AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #1 Skrevet 3. oktober 2021 Hei! For en veldig god stund tilbake fortalte kjæresten min at hun var gravid. Det var uplanlagt men vi ble allikevel veldig glade, jeg vil påstå at det var den beste dagen i mitt liv. Men etter en stund ble hun usikker, etter mye diskusjoner valgte hun å ta abort.. jeg valgte å støtte henne og hennes valg. Men etter noen måneder så angret hun, veldig. Vi ble etterhvert enige om at hun skulle slutte på p-piller og vi skulle prøve å få barn. Nå har nyheten vi har ventet på kommet, hun har blitt gravid! Vi er veldig glade igjen og det er ingen tvil om at vi har lyst til å bli foreldre. Men jeg sitter igjen med en enorm skyldfølelse ovenfor den første graviditeten.. jeg føler ikke jeg klarer å bli like glad denne gangen som den forrige.. tror dere skyldfølelsen kommer til å gå mer over eller at jeg kommer til å bli like glad denne gangen som den forrige? Skjønner at emnet kan virke støtende for enkelte.. beklager for det.. Anonymkode: 69673...1e3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #2 Skrevet 4. oktober 2021 Det går seg nok til 😊 Uansett var jo ikke valget om abort din feil? Anonymkode: 829ba...169
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #3 Skrevet 4. oktober 2021 For en dårlig siste setning du kommer med!👆 Til ts, med tiden vil det bli bedre. Aborten var hva som var riktig da. Anonymkode: 5fd2b...c85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå