AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #1 Skrevet 3. oktober 2021 Liker du lang eller vanlig hettegenser best? Altså om den rekker til midten på låret eller til hoftene best? Hva er penest? Hva er best å gi i? Hva er varmest? Anonymkode: ae130...3f4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #2 Skrevet 3. oktober 2021 Gå i. Ikke gi i. Anonymkode: ae130...3f4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #3 Skrevet 3. oktober 2021 Altså lang hettegenser som rekker til midten på låret eller vanlig hettegenser som rekker akkurat til rett under rumpa? Anonymkode: ae130...3f4
flusa Skrevet 3. oktober 2021 #4 Skrevet 3. oktober 2021 Er jo deilig med lange gensere nå som det begynner å bli kaldt ute. Men til vanlig foretrekker jeg gensere som er litt kortere..litt lengre ned enn midjen. 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #5 Skrevet 3. oktober 2021 Liker vanlig eller litt kortere Anonymkode: 16e31...766 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #6 Skrevet 4. oktober 2021 Korte til bukse, lange som går over rompa hvis du skal ha strømpebukse eller tights under. Anonymkode: 0adbf...919
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #7 Skrevet 4. oktober 2021 Lange, veldig deilig med de som når ned på lårene. Om ikke strikken er slaskete (kommer an på merket ofte) holder den seg fint ved livet også om man putter den der. Om vinteren bruker jeg ofte to, eller en collegegenser over og da er det også deilig at den innerste går ordentlig nedi joggebuksa så jeg slipper kuldeglippe på ryggen. Anonymkode: acd96...cc5
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #8 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Lange, veldig deilig med de som når ned på lårene. Om ikke strikken er slaskete (kommer an på merket ofte) holder den seg fint ved livet også om man putter den der. Om vinteren bruker jeg ofte to, eller en collegegenser over og da er det også deilig at den innerste går ordentlig nedi joggebuksa så jeg slipper kuldeglippe på ryggen. Anonymkode: acd96...cc5 Dette skulle jeg gjerne sett bilde av. Klarer ikke å helt se det for meg. Anonymkode: 29767...4d1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #9 Skrevet 4. oktober 2021 Jeg har en som går til hoftene (kort), en som går til midt på rumpa, og en som går forbi rumpa. Liker dem alle til ulike ting, men den lengste ville jeg ikke brukt utenfor huset pga fasongen. Den er for hjemmebruk Anonymkode: c2c3a...0aa
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #10 Skrevet 4. oktober 2021 Jeg bruker hettegensere kun som koseklær og har et par lange som jeg bruker sammen med tights hjemme. Anonymkode: a8011...edd
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #11 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Dette skulle jeg gjerne sett bilde av. Klarer ikke å helt se det for meg. Anonymkode: 29767...4d1 Har du aldri sett noen med genser over hettegenser? Kjenner mange som bruker det på vinteren som koseklær hjemme. Anonymkode: acd96...cc5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå