AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #1 Skrevet 3. oktober 2021 Jeg har en samboer som jeg føler jobber hele tiden. Han er først 8-10 timer på jobb per dag, og så kommer han hjem og bruker mange timer da også på å jobbe og organisere. Han får ikke ekstra betalt for dette, men han sier det er "forventet" av ham siden han er avdelingsleder i en butikk. Nå begynner det å gå utover vårt privatliv, da jeg føler han omtrent aldri hjelper til hjemme med ansvaret vi har her også fordi han klarer ikke å slappe av og faktisk gjøre andre ting enn jobb. Jeg jobber også fulltid, så timene i døgnet til å faktisk få gjort ærender og husarbeid og ellers felles ansvar er knapp for oss begge. Jeg syns han blir grovt utnyttet fordi han er for snill og dyktig. Han sier han jobber så mye fordi han syns det er gøy, og det er jo flott at han liker jobben sin. Men det går ikke en eneste dag uten at han sitter hjemme også og sysler med jobbting etter han har vært på jobb i mange timer allerede. Jeg er bekymret for både at han vil kjøre seg fullstendig ut, og jeg er lei av at jeg er den eneste som ser ut til å ta ansvar for at vi har rene klær, ren seng og rene gulv. Spesielt når han ikke engang får ekstra betalt for alt ekstra arbeid han gjør. Jeg har forsøkt å ta det opp med han, men han mener det bare er sånn det må være. Det er forventet av ham. Han kan ikke slacke ned eller slutte, fordi da går alt til dundas. Jeg syns det er frustrerende at han tror han er så fanget i arbeidet. :/ Hva tenker dere? Anonymkode: d44e3...2a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå