AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #1 Skrevet 3. oktober 2021 Har noen venninner som til stadighet sier at de skal gjøre forskjellige ting, også avslutter de med men det har nok ikke du råd til. Litt sårende at de sier dette. Jeg er ikke fattig, men har en helt normal inntekt, men de har bedre råd en meg. En gang så sa hun ene at de skulle på en kafé og hadde egentlig tenkt å be meg med, men det var litt dyrt der så da hadde jeg nok ikke råd. Da ble jeg med og dit på trass og kjøpte meg Mat, kake og kaffe nærmest på pur f! Hun ene så helt sjokkert ut 😆 Jeg føler vel egentlig ikke at de er venner når de sier sånt til meg. Hva er det med sånne folk? Sier de det for å opphøye seg selv? Har sagt ifra en gang at jeg ikke likte det, men de bare lo det bort. Jeg syns de er barnslige, og vi er i 20 årene. Anonymkode: df2ef...edb
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #2 Skrevet 3. oktober 2021 Hvorfor kaller du dem venninner? Anonymkode: 48b31...02d 11
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #3 Skrevet 3. oktober 2021 Høres ikke ut som noen jeg hadde giddet å bruke tiden min på. De bare drar deg ned. Kan hende de er misunnelige på deg; kan godt hende at du er smartere, vakrere, mer morsom, bedre selvtillit eller har mer draget på gutta f eks. Livet er for kort til å omgi deg med slike overfladiske mennesker. Move on 😊 Anonymkode: 870b0...279 8
Fireflies Skrevet 3. oktober 2021 #4 Skrevet 3. oktober 2021 Finn noen nye venner. De er ikke venner når de skal være drittsekker mot deg, og du fortjener bedre. 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #5 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor kaller du dem venninner? Anonymkode: 48b31...02d Vi var vel det en stund, men føler vel nå at de ikke er der mer. Anonymkode: df2ef...edb
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #6 Skrevet 3. oktober 2021 Du kan prøve å si at du synes det er greiest om dere fordeler det slik at de bekymrer seg for sin økonomi, så tar du deg av å bekymre deg for din økonomi. Ellers så kan du prøve å vise dem hvor teite de er ved å speile dem litt. "Jeg hadde tenkt å diskutere valget med dere, men det har nok ikke dere evner til". Anonymkode: 51db0...e81 9
Gjest Sirisiri10 Skrevet 3. oktober 2021 #7 Skrevet 3. oktober 2021 (endret) Så leit å ha et sånt behov for å tråkke ned andre. Spør dem neste gang hvorfor de har behov for å gjøre det? Ler de det bare bort er de kanskje ikke noe å spare på. Endret 3. oktober 2021 av Sirisiri10 Skrivefeil
CorvusCorax Skrevet 3. oktober 2021 #8 Skrevet 3. oktober 2021 Høres ikke ut som de liker deg. Kanskje de har erfart at du er gnien? Men du er ung, du kommer til å finne andre venner. Ordentlig venner.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #9 Skrevet 3. oktober 2021 Det høres jo veldig spesielt ut, med mindre du er en av de som alltid klager over hvor dyrt ting er og mye det koster med ditt og datt. Anonymkode: d2e1f...0ad 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #10 Skrevet 3. oktober 2021 CorvusCorax skrev (11 minutter siden): Høres ikke ut som de liker deg. Kanskje de har erfart at du er gnien? Men du er ung, du kommer til å finne andre venner. Ordentlig venner. Mulig de ikke liker meg. Men er ikke gnien. I begynnelsen spanderte jeg på dem selv om de har bedre råd. De har aldri spandert på meg. Ja får nok finne noen andre Anonymkode: df2ef...edb
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #11 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det høres jo veldig spesielt ut, med mindre du er en av de som alltid klager over hvor dyrt ting er og mye det koster med ditt og datt. Anonymkode: d2e1f...0ad Har et veldig avslappet forhold til penger, det er noe jeg ikke bryr meg sånn veldig om og, selv om jeg må se på priset så klart, så driver jeg ikke å klager på at alt er dyrt. Men vi snakket om lønn en gang og da kom jeg til å si hvor mye jeg tjener da de spurte. Skulle ikke sagt noe Anonymkode: df2ef...edb 1
Olsen Skrevet 3. oktober 2021 #12 Skrevet 3. oktober 2021 Jeg tror det kan være godt for deg å sondere litt rundt etter andre bekjentskaper/venner. Disse du beskriver virker noe korttenkte, arrogante og umodne. Kanskje også litt høye på seg selv. Du kan jo fortelle dem at det du mangler i inntekt (ifølge dem) tar du igjen på disponeringsevne. Og legge til at det som gir deg mest glede er gratis. Vurder for deg selv hvor mye av dette du orker å høre på hvis det ikke stopper. Jeg skal love deg at det finnes folk med svært gode inntekter som er helt på blåbærtur økonomisk fordi de ikke klarer å disponer og prioritere. 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #13 Skrevet 3. oktober 2021 Å herregud for noen jenter. Hva er det de tror de er da? Helt tragisk! Få deg andre venner. Om 10 år blir de flau mår de tenker tilbake på oppførselen sin, jeg er 40 og har råd til kafé og kino etc. men aldri om jeg hadde sagt noe slikt til en venn. Hadde skjemtes fra den innerste celle og ut Anonymkode: 6da4b...765 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #14 Skrevet 3. oktober 2021 Å herregud for noen jenter. Hva er det de tror de er da? Helt tragisk! Få deg andre venner. Om 10 år blir de flau mår de tenker tilbake på oppførselen sin, jeg er 40 og har råd til kafé og kino etc. men aldri om jeg hadde sagt noe slikt til en venn. Hadde skjemtes fra den innerste celle og ut Anonymkode: 6da4b...765
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #15 Skrevet 4. oktober 2021 De spiller et høyt spill. Livet lit unge kvinner kan snu like fort som været. Plutselig møter du en mann som viser seg å være milliardær. Over natten kan altså alt bli snudd på hodet, og det er din livsstil de andre ikke har råd til å være med på. Anonymkode: 588a2...2e8
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #16 Skrevet 4. oktober 2021 Jeg har også dårlig råd, det vet alle vennene mine. Aldri har noen sagt noe slik til meg. Finn deg nye venner Anonymkode: 2da1b...bed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå