AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #1 Skrevet 3. oktober 2021 Nok en tråd om penisstørrelse, men dette var ikke noe jeg/vi hang oss opp i før etter ørten tråder her i kg om nettopp dette tema. Dermed bestemte samboer og jeg oss for å måle selv. Jeg visste vi skulle måle ‘fra roten’ av penis og her var det tydelig at samboer og jeg var uenige av tolkningen av dette. Jeg trodde at man fant roten på undersiden av skaftet, altså ned bak mot pungen/skrotum. Da hadde samboer fått en monsterkuk på 26 cm og 15 cm i omkrets🙈😅 Samboer var i imidlertid litt mer ydmyk og mente det var over skaftet, ned mot magen vi måtte måle. Etter mye googling fant vi ut at han selvfølgelig hadde rett. Men jeg VET mange gutter ,enn tar feil av dette. Husker er vorspiel i tenårene der gutta fikk det for seg de skulle måle peniser🙈 Alle målte på undersiden😅 Kanskje andre som måler feil eller vet om noen som gjør det?😉 Anonymkode: 4ab9a...8cc
blaffen Skrevet 3. oktober 2021 #2 Skrevet 3. oktober 2021 Hvis du virkelig skal overdrive kan du måle fra penisroten og til penishodet, mens du drar målbåndet på *utsiden* av låret. Da fikk jeg nesten 70cm. 😛 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #3 Skrevet 4. oktober 2021 Det er derfor penisstatistikker som baserer seg på selvrapportering er verdiløse. Menn måler ikke bare fra undersiden. Noen måler fra låret eller til og med fra kneet. Alt for å skape en illusjon om at de har stor tiss. Tenk dere en undersøkelse der alle skulle rapportere om hvor mye penger de har. Den som har mest penger får en Ferrari i premie. Ingen kontrollsjekk, alt er selvrapportert. En sånn undersøkelse er selvsagt fullstendig verdiløs. Anonymkode: c0760...21b 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #4 Skrevet 4. oktober 2021 TS, hva ble resultatet? 26 eller? Omkretsen beskrev du som 15, så liten er den ikke. Anonymkode: bccc9...aa6
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #5 Skrevet 4. oktober 2021 Jeg tror veldig få gutter måler og egenrapporterer basert på undersiden selv om det ville gitt heftige resultater. Anonymkode: bff67...e46
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #6 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg tror veldig få gutter måler og egenrapporterer basert på undersiden selv om det ville gitt heftige resultater. Anonymkode: bff67...e46 Der tar du feil. Husker flere kompiser sa de gjorde det. Og ble de tatt i løgn kunne de skylde på at de ikke visste at man måler fra oversiden og ut til tuppen. Menn skryter på seg og damer trekker fra som regel. Enten det gjelder penger, status, penis, evner osv. De som tror at menn svarer ærlig når de blir spurt er bra naive. Er jo derfor folk har en oppfatning om at 18 cm er en ganske normal størrelse. Sannheten er at svært få prosentandel har så stor osv. Anonymkode: c32fd...a9f
Hr. Aktiv Skrevet 4. oktober 2021 #7 Skrevet 4. oktober 2021 Måler fra bakken og opp ja. Det blir ikke så veldig mange cm. da, men... Noe av grunnen tilskrives vel korte bein.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #9 Skrevet 4. oktober 2021 Det riktige er å ta gjennomsnittet av 4 målinger: - undersiden - oversiden - langs begge sidene på kuken Kilde: Klubben Kjempe-Kuk. Forkortelsen får vi dessverre ikke bruke lengre... Anonymkode: b393f...38f 3
Michaelhe Skrevet 4. oktober 2021 #10 Skrevet 4. oktober 2021 Jeg har jo metermål, så jeg regner med at det er korrekt.
sicario Skrevet 4. oktober 2021 #11 Skrevet 4. oktober 2021 Aldri målt tissen min 🤣 Om jeg av en eller annen grunn skulle målt, så selvfølgelig på oversiden. 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #12 Skrevet 4. oktober 2021 Hvorfor skal penisgutt målest? Anonymkode: 5f7da...901
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #13 Skrevet 4. oktober 2021 Best resultat får en hvis en tar målebåndet rundt livet, og så videre over penis! Anonymkode: a63b2...6d1 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #14 Skrevet 4. oktober 2021 Dør av denne tråden! 😂 Anonymkode: 3a54b...a12
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #15 Skrevet 4. oktober 2021 Aldri hørt om noen som tror de skal måle under Anonymkode: 689f4...e65
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #16 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Aldri hørt om noen som tror de skal måle under Anonymkode: 689f4...e65 Både under og over er jo like dumt. Det ene gir for høy, og det andre for lav. Man kan ta gjennomsnittet av de to, eller måle langs siden som vist på bildet over. Anonymkode: b393f...38f
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #17 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Både under og over er jo like dumt. Det ene gir for høy, og det andre for lav. Man kan ta gjennomsnittet av de to, eller måle langs siden som vist på bildet over. Anonymkode: b393f...38f Det viktigste er jo at alle måler på samme måte. Anonymkode: 3a54b...a12
artigmedsex Skrevet 4. oktober 2021 #18 Skrevet 4. oktober 2021 Det er de under 16cm som feilrapporterer når de måler selv. https://imgur.com/gallery/uYSgs
Master1 Skrevet 5. oktober 2021 #19 Skrevet 5. oktober 2021 Aldri sett poenget med å måle kuken min... Den blir hverken større eller mindre av den grunn..... Ikke mottatt noe klager på størrelse så da er den vel grei.... Det viktigste er vel at den blir hard når jen skal i aksjon og det blir den meget lett..... Knulle med den kuken du har ... Noe annet er vel vanskelig M@ster
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #20 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 4.10.2021 den 17.08): Det viktigste er jo at alle måler på samme måte. Anonymkode: 3a54b...a12 Ja enig, ALLE MÅ MÅLE PÅ SAMME MÅTE! Ellers blir det feige lag. Anonymkode: 5f7da...901
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå