AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #1 Skrevet 3. oktober 2021 Jeg er på familiebesøk, og vi bor 7 stykker i samme hus. Jeg bor til vanlig alene og har den idiotiske vanen med å drikke rett fra kartongen/flaska og slikke av bestikket forså å ta den tilbake i feks yoghurtbegeret/styltetøyet/middagen som lages. Gjør dette fordi det uansett bare er jeg som skal spise/drikke av det. Nå har jeg vært på besøk hos et familiemedlem i 2 dager og i går glemte jeg meg helt og både drakk rett av felles melkekartong og putta skjeen jeg hadde hatt i munnen tilbake i felles syltetøy. Tenkte først over det ved fellesfrokosten i dag og rakk ikke si noe før både melka og syltetøyet var drukket/spist av. Føler meg så jævla ekkel og skamfull. Jeg VET jo at det er feil og dritekkelt, og at sånn slutter man med som 3 åring, men nå er skaden skjedd og jeg er litt rådvill. Skal jeg si i fra, eller bare la det gå + ta meg kraftig sammen med den uvanen? Anonymkode: 963fb...ef0
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #2 Skrevet 3. oktober 2021 Hadde ikke sagt noe. Anonymkode: e64c4...642 17
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #3 Skrevet 3. oktober 2021 Nei, det skal du ikke si ifra om, det har overhodet ingen hensikt! Bare ta lærdom av det, og som du sier, skaden er skjedd, men det er litt av den typen sak der det man ikke vet, har man ikke vondt av. Bare glem det hele Anonymkode: 42614...b52 8
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #5 Skrevet 3. oktober 2021 Nei. Ikke si det. Jeg drikker av kartongen enten jeg er hjemme eller på besøk. Anonymkode: 94b5b...91c
Fireflies Skrevet 3. oktober 2021 #6 Skrevet 3. oktober 2021 Så lenge du ikke rakk å si i fra før det ble spist av så hold det skjult. Bare pass på fremover når du er sammen med andre. 1
Flintis Skrevet 3. oktober 2021 #7 Skrevet 3. oktober 2021 Dette er hvorfor en må holde samme standard hos seg selv som i samfunnet ellers. Så lenge du ikke er syk trenger du ikke siifra synes jeg, da skaden er skjedd. 3
Sensi Skrevet 4. oktober 2021 #8 Skrevet 4. oktober 2021 Ha ha ha….må bare le. Men kun fordi det er litt morsomt. Jeg forteller nemlig til mine barn at de skal sitte fint ved bordet og ikke slikke på det som skal tilbake i felles, dobbelt dippe eller drikke fra kartongen osv. Nettopp for at de ikke skal glemme seg når vi har besøk eller de er på besøk. Kanskje du skal ta litt skjerpings hjemme? Pluttselig får du besøk. Litt greit da å vite at alt du har kan settes på bordet. 😊. Hadde ikke sagt noe foresten. Kun skjerpings 😅 4
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #9 Skrevet 4. oktober 2021 Å si noe nå, vil nok bare forårsake ekkel stemning. Skaden er alt skjedd. Men legg av deg disse uvanene på hjemmebane også, så slipper du sånne episoder igjen. Anonymkode: 61f79...e91 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå