Gå til innhold

Når er det for tidlig med iPad?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv har jeg vært ganske forsiktig med skjermbruk rundt ungen min, men nå hadde hun nylig bursdag og på 2-årsdagen sin fikk hun en iPad av svigerforeldrene. Forstå meg rett, synes det er en fantastisk gave og veldig sjenerøst av dem, men er det ikke litt tidlig til en 2-åring?

Når begynte deres barn med nettbrett, og hvor mye får de lov å bruke dem?

Anonymkode: 0f09b...e43

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss, ja det vil jeg si er tidlig. Jeg er en av de rare som ikke har iPad i hus til tross for tre barn, men hvis jeg skulle hatt, hadde jeg nok ikke introdusert det før barnet var 3,5-4 år. Før det har de kanskje ikke så mye igjen for å sitte med pad?  Bare min tanke da :)

Anonymkode: 6d02f...223

Skrevet

Jeg synes en toåring iallefall ikke har noe å gjøre foran en skjerm i lengre tid av gangen. Om min toåring skulle fått ha en ipad hadde det vært for å bruke den til noe utviklende, en app som lærer deg regning, lesing etc. Og aldri mer enn 30 min om dagen. 

Anonymkode: 8f8f1...4c0

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg synes en toåring iallefall ikke har noe å gjøre foran en skjerm i lengre tid av gangen. Om min toåring skulle fått ha en ipad hadde det vært for å bruke den til noe utviklende, en app som lærer deg regning, lesing etc. Og aldri mer enn 30 min om dagen. 

Nå skal det sies at vi ikke har tv i stua og han så og si aldri ser på skjerm. Så de 30 minuttene blir jo da total skjermtid hos oss😆

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...