AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #1 Skrevet 3. oktober 2021 Selv har jeg vært ganske forsiktig med skjermbruk rundt ungen min, men nå hadde hun nylig bursdag og på 2-årsdagen sin fikk hun en iPad av svigerforeldrene. Forstå meg rett, synes det er en fantastisk gave og veldig sjenerøst av dem, men er det ikke litt tidlig til en 2-åring? Når begynte deres barn med nettbrett, og hvor mye får de lov å bruke dem? Anonymkode: 0f09b...e43
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #2 Skrevet 3. oktober 2021 Jøss, ja det vil jeg si er tidlig. Jeg er en av de rare som ikke har iPad i hus til tross for tre barn, men hvis jeg skulle hatt, hadde jeg nok ikke introdusert det før barnet var 3,5-4 år. Før det har de kanskje ikke så mye igjen for å sitte med pad? Bare min tanke da Anonymkode: 6d02f...223
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #3 Skrevet 3. oktober 2021 Jeg synes en toåring iallefall ikke har noe å gjøre foran en skjerm i lengre tid av gangen. Om min toåring skulle fått ha en ipad hadde det vært for å bruke den til noe utviklende, en app som lærer deg regning, lesing etc. Og aldri mer enn 30 min om dagen. Anonymkode: 8f8f1...4c0
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #4 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg synes en toåring iallefall ikke har noe å gjøre foran en skjerm i lengre tid av gangen. Om min toåring skulle fått ha en ipad hadde det vært for å bruke den til noe utviklende, en app som lærer deg regning, lesing etc. Og aldri mer enn 30 min om dagen. Anonymkode: 8f8f1...4c0 Nå skal det sies at vi ikke har tv i stua og han så og si aldri ser på skjerm. Så de 30 minuttene blir jo da total skjermtid hos oss😆 Anonymkode: 8f8f1...4c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå