AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #1 Skrevet 3. oktober 2021 Snakket litt med en veldig kjekk fyr, så jeg har vært inne på profilen hans mange ganger bare for å se på bildene av han. Etter dette føler jeg han svarer litt annerledes, så kom jeg til å tenke på at han kanskje ser at jeg har vært inne på profilen hans mange ganger.. Kan han se at jeg har vært der? Hvis man betaler for Tinder kan man se da? Anonymkode: 17707...da9
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #2 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Snakket litt med en veldig kjekk fyr, så jeg har vært inne på profilen hans mange ganger bare for å se på bildene av han. Etter dette føler jeg han svarer litt annerledes, så kom jeg til å tenke på at han kanskje ser at jeg har vært inne på profilen hans mange ganger.. Kan han se at jeg har vært der? Hvis man betaler for Tinder kan man se da? Anonymkode: 17707...da9 Nei, en kan heldigvis ikke se hvem, eller hvor mange ganger en besøker profilen din. Du ser kun hvem du har matchet med😊 Anonymkode: 35acc...3dc
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #3 Skrevet 3. oktober 2021 Jeg lurer på det samme. Du mener etter Match? Anonymkode: d1800...f0a
TheHairyToothfairy Skrevet 3. oktober 2021 #5 Skrevet 3. oktober 2021 kan du se at noen har besøkt din profil? der har du svaret. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå