanlig jente/kvinne. Kanskje litt jålete.

Anonymkode: 95d42...ccd

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De med fillers og extension

Anonymkode: d2525...d90

Nei, de bruker LV

Anonymkode: 50bda...3f1

• Liker 10
Skrevet

Hvem bryr seg? La folk bruke det de vil. Det er faktisk opp til hver enkelt. 

Selv orker jeg ikke tanken på å bruke mye penger på dyre vesker.

• Liker 23
Skrevet

Jeg personlig har jo noen vesker jeg både fikk i gave og kjøpte selv fra den tiden det begynte å bli populært. Er jo ikke sånn at jeg kaster det eller lar det bli stående i skapet bare fordi det kanskje ikke er like populært lenger. Jeg har faktisk aldri tenkt over det du nevner. Jeg bruker det jeg syntes er fint. 

Hva tenker du på når du spør «hva slags folk»?

Anonymkode: 22ba5...1ed

• Liker 15
Skrevet (endret)

Jeg bruker mk veske😊 er litt jålete og liker og pynte meg🤗

Endret av Antimobbing
  • Liker 2
Skrevet

Stort sett alle folk bruker MK, bortsett fra de som er veldig opptatt av mote og hva som er in hele tiden

Anonymkode: e3678...27c

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):Hva tenker du på når du spør «hva slags folk»?

Anonymkode: 22ba5...1ed

Tenker på at Michael Kors blir vel sett på som litt utrendy og harry… Hvilken type folk er det som da bruker det allikevel? 

Er det noen miljøer, eller type mennesker som fortsatt ser på MK som eksklusivt og fint?

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tenker på at Michael Kors blir vel sett på som litt utrendy og harry… Hvilken type folk er det som da bruker det allikevel? 

Er det noen miljøer, eller type mennesker som fortsatt ser på MK som eksklusivt og fint?

Hva med at det er praktisk å gå med, ser pen ut og holder lenge? Jeg har veskene mine i årevis og kjøper ikke inn nye fordi merket er ut, og noe annet er in.

Anonymkode: 7d40b...99c

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Utlendinger og fattigfolk som ikke har råd til ordentlige merkevesker og helt alvorlig tror at MK er high-end brand.

Anonymkode: 50bda...3f1

• Liker 2
Skrevet

Så hvis de har kjøpt mk veske langt tilbake i tid så skal de slutte å bruke den fordi den ikke er «in» lenger? Snakk om bruk og kast-mentalitet. 

Hilsen ei uten mk eller andre merkevesker

Anonymkode: db87a...518

• Liker 33
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er det målestokken for at man skal kunne bruke en veske? 

Veska mi er ganske lik en MK-veske. Jeg bruker den fordi den er akkurat passe stor, svart og har plass til alt jeg skal ha de gangene jeg bruker veske. Har mat, drikke, teppe og snacks oppi den.

Anonymkode: 3e9cd...2ad

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Trodde det merket var litt dødt for lenge siden… Men har lagt merke til at jeg til stadig ser jenter med MK vesker, sko, klokker og klær… 

Hva slags folk? Jeg har MK veske, H&M topper, Calvin K truser, Cubus sminke, Levis skjorte, replay bukser.. folk bruker jo alle slags merker og ting uavhengig av merke. En kjøper det en liker 

Anonymkode: a90ad...03c

• Liker 13
Skrevet

Det er vel de som ikke har så god råd, og henger litt etter sånn stilmessig. Som bruker merkeklær og accessories fordi de ser det på andre. De begynner å bruke det når alle har det, og prisene har blitt lavere. Har gjerne en lite gjennomført stil, hvor hovedvekten ligger at det er merker, ikke om det nødvendigvis er fint, eller passer sammen. 

Tenker at det ofre er litt harry/bimbo jenter. Gjerne med extensions, falske vipper og duck lipps, som røyker og snuser, drikker cola og red Bull, og ofte er på harryhandel i Sverige… I en 20 pr gammel Mercedes med felger og stereo som er vært mer enn bilen 😂

Anonymkode: 63b8c...05d

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er vel de som ikke har så god råd, og henger litt etter sånn stilmessig. Som bruker merkeklær og accessories fordi de ser det på andre. De begynner å bruke det når alle har det, og prisene har blitt lavere. Har gjerne en lite gjennomført stil, hvor hovedvekten ligger at det er merker, ikke om det nødvendigvis er fint, eller passer sammen. 

Tenker at det ofre er litt harry/bimbo jenter. Gjerne med extensions, falske vipper og duck lipps, som røyker og snuser, drikker cola og red Bull, og ofte er på harryhandel i Sverige… I en 20 pr gammel Mercedes med felger og stereo som er vært mer enn bilen 😂

Ellers kanskje det er de som gir blaffen i hva hjernedøde høns på KG mener.

Anonymkode: 06237...dd6

• Liker 31
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Den typen du skisserer går like ofte med LV veske, Parajumpers og swims. 

Anonymkode: a6c5c...b55

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har en lommebok og en veske. Begge fikk jeg i gave av familien. Elsker lommeboken fordi den er romslig og pen. Elsker vesken fordi den er praktisk og ser bra ut. Har også LV-veske men syns den er upraktisk og liten når jeg har barn og behov for mye plass. Bruker en veske fra Hm mer enn jeg bruker den fra LV. Hva sier det om meg? Slutt å døm folk. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg elsker Michael Kors! Jeg har mange MK vesker, og belter, solbriller, klokker, smykker og klær. Går vel aldri ut av huset uten noe fra Michael Kors på meg!

Jeg har ikke så god råd, og da vil jeg heller ha mange fine ting fra MK, som jeg kan bytte på, enn å kjøpe meg en dyrere ting som jeg må bruke hele tiden. 

Hadde selvfølgelig ikke blitt lei meg om jeg fikk noe fra f.eks LV eller Gucci, men jeg har ikke økonomi til å prioritere det selv. Så viktig er det ikke!

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

de som tror at skinny jeans er klassisk...

Anonymkode: e40cd...54b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...