AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #1 Skrevet 3. oktober 2021 Hei, jeg lurer egentlig på om jeg skal bestille en legetime for full helsesjekk på barnet mitt. Hun er fire år, ingen underliggende sykdommer og generelt frisk og rask... Men det er alltid et eller annet. Vondt der eller vondt her (de samme stedene går igjen) , og hun hadde korona for litt over en mnd siden, blitt frisk, men igjen nå begynt med forkjølelse. Mest sannsynlig er det ingenting, men jeg vil gjerne vite om det er noe. Om hun mangler noe. Om det er noe alvorlig galt mtp smertene. Er det egentlig "lov" å dra til legen for å ta kanskje i legens øyne, unødvendige prøver? Jeg ville fått ro i sjelen. Anonymkode: 4fe9a...5d3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #2 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hei, jeg lurer egentlig på om jeg skal bestille en legetime for full helsesjekk på barnet mitt. Hun er fire år, ingen underliggende sykdommer og generelt frisk og rask... Men det er alltid et eller annet. Vondt der eller vondt her (de samme stedene går igjen) , og hun hadde korona for litt over en mnd siden, blitt frisk, men igjen nå begynt med forkjølelse. Mest sannsynlig er det ingenting, men jeg vil gjerne vite om det er noe. Om hun mangler noe. Om det er noe alvorlig galt mtp smertene. Er det egentlig "lov" å dra til legen for å ta kanskje i legens øyne, unødvendige prøver? Jeg ville fått ro i sjelen. Anonymkode: 4fe9a...5d3 Leger tar ikke unødvendige prøver. Er det hode og mage smerter kan det være alt mellom himmel og jord. Antar hun blir kjent på, ta blodprøver og spurt noen spørsmål. Anonymkode: 46631...673 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå