AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #1 Del Skrevet 3. oktober 2021 Jeg har veldig appelsinhud på lårene mine. Jeg vet at det er ganske vanlig, spesielt for overvektige kvinner. Jeg er begge deler. Jeg er nå på vei ned i vekt, og er så spent på om lårene mine vil se bedre ut når jeg går ned i vekt. Har noen erfaringer med det? At appelsinhuden blir mindre synlig ved normalvekt? Anonymkode: 7bb7a...d1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirrikas Skrevet 4. oktober 2021 #2 Del Skrevet 4. oktober 2021 Anbefaler å trene styrke i tillegg 😊 Det har tatt mye av mine cellulitter, i kombinasjon med vektnedgang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #3 Del Skrevet 4. oktober 2021 Trening er det viktigste! Det blir som regel bedre av vektnedgang også, litt avhengig av utgangspunkt og mål, men oppstramming er det aller viktigste. Anonymkode: 8603f...e15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #4 Del Skrevet 4. oktober 2021 Takk for tips. Da skal jeg kanskje bli litt flinkere med styrketrening. Nå driver jeg bare med kondisjonstrening, og det ser ikke ut til at det har særlig effekt. Anonymkode: 7bb7a...d1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #5 Del Skrevet 4. oktober 2021 Anbefaler styrketrening om du kan ja, fokuser på de store muskelgruppene. Husk at det skal enormt mye til for at kvinner får store muskler, ikke vær redd for å ta i jeg trente mye styrke før og da hadde jeg nesten ingen celulliter. Jeg måtte slutte å trene pga sykdom, men mine celulliter ble mye bedre av å gå ned en del kilo (fra øvre del av normalvektig til bmi på 22) Anonymkode: 5b911...ac7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå