Gå til innhold

Våknet med en hånd nedi trusa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på fest og en stund siden jeg hadde drukket. Det ble litt småflørtet stemning mellom en og meg, hadde vært kompiser i ca 3 år. Han prøvde seg flere ganger, men jeg ville ikke, kanskje vi kysset en gang, men det var det. Jeg var ikke interessert. Jeg var ikke dødrukken, men jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre, så jeg lot som jeg sovnet. Da kneppet han opp buksen min og begynte å ta på meg under trusa. Det var som at kroppen min frøst til is. Jeg glemte nesten å puste. Jeg prøvde å snu meg litt vekk, fremdeles lot jeg som jeg sov. Han stanset til jeg "hadde sovna igjen", så tok han hånda i buksa igjen. Når jeg "kom til meg selv" så reiste jeg meg opp, så trist på ham og gikk hjem. Fikk en melding av han "sorry. Jeg trodde at du var med på det" 

Hva vil du kalle det jeg har opplevd?

Anonymkode: 0b7bc...6e0

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overgrep. Man sikker ikke hånda ned i buksa til noen som er fulle og sover. Ikke godt å si hva som hadde skjedd hvis du faktisk hadde vært helt borte.

• Liker 27
Skrevet

først og fremst vil jeg kalle det unødvendig. så vil jeg heller kalle ham mye rart, men la oss ikke. og så tror jeg at du skal ta en prat med ham og fortelle at dette er et overgrep uten samtykke, og spørre ham hva han tenker om det. 

• Liker 6
Skrevet

Overgrep, men et man kommer fort over da det ikke er så alvorlig.

Du bestemmer selv om du vil anmelde. :)

Anonymkode: d8d8a...7ee

• Liker 7
Skrevet

Det er helt normalt å fryse til i slike overgrepssituasjoner og dermed ikke klare å protestere mot det som skjer. Du må absolutt ikke i noen som helst verden føle at dette var noe du "lot skje". Han forgrep seg på deg, du ble utsatt for overgrep og kroppen din gikk i frys. 

Det er kriminelt, han har gjort en forjævlig ting mot deg. 

Anonymkode: db13c...908

• Liker 6
Skrevet

Det er uten tvil et overgrep. Jeg blir kvalm av slike folk, spesielt med unnskyldningen om at han trodde du var med på det. Hva hadde han ikke gjort om du virkelig var helt ute?

Anonymkode: cd299...c10

• Liker 7
Skrevet

Har du tenkt å anmelde ham? 

Anonymkode: b8841...010

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Var på fest og en stund siden jeg hadde drukket. Det ble litt småflørtet stemning mellom en og meg, hadde vært kompiser i ca 3 år. Han prøvde seg flere ganger, men jeg ville ikke, kanskje vi kysset en gang, men det var det. Jeg var ikke interessert. Jeg var ikke dødrukken, men jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre, så jeg lot som jeg sovnet. Da kneppet han opp buksen min og begynte å ta på meg under trusa. Det var som at kroppen min frøst til is. Jeg glemte nesten å puste. Jeg prøvde å snu meg litt vekk, fremdeles lot jeg som jeg sov. Han stanset til jeg "hadde sovna igjen", så tok han hånda i buksa igjen. Når jeg "kom til meg selv" så reiste jeg meg opp, så trist på ham og gikk hjem. Fikk en melding av han "sorry. Jeg trodde at du var med på det" 

Anonymkode: 0b7bc...6e0

Be han dra til helvete, og blokker telefonnummeret hans. For en dust. 

Anonymkode: 70bd6...209

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Overgrep, men et man kommer fort over da det ikke er så alvorlig.

Du bestemmer selv om du vil anmelde. :)

Anonymkode: d8d8a...7ee

Overgrep er alltid alvorlig. TS er bare heldig at det ikke gikk lenker.

• Liker 7
Skrevet
Fireflies skrev (12 minutter siden):

Overgrep er alltid alvorlig. TS er bare heldig at det ikke gikk lenker.

Selvfølgelig er det alvorlig, men det er også noe de fleste ville kommet raskt over. Med mindre man er spesielt sart da.

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Selvfølgelig er det alvorlig, men det er også noe de fleste ville kommet raskt over. Med mindre man er spesielt sart da.

Kjenner du de fleste? En kompis gjennom tre år har forgrepet seg mot henne og hvis man ikke kommer over det lett så er man sart?

Kanskje du ikke skal drive å kommentere her for majoriteten av folket.

• Liker 15
Skrevet
Fireflies skrev (Akkurat nå):

Kjenner du de fleste? En kompis gjennom tre år har forgrepet seg mot henne og hvis man ikke kommer over det lett så er man sart?

Kanskje du ikke skal drive å kommentere her for majoriteten av folket.

Kjenner du de fleste? Syns du virkelig dette er noe TS bør gå og tenke på i år etter år? Eller syns du det er mer fornuftig at hun enten A. Anmelder eller B. Blokkerer fyren og avslutter "vennskapet?" 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kjenner du de fleste? Syns du virkelig dette er noe TS bør gå og tenke på i år etter år? Eller syns du det er mer fornuftig at hun enten A. Anmelder eller B. Blokkerer fyren og avslutter "vennskapet?" 

Nei, men jeg sier heller ikke at det er noe de fleste gjør eller ikke gjør.

Skrevet

Overgrep? Herregud, krenkekoret er i gang, ser jeg. Det var ikke et overgrep. Du kunne latt være å late som om du sov og bedt ham ryke og reise der og da. 

Og kalle det et overgrep er en fornærmelse mot de som har opplevd virkelige overgrep. 

Anonymkode: 9d3f7...901

• Liker 14
Skrevet (endret)

Ingen som ba han putte hånda nedi trusa. Det er ikke sånn at man skal be om tillatelse hvis det er ønske om seksuell omgang, men i dette tilfellet ble det gitt klare signaler på at du ikke ønsker noe slik oppmerksomhet.

Endret av Pachka Sigaret
  • Liker 6
Skrevet (endret)
2 hours ago, AnonymBruker said:

Overgrep, du kan lese mer om det her

Et overgrep vil si at et menneske krenker et annet menneskes rettigheter. Enhver seksuell handling utført mot noen som ikke gir, eller er i stand til å gi, sitt samtykke, og hvor handlingen medfører subjektivt ubehag, smerte, frykt eller annen opplevelse av krenkelse defineres som seksuelt overgrep.

https://www.bufdir.no/Nedsatt_funksjonsevne/Retningslinjer_seksuelle_overgrep_utviklingshemmede/Hva_er_seksuelle_overgrep/#:~:text=Et overgrep vil si at,krenkelse defineres som seksuelt overgrep.

håper det går bra med deg?❤

Endret av Antimobbing
  • Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Og kalle det et overgrep er en fornærmelse mot de som har opplevd virkelige overgrep. 

Anonymkode: 9d3f7...901

Det er akkurat disse ordene som blir brukt når noen skal forsvare overgriperen. Så der gikk du 5 på...

Det som TS opplevde er overgrep så det holder, sex uten samtykke er ikke lov! det kan du bare banke inni hodet en gang for alle. Det har ingenting med at hun var beruset, eller om så hun har sovet naken. Ikke kom med den der unnskyldningen, at hun kan for det selv når hun legger seg ned slik. Forresten, det er vel kul umulig å diskutere med noen som iokke eier skamvett og folkeskikk, så jeg overlater det til dem som er mere tålmodig...

Jeg håper virkelig du kommer deg TS, jeg har selv blitt utsatt for overgrep... så jeg vet omtrent hvordan det føles. Håper virkelig han dusten har en vond smak i munnen de neste tiår. Trøsteklem fra meg, selv om jeg vet det ikke nytter så mye🧡

• Liker 8
Skrevet
Bamseklemmer skrev (1 minutt siden):

Det er akkurat disse ordene som blir brukt når noen skal forsvare overgriperen. Så der gikk du 5 på...

Det som TS opplevde er overgrep så det holder, sex uten samtykke er ikke lov! det kan du bare banke inni hodet en gang for alle. Det har ingenting med at hun var beruset, eller om så hun har sovet naken. Ikke kom med den der unnskyldningen, at hun kan for det selv når hun legger seg ned slik. Forresten, det er vel kul umulig å diskutere med noen som iokke eier skamvett og folkeskikk, så jeg overlater det til dem som er mere tålmodig...

Jeg håper virkelig du kommer deg TS, jeg har selv blitt utsatt for overgrep... så jeg vet omtrent hvordan det føles. Håper virkelig han dusten har en vond smak i munnen de neste tiår. Trøsteklem fra meg, selv om jeg vet det ikke nytter så mye🧡

Personen sa ikke at det denne fyren gjorde var greit. 

• Liker 2
Skrevet

Men helt seriøst. Hva ville dere lært døtrene deres om de ble utsatt for noe slikt? At de skal reise seg og gå eller ligge stille og late som de sover? 

• Liker 6
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Mener du kvinner bør oppfordres til å late som de sover hvis de blir utsatt for overgrep? TS frøs ikke til. Hun lot med vilje som hun sov. 

Hvordan vet du det var du der? 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...