Gå til innhold

Dårlig samvittighet av fantasier. :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vanligvis når jeg onanerer så tenker jeg på en ukjent person, men i det siste har jeg fantasert om en kollega. Jeg får dårlig samvittighet etterpå. Denne personen er gift og har barn, og hen virker veldig lykkelig. Jeg har ikke noen forventninger om at det skal bli oss to eller noe, men jeg er jo tiltrukket personen. 
Jeg vet jo at mine tanker er mine, og at bare fordi at jeg tenker at jeg har sex med personen så er ikke det et "overgrep". Personen vil ha sex med meg in fantasiene mine! Jeg kommer jo aldri til å fortelle personen at jeg onanerer med hen i tankene heller. 

Hvorfor har jeg så dårlig samvittighet? Hadde du blitt sur hvis du visste at noen fantaserte om deg?

Anonymkode: d864c...c86

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vanligvis når jeg onanerer så tenker jeg på en ukjent person, men i det siste har jeg fantasert om en kollega. Jeg får dårlig samvittighet etterpå. Denne personen er gift og har barn, og hen virker veldig lykkelig. Jeg har ikke noen forventninger om at det skal bli oss to eller noe, men jeg er jo tiltrukket personen. 
Jeg vet jo at mine tanker er mine, og at bare fordi at jeg tenker at jeg har sex med personen så er ikke det et "overgrep". Personen vil ha sex med meg in fantasiene mine! Jeg kommer jo aldri til å fortelle personen at jeg onanerer med hen i tankene heller. 

Hvorfor har jeg så dårlig samvittighet? Hadde du blitt sur hvis du visste at noen fantaserte om deg?

Jeg hadde ikke blitt sur for det nei. En rekke menn har fantaserte om meg, selv gifte menn. Det har jeg lest utifra kroppsspråket di sitt, eller de har innrømmet det selv. Helt normalt. 

Anonymkode: 78901...ea1

• Liker 1
Skrevet

Ingen kan lese eller høre tankene dine. Mannen du fantaserer om vil ikke vite om det, heller ikke kona hans eller barna hans. Der er absolutt ingen grunn til å ha dårlig samvittighet over fantasier. De skjer i ditt eget hode og de forblir der med mindre du spiller på dem. Har aldri hatt dårlig samvittighet for fantasier og jeg hadde absolutt ikke blitt sur om noen fantaserte om meg. Hvorfor skulle jeg bli det? 

Skrevet

fantaser i veg. det er ikke virkelig, det er inni tankene dine og er ingen trussel eller problem for noen. 
tenk gjerne på at svært mange har fantasert om deg også. er ikke det kult, kanskje? 

• Liker 1
Skrevet

Hallo 😅

Sålenge du ikke sier det til ham spiller det da ingen rolle. 

Dette er nok likt for de fleste, hyggelig når det er noen man synes er greit attraktive selv? 

Anonymkode: b229b...5e7

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke en han. 🤭

Gjest Elder Millennial
Skrevet

Dette skal du da aldeles ikke ha dårlig samvittighet for. Helt normalt å fantasere om kjente og ukjente, eller oppdiktede karakterer når man onanerer ☺️👌

Skrevet
Ominous skrev (9 timer siden):

Dette skal du da aldeles ikke ha dårlig samvittighet for. Helt normalt å fantasere om kjente og ukjente, eller oppdiktede karakterer når man onanerer ☺️👌

Hvor nær relasjon har du til den du fantaserer om?

Anonymkode: 8e713...e33

Gjest Elder Millennial
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvor nær relasjon har du til den du fantaserer om?

Anonymkode: 8e713...e33

Mannen er da ganske nær🤷‍♀️ Hender også jeg fantaserer om oppdiktede karakterer som The Witcher eller kjendiser.  Tenker det er helt innafor jeg altså😅

Jeg pleier egentlig ikke å fantasere om de rundt meg, men det er mange som gjør det og det er jo helt normalt. 

Skrevet

Huff, ikke mat deg selv, det blir bare værre!

Hun er garantert ikke interessert.

Anonymkode: 61278...d55

Skrevet

Skam er ganske vanlig ift fantasier tror jeg. Jeg tenker på eldre fedre av venninner, bestefedre osv, det dunker sykt mellom bena når jeg fantaserer om dem. Men aldri i virkeligheten.

Anonymkode: 1e4f7...4c4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Skam er ganske vanlig ift fantasier tror jeg. Jeg tenker på eldre fedre av venninner, bestefedre osv, det dunker sykt mellom bena når jeg fantaserer om dem. Men aldri i virkeligheten.

Anonymkode: 1e4f7...4c4

Det som er så fint med fantasier er jo at de er nettopp fantasier! Ingenting å skamme seg for. 

Anonymkode: 4dd09...404

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde elsket om noen hadde fantasert om meg. Uansett hvem egentlig. Bare smigrende og uskyldig. Men så er jeg mann.

Anonymkode: e5292...56f

Skrevet

Jeg fantaserer ofte om at jeg knuller faren til bestevenninnen min.

Skammer meg ikke, siden jeg aldri har tenkt til å gjøre det.

Anonymkode: d0d4d...084

• Liker 3
Skrevet

Opplever det samme som andre har sagt, jeg har fantasier om fedrene til venninnene mine av og til og mye annet rart... har da aldri gjort noe slikt men føler ingen skam likevel, de er jo bare tanker og jeg skal faen meg fantasere med hva jeg vil i fred 🙌

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.10.2021 den 22.47):

Det er ikke en han. 🤭

Vitsen med å avsløre det, når du kaller personen hen i innlegget?

Helt klart Troll👹👹

Anonymkode: 5560d...36d

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Vitsen med å avsløre det, når du kaller personen hen i innlegget?

Helt klart Troll👹👹

Anonymkode: 5560d...36d

Hvorfor skulle vedkommende trolle om noe så naturlig og vanlig? Fantasiene hen har er like vanlige som det er å ha dårlig samvittighet for dem. Så det er en god og samtidig uskyldig problemstilling hen tar opp her. Langt fra noe trolletema.

Det er forøvrig heller egentlig ikke lov å drive å spekulere i om noen er troll her inne. Ihvertfall ikke om det ikke er 100 garantert. Så det er ingen andre enn deg som bryter forumsreglene her:)

Anonymkode: b0805...52f

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.10.2021 den 22.27):

Veldig vanlige fantasier du kommer med her. Vil si omtrent alle seksuelle vesen har hatt slike fantasier i en eller annen grad. Dårlig samvittighet for det er nok heller ikke så uvanlig. Har selv hatt det, men det var nok helst når jeg var yngre. I dag er jeg over 40 år og er trygg på fantasiene mine og ingen får lov å ta dem fra meg;)

Nåt dette er sagt, så hadde mehg blitt smigret over at venner og kolleger hadde fantasier om meg. Enten det var kvinner eller menn. Kanskje særlig kvinner. Selv om jeg er heterofil:)

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Veldig vanlige fantasier du kommer med her. Vil si omtrent alle seksuelle vesen har hatt slike fantasier i en eller annen grad. Dårlig samvittighet for det er nok heller ikke så uvanlig. Har selv hatt det, men det var nok helst når jeg var yngre. I dag er jeg over 40 år og er trygg på fantasiene mine og ingen får lov å ta dem fra meg;)

Nåt dette er sagt, så hadde mehg blitt smigret over at venner og kolleger hadde fantasier om meg. Enten det var kvinner eller menn. Kanskje særlig kvinner. Selv om jeg er heterofil:)

*Når dette er sagt

*så hadde jeg blitt smigret

(elendig tastatur..)

Skrevet

Fantasier er ikke farlig. Jeg fantaserer ofte om en kollega selv om jeg er gift. Det er ingen fare så lenge det kun er fantasi.

Anonymkode: 342b4...e54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...