AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #1 Skrevet 3. oktober 2021 Svelget litt oliven i lake som har stått åpen i kjøleskap. (Eldorado svarte oliven). Spyttet ut da jeg fant ut at den har stått lenger enn 1 uke åpnet (står på glasset at den varer 1 uke åpnet). Ser at det er litt sånn «slør» i den, men syntes ikke den smakte vondt. Lukter ikke så vondt heller. Kan det være farlig å spise? Tror ikke jeg svelget veldig mye, men allikevel Anonymkode: 88eec...3ea
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #2 Skrevet 3. oktober 2021 Nei, det er nok ikke farlig å spise. Oliven overlever riktignok ikke en uke her i huset, men jeg tviler på at det er farlig. Anonymkode: 4f317...75a
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #3 Skrevet 3. oktober 2021 Jeg åpnet en ny oliven på lake og den lukter friskere, så den andre lukter mer. Ikke stinkende da.. blir litt bekymret nå.. men om jeg blir syk blir jeg forhåpentligvis ikke alvorlig syk siden jeg ikke svelget så mye TS Anonymkode: 88eec...3ea
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #4 Skrevet 3. oktober 2021 Jeg bruker også eldorado oliven og spiser av dem mye lengre enn en uke. Jeg spiser dem så lenge det ikke er mugg på dem. Har aldri tenkt over at holdbarhet etter åpning er spesifisert på glasset. Det har gått helt fint, og det tipper jeg det gjør for deg også. Anonymkode: 52c33...39a 1
skrue Skrevet 5. oktober 2021 #5 Skrevet 5. oktober 2021 On 10/3/2021 at 7:54 PM, AnonymBruker said: Svelget litt oliven i lake som har stått åpen i kjøleskap. (Eldorado svarte oliven). Spyttet ut da jeg fant ut at den har stått lenger enn 1 uke åpnet (står på glasset at den varer 1 uke åpnet). Ser at det er litt sånn «slør» i den, men syntes ikke den smakte vondt. Lukter ikke så vondt heller. Kan det være farlig å spise? Tror ikke jeg svelget veldig mye, men allikevel Anonymkode: 88eec...3ea Tips. Denne typen holder seg dårlig i kjøleskap sammenlignet med alle andre oliven jeg kjenner til. Om jeg bruker slike og har noe igjen så heller jeg alt over i en boks og fryser det. Svinnet av slike oliven har gått ned til null etter at jeg begynte med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå