Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 Populært innlegg #1 Skrevet 3. oktober 2021 Kvinne 29 år her! Jeg blir provosert av dere eldre menn her inne som ligger med unge sårbare jenter. Provosert fordi jeg engang selv var en ung jente som lå rundt med eldre menn alt i fra 30-60 år da jeg bare var mellom 16-20 år(!!!). Jeg kan jo begynne med å fortelle at jeg har hatt en svært vanskelig og grusom oppvekst som har formet meg til den jeg er i dag. Min mor var bare 19 år da hun fikk meg sammen med min far på 30 år. Han var veldig dominerende og kontrollerende over henne. Etterhvert ble han fysisk mot henne. Han drakk mye og ofte og tok ut sinnet sitt på henne. Jeg var bare en liten jenteunge og ble redd hver gang han brølte på henne. Men det var slik jeg trodde var normalt og at sånn skulle det være. Da jeg var 6 år gammel klapset han til meg og jeg begynte å blø neseblod alt for at jeg bare bråket litt når han skulle ta seg en blund på sofaen. Mamma prøvde å beskytte og skåne meg mot mishandlingen hans alt hun kunne, men jeg fikk med meg mer enn hun aner. Jeg klandrer henne ikke for dette! Han var manipulerende og sa han elsket henne og unnskyldte seg hver gang etter han slo henne. Endelig da jeg var 8 år gammel skilte hun seg fra han og tok med meg og min lillesøster på 2 år vekk og flyttet inn til mormor for en periode. Så fant hun seg en ny mann som ble som senere ble min stefar. Jeg elsker han og er akkurat slik en far skal være mot både moren og barna. Men problemene stoppet ikke der. Jeg begynte på ny skole og ble mobbet mye fordi jeg ikke var som de andre i klassen. Jeg var stille av meg og utrygg som følge av å ha vokst opp i et turbulent og utrygt hjem. I tillegg likte jeg å synge og danse på fritiden, og jeg var og er flink til å synge og andre barn følte seg truet og sjalu. Da jeg var 11 år flyttet vi vekk for å komme unna mobbingen. Til et nytt sted og trodde ting skulle bli mye bedre. Neida, her fortsatte mobbingen. Denne gangen ikke bare mot meg, men også mot min familie. En dag skulle mamma på jobb og da hadde noen kuttet hull i dekkene hennes med en kniv og vandalisert bilen. En gang da jeg skulle delta på en talentkonkurranse på skolen måtte noen holde vakt backstage fordi det var jenter som ville unplugge mikrofonen min når jeg skulle opptre. Jeg måtte ha hjemmeskole etter hvert. Det ble bedre, men fortsatt kunne mobbere få tak i meg. Mamma og pappa (stefar) sa nok er nok, og vi flyttet til andre siden av landet. Mobbingen sluttet og jeg gikk fra å bli mobbet til å få meg masse venner på den nye skolen. Jeg ble populær. Som 14-åring ble jeg sammen med en fyr som var 16 år ganmel. Jeg trodde godt om ham, helt til han voldtok meg på foreldrenes sin hytte langt langt vekk i gokk. Sånn fortsatte den helgen helt til vi skulle hjem igjen. Jeg gjorde aldri motstand eller sa nei. Jeg bare frøs til. Som 16 åring kom jeg i kontakt med en lærer i 30-årene på skolen jeg gikk på. Jeg oppfattet han som en trygg voksenperson å snakke med og forholdet ble mer personlig enn lærer-og-elev forhold. Jeg møtte han etter skoletid en dag og ble med ham hjem. Han hadde sagt han kunne hjelpe meg med leksene mine og det sa jeg ja til. Før jeg vet ordet av det tar han på låret mitt og begynner å stryke over den og nærmer seg skrittet mitt. Igjen jeg gjør ingen motstand og fryser nærmest til. Jeg smiler til ham og later som at jeg liker det. Så kler han av meg og vi begynner å ha sex. Lenge…. De to timene jeg var der føltes som et evig langt år. Han sa tilslutt at jeg måtte dra siden kona hans skulle hjem. Jeg husker ikke hva jeg følte etter det besøket fordi jeg har prøvd å fortrenge det som skjedde! Slik fortsetter jeg og hans forhold i godt over 1 år og ingen fant ut om det. Jeg fortalte det aldri til noen. Jeg skammet meg så mye! Så ble jeg 18 år. Begynte å drikke alkohol og festet litt. Har ikke telling på hvor mange voldtekter og overgrep jeg har vært utsatt for på fester. Mest fra jevnaldrendre, om det er til «hjelp». Engang var jeg så full at jeg hadde klart å havne med en 55 år gammel mann. I hans seng! Vi hadde sex og der var jeg til langt på dag fordi jeg aldri turte å dra fra ham fordi han på en eller annen måte hadde kontroll over meg. Skjønner dere hva jeg mener..? En annen gang med en i 40-årene og jeg var edru, men vi kom i kontakt på facebook. Vi begynte å ligge sammen over en periode og jeg ble fucked up. Blokkerte han etterhvert og sluttet å møte ham. Så ble jeg 20 år. Flyttet til Oslo for å studere. Jeg var nå gammel nok til å dra ut på byen. Og da eskalerte det i antall eldre menn jeg flørtet, lå med og ble sjekket opp av. Og sånn var det i alle de årene frem til jeg var 23 år og ferdig med studiene mine. Da flyttet jeg igjen. Jeg begynte å gå til psykolog, men synes det var vanskelig å åpne meg opp og bearbeide traumene mine. 25 år gammel møter jeg min biologiske far igjen for første gang siden han og mamma ble skilt. Jeg møtte han fordi jeg ville prøve å få et forhold til min far igjen etter alle disse årene uten kontakt. Møtte han noen ganger og vi snakket om mye. Etter hvert føltes det feil og jeg har ikke hatt behov for å mer kontakt med ham. Det er sykt å si det, men for meg er han fremmed… Han er ikke min pappa, selv om han egentlig er det. Alle kjæresteforhold jeg har hatt har jeg også blitt voldtatt og mishandlet i. Heldigvis er dem lagt bak meg og jeg hadde forlatt en mann på dagen om han mishandlet meg! For to år siden møtte jeg min nåværende samboer og vi ble nylig forlovet og planlegger bryllup til neste sommer i Syden. Han er noe av det beste som har hendt meg. Jeg har ikke fortalt han om alt dette, men han vet at jeg har hatt det en tøff barndom og oppvekst, men ikke alt i detalj. Jeg går heller ikke til psykolog lenger da jeg fant det lite til hjelp. Selv om jeg nå vurderer å begynne å gå til psykolog igjen for å bearbeide alt det jeg sliter med i dag. Så ja dette ble lengere enn jeg forventet, men de fleste jenter som har stort behov for oppmerksomhet, ligger rundt og spesielt med eldre menn er jenter som sliter. Og det verste er mennene. De ser de unge jentene. Dem er lette å utnytte. Dem er sårbare og søker etter en voksen trygg person. Håper du tenker på dette til neste gang du ser en 18 år gammel jente og vil ha henne. Håper du tok tiden din til å lese dette selv om det ble langt! Anonymkode: f9a25...d16 72 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #2 Skrevet 3. oktober 2021 Håper mange leser dette! Ha en god kveld videre alle som! Anonymkode: f9a25...d16 24
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #3 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Håper mange leser dette! Ha en god kveld videre alle som! Anonymkode: f9a25...d16 Sammen*, beklager begynner å bli litt trøtt.. Anonymkode: f9a25...d16 5
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #4 Skrevet 3. oktober 2021 Viktig innlegg. Dette aspektet glemmer menn helt. Det er som regel en grunn for seksualisert atferd. Og det bør ikke utnyttes. Anonymkode: a66c4...4f3 35
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #5 Skrevet 3. oktober 2021 Enig. «AlDeR Er BaRE eT tAll» 🤮🤮🤮 skulle ønske den seksuelle lavalderen ble økt til minst 18 også. Helst 20/21 Anonymkode: 5b414...18b 27
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #6 Skrevet 3. oktober 2021 Takk for at du deler! Dessverre driter de langt i den siden av saken, de det gjelder. Anonymkode: 3477b...217 11
Gjest Chroma Skrevet 3. oktober 2021 #7 Skrevet 3. oktober 2021 Jeg tror veldig mange unge jenter som har sex med eldre menn har lignende livserfaringer. Kjenner meg igjen i mye av det du skriver.
CorvusCorax Skrevet 3. oktober 2021 #8 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Viktig innlegg. Dette aspektet glemmer menn helt. Det er som regel en grunn for seksualisert atferd. Og det bør ikke utnyttes. Anonymkode: a66c4...4f3 👆
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #9 Skrevet 3. oktober 2021 Chroma skrev (2 minutter siden): Jeg tror veldig mange unge jenter som har sex med eldre menn har lignende livserfaringer. Kjenner meg igjen i mye av det du skriver. Det tror jeg også. Hvert fall uti fra de jentene jeg har snakket med som har ligget med mye eldre menn. Det er ikke naturlig at en på 18 skal finne en på 40 tiltrekkende. Da er det som oftest noe mer bak som ligger. Anonymkode: f9a25...d16 20
Hareena Skrevet 3. oktober 2021 #10 Skrevet 3. oktober 2021 Et velskrevet og tankevekkende innlegg, ts. Ønsker deg alt godt for framtida. 14
AprilLudgate Skrevet 3. oktober 2021 #11 Skrevet 3. oktober 2021 De mennene dette gjelder er dessverre ikke spesielt interesserte. Enten fordi de faktisk er kyniske jævler, eller, fordi de er 98% kyniske jævler som tenker at «jammen sikkert ikke akkurat de JEG prøver å ligge med/takker ja til». 5
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #12 Skrevet 3. oktober 2021 Ts: jeg ønsker deg alt godt ❤️ Anonymkode: f4378...633 5
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #13 Skrevet 3. oktober 2021 Kjære ts sender deg en klem! Jeg har lignende erfaringer som deg. Jeg er i dag i den alderen hvor de yngste mennene jeg hadde sex med var i, over 30. Jeg ser på UNGER på 16-17 og jeg får vondt inni meg av tanken på å skulle ha sex med de. De er jo faen meg bare barn. Hvordan menn i 40årene fant meg så "moden og sexy" før jeg var 20, jeg blir faen meg kvalm og jeg sender mitt 18årige meg en jævlig stor klem og. Anonymkode: 6902a...35c 21
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #14 Skrevet 3. oktober 2021 ❤️❤️❤️ Dette er et veldig viktig innlegg! Anonymkode: a9f4d...2b5 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #15 Skrevet 3. oktober 2021 Det er de færreste menn som utnytter kvinner på denne måten, og flere av de som gjør det eier ikke empati. Ca 1% av befolknngen er psykopater. Disse finner du over alt. .Snakk til de, resten av oss oppfører oss. Anonymkode: 47db1...b73 8
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #16 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kjære ts sender deg en klem! Jeg har lignende erfaringer som deg. Jeg er i dag i den alderen hvor de yngste mennene jeg hadde sex med var i, over 30. Jeg ser på UNGER på 16-17 og jeg får vondt inni meg av tanken på å skulle ha sex med de. De er jo faen meg bare barn. Hvordan menn i 40årene fant meg så "moden og sexy" før jeg var 20, jeg blir faen meg kvalm og jeg sender mitt 18årige meg en jævlig stor klem og. Anonymkode: 6902a...35c Klem til deg og!❤️ Vil også sende en klem til den 16 år gamle meg. Hun hadde det virkelig ikke lett! - TS❤️ Anonymkode: f9a25...d16 13
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #17 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Klem til deg og!❤️ Vil også sende en klem til den 16 år gamle meg. Hun hadde det virkelig ikke lett! - TS❤️ Anonymkode: f9a25...d16 Nei, hun hadde det helt jævlig og jeg synes det er herlig å se at du klemmer ditt yngre jeg og omfavner deg med forståelse. Jeg dømte meg selv i mange år og følte skam, og skyld, endelig ser jeg ordentlig at de hadde et jævlig stort ansvar også, de skulle ikke gått etter meg som var så åpenbart naiv og desperat. Anonymkode: 6902a...35c 11
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #18 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg dømte meg selv i mange år og følte skam, og skyld, endelig ser jeg ordentlig at de hadde et jævlig stort ansvar også, de skulle ikke gått etter meg som var så åpenbart naiv og desperat. Samme her. Men jeg orker ikke skamme meg så mye mer. Det er tross alt ikke jeg som har gjort noe galt. Anonymkode: a9f4d...2b5 11
Katten.2.0 Skrevet 3. oktober 2021 #19 Skrevet 3. oktober 2021 Synes det er på trynet at menn på 25+ går etter jenter som ikke har fylt 20 enda. For min del har min laveste aldersgrense vært 23 i ganske mange år nå, men har ikke hatt sex med noen så 'ung' siden slutten av tyveårene selv. 12
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #20 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Samme her. Men jeg orker ikke skamme meg så mye mer. Det er tross alt ikke jeg som har gjort noe galt. Anonymkode: a9f4d...2b5 Det har du helt rett i, selv om jeg som 29 år fortsatt gjør det. Min mamma som er min aller nærmeste etter min samboer vet ikke om dette engang. TS Anonymkode: f9a25...d16 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå