Gå til innhold

Blir provosert av eldre menn som rettferdiggjør at dem har sex med unge jenter. Jeg var selv en av de jentene!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper mange leser dette! Ha en god kveld videre alle som! 

Anonymkode: f9a25...d16

• Liker 24
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Håper mange leser dette! Ha en god kveld videre alle som! 

Sammen*, beklager begynner å bli litt trøtt..

• Liker 5
Skrevet

Viktig innlegg. Dette aspektet glemmer menn helt. Det er som regel en grunn for seksualisert atferd. Og det bør ikke utnyttes. 

Anonymkode: a66c4...4f3

• Liker 35
Skrevet

Enig. 

«AlDeR Er BaRE eT tAll» 🤮🤮🤮

skulle ønske den seksuelle lavalderen ble økt til minst 18 også. Helst 20/21 

Anonymkode: 5b414...18b

• Liker 27
Skrevet

Takk for at du deler! Dessverre driter de langt i den siden av saken, de det gjelder.

Anonymkode: 3477b...217

• Liker 11
Skrevet

Jeg tror veldig mange unge jenter som har sex med eldre menn har lignende livserfaringer. Kjenner meg igjen i mye av det du skriver. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Viktig innlegg. Dette aspektet glemmer menn helt. Det er som regel en grunn for seksualisert atferd. Og det bør ikke utnyttes. 

Anonymkode: a66c4...4f3

👆

Skrevet
Chroma skrev (2 minutter siden):

Jeg tror veldig mange unge jenter som har sex med eldre menn har lignende livserfaringer. Kjenner meg igjen i mye av det du skriver. 

Det tror jeg også. Hvert fall uti fra de jentene jeg har snakket med som har ligget med mye eldre menn. Det er ikke naturlig at en på 18 skal finne en på 40 tiltrekkende. Da er det som oftest noe mer bak som ligger. 

• Liker 20
Skrevet

Et velskrevet og tankevekkende innlegg, ts. Ønsker deg alt godt for framtida.

• Liker 14
Skrevet

De mennene dette gjelder er dessverre ikke spesielt interesserte.

Enten fordi de faktisk er kyniske jævler, eller, fordi de er 98% kyniske jævler som tenker at «jammen sikkert ikke akkurat de JEG prøver å ligge med/takker ja til». 

• Liker 5
Skrevet

Ts: jeg ønsker deg alt godt ❤️

Anonymkode: f4378...633

• Liker 5
Skrevet

Kjære ts sender deg en klem! Jeg har lignende erfaringer som deg. Jeg er i dag i den alderen hvor de yngste mennene jeg hadde sex med var i, over 30. Jeg ser på UNGER på 16-17 og jeg får vondt inni meg av tanken på å skulle ha sex med de. De er jo faen meg bare barn. Hvordan menn i 40årene fant meg så "moden og sexy" før jeg var 20, jeg blir faen meg kvalm og jeg sender mitt 18årige meg en jævlig stor klem og. 

Anonymkode: 6902a...35c

• Liker 21
Skrevet

❤️❤️❤️

Dette er et veldig viktig innlegg!

Anonymkode: a9f4d...2b5

• Liker 3
Skrevet

Det er de færreste menn som utnytter kvinner på denne måten, og flere av de som gjør det eier ikke empati. Ca 1% av befolknngen er psykopater. Disse finner du over alt. .Snakk til de, resten av oss oppfører oss.

Anonymkode: 47db1...b73

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kjære ts sender deg en klem! Jeg har lignende erfaringer som deg. Jeg er i dag i den alderen hvor de yngste mennene jeg hadde sex med var i, over 30. Jeg ser på UNGER på 16-17 og jeg får vondt inni meg av tanken på å skulle ha sex med de. De er jo faen meg bare barn. Hvordan menn i 40årene fant meg så "moden og sexy" før jeg var 20, jeg blir faen meg kvalm og jeg sender mitt 18årige meg en jævlig stor klem og. 

Klem til deg og!❤️

Vil også sende en klem til den 16 år gamle meg. Hun hadde det virkelig ikke lett!

- TS❤️

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Klem til deg og!❤️

Vil også sende en klem til den 16 år gamle meg. Hun hadde det virkelig ikke lett!

- TS❤️

Nei, hun hadde det helt jævlig og jeg synes det er herlig å se at du klemmer ditt yngre jeg og omfavner deg med forståelse. Jeg dømte meg selv i mange år og følte skam, og skyld, endelig ser jeg ordentlig at de hadde et jævlig stort ansvar også, de skulle ikke gått etter meg som var så åpenbart naiv og desperat. 

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg dømte meg selv i mange år og følte skam, og skyld, endelig ser jeg ordentlig at de hadde et jævlig stort ansvar også, de skulle ikke gått etter meg som var så åpenbart naiv og desperat. 

Samme her. Men jeg orker ikke skamme meg så mye mer. Det er tross alt ikke jeg som har gjort noe galt. 

• Liker 11
Skrevet

Synes det er på trynet at menn på 25+ går etter jenter som ikke har fylt 20 enda. For min del har min laveste aldersgrense vært 23 i ganske mange år nå, men har ikke hatt sex med noen så 'ung' siden slutten av tyveårene selv.

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Samme her. Men jeg orker ikke skamme meg så mye mer. Det er tross alt ikke jeg som har gjort noe galt. 

Det har du helt rett i, selv om jeg som 29 år fortsatt gjør det. Min mamma som er min aller nærmeste etter min samboer vet ikke om dette engang.

TS

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...