Gå til innhold

Er leggvarmere feminint?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir stadig kaldere og jeg lurer på om leggvarmere er feminint eller noe menn også kan bruke, eller bruker? 

Anonymkode: 034d4...e95

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det passer seg best til jenter/kvinner..

Men hva man selv velger å gå i,så er det ikke noe jeg gidder å henge meg opp i..

Folk må kle seg akkurat som de vil.

• Liker 1
Skrevet

Finest på jenter/damer

Men gå nå i hva du vil selv

Anonymkode: a52be...c75

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes leggvarmere er fint og de varmer så godt🙂

Skrevet

De er under buksa. Ingen som ser eller bryr seg hva slags benklær du bruker der. Enten det er sokker, knestrømper, strømper som går langt oppå låret, strømpebukse, stillongs eller leggvarmere. Man tar det som er best å gå med ut i fra om man vil fryse eller ikke. Leggvarmere er praktisk og fine hvis man ikke vil ha et kaldt gyffs oppover leggene. Leggvarmere er også fine og praktiske om man F.eks vil se litt norsk ut med nikkers og vil ha noe varmere benklær under. Du skal se godt etter for å se at det ikke er nikkerrstrømper. 

• Liker 1
Skrevet
Morpheus skrev (3 timer siden):

De er under buksa. Ingen som ser eller bryr seg hva slags benklær du bruker der. Enten det er sokker, knestrømper, strømper som går langt oppå låret, strømpebukse, stillongs eller leggvarmere. Man tar det som er best å gå med ut i fra om man vil fryse eller ikke. Leggvarmere er praktisk og fine hvis man ikke vil ha et kaldt gyffs oppover leggene. Leggvarmere er også fine og praktiske om man F.eks vil se litt norsk ut med nikkers og vil ha noe varmere benklær under. Du skal se godt etter for å se at det ikke er nikkerrstrømper. 

Jeg bruker de mest over strømpebukse/ treningsbukse/ joggebukse. Så på meg synes de. Blir posete å ha de under en bukse. Gjerne over nikkerstrømper. Var mer om det ser rart ut om menn bruker det. 

Anonymkode: 034d4...e95

Skrevet

Det går jo an: 59D86D0D-A381-42C6-810A-08975371E275.jpeg.a90b661e79940b7c2801455dd09ac491.jpeg24EFD87A-8834-4CA6-BDE7-EE8758B35F2F.jpeg.2223d1420f93c762dc21314d1875ce33.jpeg

C90CBE9B-499F-4628-92B5-BB334B6B93D7.jpeg.adb5c4ecc17b5fcb0cac9f4cec1914b5.jpeg

Anonymkode: 84968...2be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...