Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei!

Skal kjøpe ny hårkur. Er egentlig ganske fornøyd med den jeg har, men er alltid gøy å prøve noe nytt! ;)

Så hvem ville dere anbefalt?

(Har tenkt litt på Fudge Dynamite Hair Rebuilder... Noen som har prøvd den?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken hårkur har du fra før da? Dessuten, hvilken type hår har du? Har du veldig tørt og behandlet hår? Da ville jeg anbefalt deg K-Pak som er en proteinkur og så brukt Joico Moisturizer i tillegg i blant.

Jeg er generelt veldig glad i Joico Moisturizer, og bruker bare denne da jeg ikke har behov for proteinkur. Lukta er litt kvalmende, men den gjør underverker for håret mitt.

Skrevet

jeg bruker john friedas hårkur, den kosta vel rundt 80 kr tror jeg, og er kjempe bra for mitt litt tørre hår, blir mykt og deilig, og med masse liv!!! Kjøpte den etter å ha lest om den i et blad, der den var en av favorittene de hadde testet...

Men hårkuren er ment for blondt hår/farget blondt hår, så vet jo ikke helt om den passer til deg?

Skrevet

Bruker en fra Loreal, vitamino color. Har farget brunt hår.

Har prøvd den fra K-Pak som nevnes her og den var kjempebra!

Skrevet

Jeg syns Dove sin var utrolig bra, gir masse fuktighet, om det er det man er ute etter. Veldig bra etter hårbehandling, om håret er veldig tørt.

Skrevet

Jeg har langt hår som er farget blondt flere ganger det siste året,og jeg må bruke flittig hårkurer!

Mine absolutte favoritter er:

Kerastase masqueintense(proteinkur og fuktkur i ett)

Kerastase recistanse krukke

Define og Dove har fine billige fuktighetskurer for normalt hår. Har du tørt hår,er det kanskje ikke nok?

Når jeg bruker en av kurene fra Kerastase,så trenger man ikke bruke fuktkur etterpå!!

;)

Skrevet

Bruker Sebstian Potion 9, og den er lettvint i tillegg til bra, da den ikke skal skylles ut. Pantene sin skal vistnok være bra til tross for at den er billig, og det er jo ikke så dumt.. ;)

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

har aldri brukt hårkur, men jeg bruker å blande et egg og en avokado og ha i håret ca 20 min av og til, håret får volum og blir skikkelig blankt og fint :)

Skrevet (endret)
Hvilken hårkur har du fra før da? Dessuten, hvilken type hår har du? Har du veldig tørt og behandlet hår? Da ville jeg anbefalt deg K-Pak som er en proteinkur og så brukt Joico Moisturizer i tillegg i blant.

Jeg er generelt veldig glad i Joico Moisturizer, og bruker bare denne da jeg ikke har behov for proteinkur. Lukta er litt kvalmende, men den gjør underverker for håret mitt.

Jeg har vel både tørt og slitt hår... Har tidligere brukt MOP Protein Extreme... Har også bleket hår så trenger kurer med proteiner! Burde jeg kanskje nevnt... ;) Men da høres jo denne kuren super ut! :)

Endret av En som vet
Skrevet
Jeg har langt hår som er farget blondt flere ganger det siste året,og jeg må bruke flittig hårkurer!

Mine absolutte favoritter er:

Kerastase masqueintense(proteinkur og fuktkur i ett)

Kerastase recistanse krukke

Define og Dove har fine billige fuktighetskurer for normalt hår. Har du tørt hår,er det kanskje ikke nok?

Når jeg bruker en av kurene fra Kerastase,så trenger man ikke bruke fuktkur etterpå!!

;)

Ooooo... Den masqueintense hørtes også veldig bra ut! :)

Skrevet

jeps,den er SUPERBRA! Den lukter nydelig-og lukten blir i håret helt til neste vask! :)

Den er en proteinkur og fuktkur i ett-kanskje mest fuktkur?! Det er mer praktisk og billigere en to kurer! Koster rundt 200 hos frisør. Billigere på nettet,men ikke så mye(lookfantastic)

Så...anbefaler denne! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...