AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #1 Del Skrevet 3. oktober 2021 Dere som har/skal ha denne typen klistremerke på bilen, hva er egentlig hensikten? Ikke noe i veien med det altså, jeg bare lurer på nytten eller hensikten? Er tanken at andre som kjører bak skal holde ekstra god avstand eller kjøre ekstra hensynsfullt? Anonymkode: a30dd...90c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #2 Del Skrevet 3. oktober 2021 Ja. Anonymkode: 5971a...cae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #3 Del Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja. Anonymkode: 5971a...cae For vi tenker jo at hvis folk ikke har et slikt klistremerke er det helt greit å kjøre i ræven på de. Anonymkode: fcda3...ea8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #4 Del Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): For vi tenker jo at hvis folk ikke har et slikt klistremerke er det helt greit å kjøre i ræven på de. Anonymkode: fcda3...ea8 Nettopp. Anonymkode: 5971a...cae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #5 Del Skrevet 3. oktober 2021 Greia med skiltet er vel at de skal finne barna med en ulykke, og være obs på at de er i bilen. Samme med hund i bil skilt. Anonymkode: c145e...3e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aoyt Skrevet 3. oktober 2021 #6 Del Skrevet 3. oktober 2021 Jeg skal ikke ha det på bilen, men hvis jeg noensinne skulle finne på og sette det på bilen ville det blitt pga en ulykke så folk vet at det kan være barn i bilen som må reddes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #7 Del Skrevet 3. oktober 2021 Dette med ulykker hadde ikke jeg tenkt på. Veldig interessant, jeg har alltid lurt på hvorfor folk har disse klistremerkene Anonymkode: a30dd...90c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #8 Del Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Greia med skiltet er vel at de skal finne barna med en ulykke, og være obs på at de er i bilen. Samme med hund i bil skilt. Anonymkode: c145e...3e8 Visste ikke at barn blir usynlig ved en ulykke. Anonymkode: fcda3...ea8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #9 Del Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Nettopp. Anonymkode: 5971a...cae Ironi er ikke din sterke side, er det? Anonymkode: fcda3...ea8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisenberg Skrevet 3. oktober 2021 #10 Del Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Visste ikke at barn blir usynlig ved en ulykke. Anonymkode: fcda3...ea8 Jo. Både barn og barneseter blir usynlige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 3. oktober 2021 #11 Del Skrevet 3. oktober 2021 Jeg stusser også over slike klistremerker og skjønner ikke hva som er hensikten. Jeg oppfører meg ikke på noen spesiell måte om jeg ser at bilen foran har dette. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #12 Del Skrevet 3. oktober 2021 Arkana skrev (Akkurat nå): Jeg stusser også over slike klistremerker og skjønner ikke hva som er hensikten. Jeg oppfører meg ikke på noen spesiell måte om jeg ser at bilen foran har dette. Akkurat det samme jeg har tenkt! 😬 Anonymkode: a30dd...90c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #13 Del Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Dere som har/skal ha denne typen klistremerke på bilen, hva er egentlig hensikten? Ikke noe i veien med det altså, jeg bare lurer på nytten eller hensikten? Er tanken at andre som kjører bak skal holde ekstra god avstand eller kjøre ekstra hensynsfullt? Anonymkode: a30dd...90c Ja. Det tenker jeg når jeg ser en slik hengende i vinduet. Da er jeg ekstra påpasselig. Anonymkode: d28c9...755 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #14 Del Skrevet 3. oktober 2021 Jeg skjønner ikke vitsen med det, jeg kjører jo på akkurat samme måte om det er en småbarnsfamilier, yrkessjåfør, eller ett gammelt ektepar. Samboer vil absolutt at jeg skal ha dette på bilen min, men det er helt uaktuelt, syntes det bare er syykt teit og hysterisk. Anonymkode: ed004...2fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #15 Del Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg skjønner ikke vitsen med det, jeg kjører jo på akkurat samme måte om det er en småbarnsfamilier, yrkessjåfør, eller ett gammelt ektepar. Samboer vil absolutt at jeg skal ha dette på bilen min, men det er helt uaktuelt, syntes det bare er syykt teit og hysterisk. Anonymkode: ed004...2fd Helt enig! Jeg tenkte først at de med slike klistremerker prøvde å være litt «kule», men så slo det meg at de kanskje hadde en annen hensikt, men siden hensikten ikke var helt tydelig for meg, så funker de jo kanskje ikke som tenkt? Haha, litt rotete kanskje Anonymkode: a30dd...90c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #16 Del Skrevet 3. oktober 2021 Jeg har ikke noe sånt skilt, men har faktisk vurdert å skaffe det. Det er så mye folk ute i trafikken som kjører som rasshøl. Om det å ha et sånn skilt kanskje kan få noen til å tenke seg om en ekstra gang før de ligger oppi rompa på bilen foran så er det jo verdt det. Har blitt påkjørt bakfra en gang av noen som bare lot bilens cruise control vurdere avstand. Heldigvis var det rett før jeg hentet barnet i barnehagen og ikke etter. De tok utrolig lett på det syntes jeg, det var jo kjempeubehagelig selv om jeg ikke ble hardt skadd. Tror ikke de hadde tatt like lett på det om det hadde vært barn i bilen. Anonymkode: d8502...bd6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå