AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #1 Skrevet 3. oktober 2021 Hey, skrev første innlegg under helse på KG, men tror jeg var på feil sted Altså, jeg har bestilt og avbestilt timer det siste året, men i morgen har jeg bestemt meg for å dra inn for å ta Botox. Jeg er nervøs da jeg er så utrolig redd for at øyet skal «sagge» eller eye drop som de kaller det. Det er sjeldent men likevel tenker jeg på det. Skal ta i sinnarynken og litt i panna. Er det noen her som har opplevd det eller noen med positive opplevelser med Botox i sinnarynke og øvre del av pannen? Jeg er egentlig veldig fornøyd med ansiktet mitt, grunnen for Botox er fordi jeg har et gammelt arr i pannen som gjør at når jeg løfter øyenbrynene former det seg en større rynke som ikke ville vært der uten dette arret... i min alder.. tenker også at det kan være forebyggende. Alt tas mot med takk ❤️ Anonymkode: a29fc...08a
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #2 Skrevet 3. oktober 2021 Skulle ønske du revurderte:) Anonymkode: 6fff4...faf 8
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #3 Skrevet 3. oktober 2021 Hvis du tar det kun for kosmetiske årsaker og ikke har noen sykdom så er det så og si smertefritt. Anonymkode: f4684...028
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #4 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis du tar det kun for kosmetiske årsaker og ikke har noen sykdom så er det så og si smertefritt. Anonymkode: f4684...028 Vel, det er i alle fall bra : ) ts Anonymkode: a29fc...08a 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #5 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skulle ønske du revurderte:) Anonymkode: 6fff4...faf Hvorfor? Erfaringer? ts Anonymkode: a29fc...08a 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #6 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skulle ønske du revurderte:) Anonymkode: 6fff4...faf Me too Anonymkode: 3c0c0...689
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #7 Skrevet 3. oktober 2021 Det går veldig fint, nålene er supertynne og stikket kjennes nesten ikke. Kan svi/presse pittelitt men det er no biggie. Var veldig fornøyd med sinnarynka mi etter Botox, mindre fornøyd med brynsløft da det ble aaalt for mye 😬 så ut som en angrybird. Synes dessverre det er for dyrt til å gjøre det jevnlig. Anonymkode: 86130...751 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #8 Skrevet 3. oktober 2021 Det går nok helt fint. Du vil kjenne litt der og da når de stikker. Men smertene er borte med en gang etterpå. Har tatt Botox pga Tourettes.og satt de rundt øynene. Ubehagelig, stikker. Men det går. Opplevde å bli bittelitt blå etterpå, men det forsvant raskt, og var ikke veldig godt synlig. Men botoxen går ut etter få måneder,så må tas igjen, og igjen, og igjen. Og det er alltid risiko med det, så håper du har vurdert dette nøye, og fått en vurdering av lege.for om det blir bedring eller ikke før deg Anonymkode: 68f0f...f94
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #9 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vel, det er i alle fall bra : ) ts Anonymkode: a29fc...08a Jeg tar det ofte for migrene og da er det langt i fra smertefritt, men det er jo fordi det settes i spesifikke nerver eller noe sånt. Det er jo en grunn til at det settes der og det gjør vondt. Nåla er sykt tynn og det er mindre vondt enn bedøvelse. Anonymkode: f4684...028
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #10 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det går veldig fint, nålene er supertynne og stikket kjennes nesten ikke. Kan svi/presse pittelitt men det er no biggie. Var veldig fornøyd med sinnarynka mi etter Botox, mindre fornøyd med brynsløft da det ble aaalt for mye 😬 så ut som en angrybird. Synes dessverre det er for dyrt til å gjøre det jevnlig. Anonymkode: 86130...751 Okay! Huffda 🙈Takk for svar! ja, jeg er mest redd for «eye drop» 🙈 Selv om det er nok urealistisk så tenker jeg på det! Men du bestilte for å løfte blikket og sinnarynke sant? tenker å si kun sinnarynke og området hvor arret er (høyt oppe i panna) Er det fare for eyedrop mon tro? TS Anonymkode: a29fc...08a
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #11 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det går nok helt fint. Du vil kjenne litt der og da når de stikker. Men smertene er borte med en gang etterpå. Har tatt Botox pga Tourettes.og satt de rundt øynene. Ubehagelig, stikker. Men det går. Opplevde å bli bittelitt blå etterpå, men det forsvant raskt, og var ikke veldig godt synlig. Men botoxen går ut etter få måneder,så må tas igjen, og igjen, og igjen. Og det er alltid risiko med det, så håper du har vurdert dette nøye, og fått en vurdering av lege.for om det blir bedring eller ikke før deg Anonymkode: 68f0f...f94 Hmm Okay!! Har ikke snakket med en lege ang dette da det er rett og slett for å få vekk en dyp rynke og forhåpentligvis minske sinnarynken, som igjen kommer av mye mysing.. ts Anonymkode: a29fc...08a
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #12 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Me too Anonymkode: 3c0c0...689 Hvorfor? Fortell! Erfaringer? TS Anonymkode: a29fc...08a 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #13 Skrevet 3. oktober 2021 Du er overfladisk. Anonymkode: 4b0f0...a4e 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #14 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Okay! Huffda 🙈Takk for svar! ja, jeg er mest redd for «eye drop» 🙈 Selv om det er nok urealistisk så tenker jeg på det! Men du bestilte for å løfte blikket og sinnarynke sant? tenker å si kun sinnarynke og området hvor arret er (høyt oppe i panna) Er det fare for eyedrop mon tro? TS Anonymkode: a29fc...08a Nei det er jo langt unna den muskelen. Anonymkode: fc55e...55e 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #15 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du er overfladisk. Anonymkode: 4b0f0...a4e Det kan nok stemme Ts Anonymkode: a29fc...08a 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #16 Skrevet 3. oktober 2021 Jeg tok i sinnarynken for noen år siden. Kan ikke huske det gjorde vondt i det hele tatt. Veldig tynne nåler. Ble strålende fornøyd 😀 hadde fortsatt hadde det ikke vært så dyrt.. Som en bonus fikk jeg mye mindre vont i hodet. Jeg hadde nok gått og spent meg mye i panna, som gjorde at jeg fikk hodepine Det går nok fint for deg 😀 Anonymkode: 4b33d...a3a 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #17 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tok i sinnarynken for noen år siden. Kan ikke huske det gjorde vondt i det hele tatt. Veldig tynne nåler. Ble strålende fornøyd 😀 hadde fortsatt hadde det ikke vært så dyrt.. Som en bonus fikk jeg mye mindre vont i hodet. Jeg hadde nok gått og spent meg mye i panna, som gjorde at jeg fikk hodepine Det går nok fint for deg 😀 Anonymkode: 4b33d...a3a Takk for svar ❤️ Så bra at du hadde en positiv opplevelse! Er også plaget mye av hodepine og sterk mysing som kommer av at jeg er veldig lys sensitiv, så håper at det kan også hjelpe på mysingen som utløser hodepiner.. ikke migrene vel og merke. TS Anonymkode: a29fc...08a 1
Rogadame Skrevet 3. oktober 2021 #18 Skrevet 3. oktober 2021 Er plaga med migrene og lyssensitivtet , så hos meg setter de midt i sinnarynka* den er litt hard knute / sterk muskel)Og over det øyebrynet jeg får aura/ migreneanfall. så den svir litt, og noen få stikk oppe i hårfestet da for at ikke fjeset skal bli skjevt. Er ikke vondt nei, ikke så vondt som vepsestikk liksom.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #19 Skrevet 3. oktober 2021 Var med søstra mi når hun tok. Hun syns det var veldig vondt i sinnarynka og hun tok i panna også. Det ene øyebrynet sto opp etterpå, så helt rart ut. Hun vil ikke gjøre det igjen i hvertfall. Forstår ikke hvorfor folk tar botox i panna, alle ser at man har tatt botox da. Ingen har så slett og blank panne, ikke tenåringer en gang. Anonymkode: 93dd9...e1e 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #20 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Var med søstra mi når hun tok. Hun syns det var veldig vondt i sinnarynka og hun tok i panna også. Det ene øyebrynet sto opp etterpå, så helt rart ut. Hun vil ikke gjøre det igjen i hvertfall. Forstår ikke hvorfor folk tar botox i panna, alle ser at man har tatt botox da. Ingen har så slett og blank panne, ikke tenåringer en gang. Anonymkode: 93dd9...e1e Men da tok un antageligvis også for å løfte øyne bryn, det har ikke jeg tenkt til, kun i sinnarynke og høyt oppe på panna. Om det skulle gå gærent så ville det nok vært at øyne bryn synker... det er det som er skrekken min Ts Anonymkode: a29fc...08a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå