Gå til innhold

Har du eller noen du kjenner opplevd å bli gravid ved å "hoppe av i svingen"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

....? 

Anonymkode: 075a4...709

Videoannonse
Annonse
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Jepp 👋 

Fikk stadig høre jeg skulle vært en flekk på lakenet 😬🙈🙈😅

Skrevet
Ominous skrev (10 minutter siden):

Jepp 👋 

Haha 😂 Det var jo hyggelig sagt 😅🙈 

Skrevet

Klassevennina mi gjorde det 4 ganger på 10 år (har 3 barn). Hun spøker med at hun ikke vet hva det vil si å planlegge barn. De bare kommer når det passer dem. Hun er gift med samme barnefar i 20 år nå.

Gjest Elder Millennial
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Haha 😂 Det var jo hyggelig sagt 😅🙈 

Ja, mamma var skikkelig trivelig til tider😬🤣🤭🙄🤣

Skrevet
Ominous skrev (15 minutter siden):

Jepp 👋 

Det fikk jeg høre også! 🙄 Men mini her og var ikke akkurat planlagt, vi hoppet av i svingen og det funka fint i 2 år gitt men ikke den ene gangen i fjor 😅 Har alltid fått høre at de beste tingene i livet skjer uventet og det stemte virkelig ☺️

Anonymkode: c9313...a79

• Liker 2
Skrevet

Ja, hoppe av i svingen er er ikke en god løsning dersom barn ikke er ønsket. Trodde det var barnelærdom 😄

Jeg var og er godt gift, så det var ingen krise. 

Men ikke under noen omstendigheter tro at denne metoden er i nærheten av sikker :)  

Anonymkode: aeb1f...de9

• Liker 3
Skrevet

Ja, to ganger 😅

Anonymkode: 660b6...8cc

Skrevet

De gangene det har blitt graviditet ut av sex med meg, har det alltid vært med prevensjon. Det å hoppe av i svingen fungerer - for meg - overraskende bra til sammenligning.

Skrevet

Ja, jeg og to ganger. 

Anonymkode: 95128...dd2

Skrevet

Ja, ble det da jeg var 19. Men det har funket bra siden jeg var 34 og ikke blir så lett gravid lenger.

Anonymkode: 44fa3...8e7

Skrevet

Brukt den i åresvis, funker helt fint. 

Anonymkode: 50169...a01

Skrevet

Dere som sier dere har blitt gravid av å hoppe av i svingen, er det da fordi mannen har vært uheldig og ikke klart å trekke seg ut i tide? Eventuelt at han har kommet rett utenfor, slik at noe kan ha kommet inni deg? Har skjønt det slik at det er veldig lav sjanse for å bli gravid av precum.

Vi hoppet av i svingen i mange år da jeg ikke gikk på prevensjon, så var i lang tid redd for at jeg ikke kunne bli gravid siden jeg aldri ble gravid med et uhell. Men neida, ble gravid i første PP begge gangene gitt. Så for min del har det funket veldig bra å hoppe av i svingen, men mannen har heller aldri hatt noen uhell. 

Anonymkode: 0dbbf...43e

Skrevet

Hoppe av i svingen har funket bra for meg i alle år

Skrevet
Katten.2.0 skrev (21 timer siden):

De gangene det har blitt graviditet ut av sex med meg, har det alltid vært med prevensjon. Det å hoppe av i svingen fungerer - for meg - overraskende bra til sammenligning.

Da har du kanskje blitt lurt

Anonymkode: 1dd18...989

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ja, ble det da jeg var 19. Men det har funket bra siden jeg var 34 og ikke blir så lett gravid lenger.

Anonymkode: 44fa3...8e7

Jeg ble gravid selv om kjæresten hoppet av i svingen. Da var jeg 38, skulle fylle 39 om noen uker...Jeg trodde som deg, at jeg var for gammel til å bli gravid så lett, og i alle fall ikke når han hoppet av i svingen i god tid...

Skrevet

Nei, har praktisert det halve livet. Har blitt gravid fordi mannen ikke hoppet av, da.

Anonymkode: 75c0f...d78

Skrevet

Har hatt samme mann siden jeg var 16, er 41 nå. Vi har hoppa av i svingen i alle år. Ingen "uhell" De to barna vi har var planlagt. 

Anonymkode: 10de1...569

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker said:

Da har du kanskje blitt lurt

Mistenker det selv, men det ble aldri fullbyrdet svangerskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...