AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #1 Skrevet 3. oktober 2021 Hei! Når du dater og er i bli-kjent-fasen, hvilke kvaliteter og egenskaper finner du attraktivt og positivt hos den andre parten? Alder/kjønn hos deg? Anonymkode: 2a45e...e89
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #2 Skrevet 3. oktober 2021 Dette er egenskaper jeg verdsetter høyt: En undervurdert egenskap er snillhet. En snill mann, det er så viktig. Og en person som kan snakke om følelser. En som er ærlig og åpen. God selvtillit (men også mye selvironi) og humor er attraktiv. En som stiller spørsmål og som faktisk er nysgjerrig på å bli kjent med meg. Og så at man har god hygiene og lukter godt /Kvinne 25. Anonymkode: fe888...1ac 5
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #3 Skrevet 4. oktober 2021 Trenger ikke ha god selvtilitt, men må være snill, ha god hygiene og være villig til å jobbe med seg selv. Ha humor og kunne se det absurde i livet. Kvinne, 41 Anonymkode: 747ef...638 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #4 Skrevet 4. oktober 2021 Intelligens, likeverd og nysgjerrighet. Og det totale fravær av sikling på smårips og generell objektivisering av kvinner Anonymkode: 152d5...5c1 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #5 Skrevet 4. oktober 2021 Evnen til å innrømme feil. Vokst opp med en far som aldri tar feil og alt dumt som skjer er tilfeldigheter/noen andre sin skyld, ikke hans. Det er jævlig slitsomt. Så! En mann som lytter og som ikke føler at han taper ansikt om han må si unnskyld eller "sorry, det ble dumt, du hadde rett". Anonymkode: b815f...e99 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #6 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Trenger ikke ha god selvtilitt, men må være snill, ha god hygiene og være villig til å jobbe med seg selv. Ha humor og kunne se det absurde i livet. Kvinne, 41 Anonymkode: 747ef...638 Interessant, hva mener du er det absurde i livet? Anonymkode: f726d...e26
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #7 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Trenger ikke ha god selvtilitt, men må være snill, ha god hygiene og være villig til å jobbe med seg selv. Ha humor og kunne se det absurde i livet. Kvinne, 41 Anonymkode: 747ef...638 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Interessant, hva mener du er det absurde i livet? Anonymkode: f726d...e26 Mann her. Jeg har også brukt det uttrykket, men det er ikke sikkert vi legger det samme i det. Det har noe med hvordan du betrakter verden rundt deg, og ser situasjoner utenifra. Å foreksempel se hvor mye underholdning det er med folk som har tullejobber, men tar det veldig seriøst. Svart humor, der alt går galt, men blir morsomt, fordi det plutselig går enda verre. Vanskelig å finne gode eksempler, men noen har en slik fantasi, at de ser alle rundt seg som karakter i "Larssons gale verden". Anonymkode: 72bd4...ede
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #8 Skrevet 4. oktober 2021 Snill og god Forståelsesfull God hygiene Ha humor Glad i dyr Handyman Ikke sikle på alle damer han ser Hjelpsom Viril Anonymkode: b6285...7ca
Antiviruset Skrevet 4. oktober 2021 #9 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Dette er egenskaper jeg verdsetter høyt: En undervurdert egenskap er snillhet. En snill mann, det er så viktig. Og en person som kan snakke om følelser. En som er ærlig og åpen. God selvtillit (men også mye selvironi) og humor er attraktiv. En som stiller spørsmål og som faktisk er nysgjerrig på å bli kjent med meg. Og så at man har god hygiene og lukter godt /Kvinne 25. Anonymkode: fe888...1ac Har gode verdier, orden på økonomien, behandler partner med respekt, er ærlig og trofast, har i allefall en felles interesse. Pluss dette på har man en veldig flott kvinnelig partner.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #10 Skrevet 4. oktober 2021 Raushet, intelligens og vidsynthet. Utseende bør være rimelig bra, men der har jeg ikke andre absolutte krav enn at han MÅ ha hår på hodet:) Anonymkode: 5e906...ae5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå