Gå til innhold

Etsy og VOEC

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med å få selgerne til å VOEC-merke forsendelsene. Er det som som vet om kravene vil bli oppfylt om jeg putter inn VOEC-nummeret i adressen min? Da blir det definitivt med på pakken, men er det gyldig merking? 

Anonymkode: d28be...960

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg sliter med å få selgerne til å VOEC-merke forsendelsene. Er det som som vet om kravene vil bli oppfylt om jeg putter inn VOEC-nummeret i adressen min? Da blir det definitivt med på pakken, men er det gyldig merking? 

Det er lurt å gjøre, da blir kravene oppfylt og Posten sender den rett igjennom😊 Jeg gjør dette på Aliexpress. Er det en adresselinje 2 på Etsy?

Anonymkode: f1158...f00

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er lurt å gjøre, da blir kravene oppfylt og Posten sender den rett igjennom😊 Jeg gjør dette på Aliexpress. Er det en adresselinje 2 på Etsy?

Å, for en lettelse!

Hm, de har en ekstra linje for Apt/Suite/Other. Jeg vet ikke om jeg kan sette det inn der eller om det blir for bortgjemt. Kanskje jeg kan sette det på etter poststedet mitt i stedet?

Skrevet

Har hele etsy ett voec nr? Hva betaler du isåfall om du setter det på adresselinjen? 

Har lurt på å bestille noe fra etsy, men fryktet det skulle bli veldig dyrt.

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker said:

Kanskje jeg kan sette det på etter poststedet mitt i stedet?

Ja det går nok fint🙂

Skrevet
17 minutter siden, Adara said:

Har hele etsy ett voec nr? Hva betaler du isåfall om du setter det på adresselinjen? 

Har lurt på å bestille noe fra etsy, men fryktet det skulle bli veldig dyrt.

Voec nr til Etsy: 2021137

Betaler ikke noe mer enn det du har betalt, men da slipper du  mye tull og rot med at det stopper i tollen

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Voec nr til Etsy: 2021137

Betaler ikke noe mer enn det du har betalt, men da slipper du  mye tull og rot med at det stopper i tollen

Ååh takk ❤ og da kunne jeg foreksempel bare skrevet postkode: 2222 voec: 'nr'?

Skrevet
1 hour ago, Adara said:

Ååh takk ❤ og da kunne jeg foreksempel bare skrevet postkode: 2222 voec: 'nr'?

Ja det bør gå fint🙂

• 9 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Gikk det fint? 

Anonymkode: 73365...c15

AnonymBruker
Skrevet

takk for tips!

Anonymkode: 0d22f...b7d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøper og selger på etsy, og kan fortelle at som selger får jeg oppgitt et nummer å sette utenpå konvolutten til enkelte land, og det vet jeg de som selger til Norge gjør og. Så jeg tenker at akkurat den bekymringen er ubegrunnet. Jeg har likevel måtte betale moms to ganger på ting kjøpt på etsy, fordi DHL og posten gjorde feil, selv om selgeren gjorde det de skulle. Men da har etsy vært greie å ha med å gjøre, og det fremgikk at det var et vanlig problem.

Anonymkode: 5b38d...523

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...