AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #1 Skrevet 3. oktober 2021 Jeg var på Aseco her en dag, og la merke til en del bamsesmykker ved kassa. Tenkte ikke så mye mer over det. Men i ettertid har jeg sett disse flere steder, spesielt på tenåringer. Er det tilfeldig, eller et dette noe som nå er poppis for tiden? Julegavetips til jenter mellom 11-16 kanskje? Anonymkode: b4e57...ed6
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #2 Skrevet 3. oktober 2021 Det er populært blant yngre, og noen eldre. Datteren på 14 år har sånt, så det faller nok i smak som julegave. Anonymkode: 0724a...d74 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #3 Skrevet 4. oktober 2021 Fikk i julegave, og jeg er 24. Gav det til min niese på 10 😅 De er søte, men that’s it.. kjedet er for kort og jeg ser ikke helt poenget med å gå med en bamse rundt halsen med mindre man er et barn som elsker bamser. Anonymkode: 980ed...99c 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #4 Skrevet 4. oktober 2021 Det er jo så upersonlig som man får det. Tenker at de som bruker det må være veldig opptatt av å følge strømmen, hva ellers skal de gå med dette for? Er ikke særlig pent heller. Holder med at det passer best for barn 😊 og absolutt fin gave for barn/teens Anonymkode: 980ed...99c 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #5 Skrevet 4. oktober 2021 Kjøpte ett par sånne til barna. Ser både barn og voksne med disse. Er nok en trend som dør ut kjapt. Anonymkode: 0141b...8fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå