AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #1 Del Skrevet 3. oktober 2021 Jeg og min kjære har prøvd å bli gravide nå i 6 mnd. Kjøpte noen eggløsningstester denne måneden, som viste at jeg hadde eggløsning for 3 dager siden. I dag har jeg mensensmerter nederst i magen. Noen som fikk det som første tegn på en graviditet? Noen som har noen tips til å bli raskere gravid? Anonymkode: d448f...20e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #2 Del Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg og min kjære har prøvd å bli gravide nå i 6 mnd. Kjøpte noen eggløsningstester denne måneden, som viste at jeg hadde eggløsning for 3 dager siden. I dag har jeg mensensmerter nederst i magen. Noen som fikk det som første tegn på en graviditet? Noen som har noen tips til å bli raskere gravid? Anonymkode: d448f...20e Hvis testen var positiv, vil egget prøve å slippe 24t etterpå. Det er ikke alltid det slipper, slik at EL blir forskyvd - kanskje det er det du kjenner på? Tviler på at det er graviditetstegn du kjenner på 3 dager etter EL. Mine beste tips er å kartlegge EL, regelmessig samleie og ikke stresse. - J 😊 Anonymkode: 51bfc...526 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morsol Skrevet 3. oktober 2021 #3 Del Skrevet 3. oktober 2021 https://forum.kvinneguiden.no/topic/1518721-morsols-nummer-4/?tab=comments#comment-28431515 Jeg skrev opp symptomer rundt EL. Men vet ikke helt hvilken dag EL var 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #4 Del Skrevet 3. oktober 2021 Det er umulig å kjenne på graviditetssymptomer før egget har festet seg i livmoren og begynt å produsere hormoner som forteller kroppen at den er gravid - dette kan skje alt fra 5-10 dager etter eggløsning. Så jeg tror ikke du kjenner på noen symptomer så tidlig - men du kan jo fremdeles absolutt være gravid 🤞 Anonymkode: 718fc...2eb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå