Gå til innhold

Utenlandske gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet
og Kvinder Danske, Norske Finske Svenske og Islandske lær at vær mere kvinde, og nyd at mænd vil opvarte dig, det er ikke tøft at kunne skifte på bilen lad mand gør det de kan så kan vi gøre det vi er best til.

jeg håper det var ironi :roll:

Jeg foretrekker den typiske nordiske mannen, den rolige og sjenerte typen som kan føre en lang samtale uten å spørre om vi skal knulle. Delte hybel med en italiener en gang, og ble helt skremt! han var så voldsom..

hver sin smak..

Videoannonse
Annonse
Gjest Rodriguez
Skrevet

Hehehe, masse sjalusi her og ikke minst rasisme :klappe: .

Laudrup, kilden i VG var en (kjent) engelskmann som dro til Norge for å skrive om "verdens beste land". Han er journalist for en seriøs engelsk avis.

Annie, synes du det er vanskelig å bli kvitt oss? Vel du henger med feil type utlendinger :ler:

Og du med den lange nesen, jeg kan vise deg noen bevegelser på dansegulvet. Det ligger i hofta altså :sjenert:

Ha det ,stive nordmenn

Gjest Catwoman
Skrevet

Utlandet er jo så mangt da. For oss nordmenn er jo alt som ikke er Norge utlandet.

Men går utifra at du mener de sydligere strøkene.

Det er vel sant det at dere er født med mer rytme i kroppen og derforer veldig flinke til å danse.

Det du mente er kanskje at pga den rytmen så er dere bedre i senga og? hmm.

Ikke vet jeg, jeg har aldri prøvd.

Men jeg har sett nordmenn som er flinke til å danse og.

Dessuten er jeg litt enig med Piper. Jenter sier gjerne det du vil høre, ihvertfall hvis det bare er sex hun vil ha.

Og de jentene som foretrekker utlenlandske gutter tror jeg ikke gjør det pga. bedre sex, tror det er andre ting som spiller inn der.

Skrevet (endret)
Hehehe, masse sjalusi her og ikke minst rasisme :klappe: .

:overrasket:

Altså, når du selv starter en generaliserende diskusjon hvor du selv skiller mellom "utlendinger" og nordmenn, kan du ikke komme og kalle oss for rasister. Det er toppen av usakelighet, vi svarer bare på det du spør om!

Og sjalusi? Tør jeg minne det på at du ba om damenes mening. Den har du fått. Så med mindre du har inntrykket av at alle damene her inne har lyst til å være utenlandske menn, kan vi vel utelukke sjalusi. :ler:

Endret av hecuba
  • Liker 1
Skrevet

gaja niks dette var mit ramme alvor, jeg mener virkelig at vi nordiske kvinder hænger os alt for mye op i at være selvstændige frigjorte kvinder som kan alt selv og vil vi få børn går vi til læge og får det på glas, jeg kan li at være kvinde og jeg gider ikke at bakse med en masse tugt arbejde når jeg har en mand som kan li det, bare for at vise ham at jeg kan godt selv.

Gjest sexysadie
Skrevet

Det er da virkelig ikke noe poeng i seg selv hvor fyren kommer fra.

Skrevet

Jeg liker best de norske jeg. Jeg syns ikke svarte, brune eller gule gutter er fine. rasist, nei.. det har noe med smak å gjøre.

Men norske gutter kan ikke danse, der er jeg enig.

Skrevet
Jeg foretrekker en gutt jeg liker, uavhengig av nasjonalitet!

Jeg foretrekker en MANN jeg liker, uanhengig av nasjonalitet! De fleste gutter er fortsatt på pubertetsstadiet...

Gjest Dum Perignon
Skrevet

Utlandet er et fint land, med mange fine damer av begge kjønn. Såpass kan vi vel alle være enige om nå på tampen av helga.

Skrevet
Utlandet er et fint land, med mange fine damer av begge kjønn. Såpass kan vi vel alle være enige om nå på tampen av helga.

:ler::ler:

Ja, der er vi alle enige her på KG. La meg få tilføye: mennene utenlands er nu så meget bedre i sengen og i parforhold med all dets kurtise enn trauste norske svine-menn og sportsfantaster.

Skrevet
Det er da virkelig ikke noe poeng i seg selv hvor fyren kommer fra.

Nei, bare han kommer ... :ler:

Skrevet
Nei, bare han kommer ...  :ler:

Nei, fy Dan :reise::reise:

"Bare han får deg til å komme", heter det.

Dagens norske menn er altfor egoistiske og tenker kun på egen tilfredsstillelse.

Skrevet
Nei, fy Dan  :reise:  :reise:

"Bare han får deg til å komme", heter det.

Dagens norske menn er altfor egoistiske og tenker kun på egen tilfredsstillelse.

Den største glede jeg kan gi min kone er å la henne glede meg ...

Skrevet
Den største glede jeg kan gi min kone er å la henne glede meg ...

:roll:

Er du vikerlig gift??

Skrevet
Jepp, og svært ironisk.  :ler:

Fatter ironien her.. Men har ikke sett så veldig mange ikke-ironiske innlegg av deg ennå.. ;)

Skrevet

Da har du ikke sett godt nok etter da, for de finnes ...

Skrevet

Hvis Dan er gift synes ikke jeg det er noe kult at han er her.

Hva er poenget med å flørte med gifte menn? :roll:

Vi er ikke her for å skape spenning i daffe forhold andre har, derfor burde du være single Dan.

Skrevet (endret)

slettet

Endret av gaja
Skrevet

Foretrekker Norske menn. Gutter som danser er femi uansett nasjonalitet!!!

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...