AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #1 Skrevet 3. oktober 2021 Jeg finner ingen prisoversikt på helsenorge.no og heller ikke på fastlegekontorets nettsider. Anonymkode: 3ec06...8db
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #4 Skrevet 3. oktober 2021 Okey, takk for raskt svar. Da tar jeg sjansen og ber om ny resept. Hvis det viser seg å koste noe så er det kanskje mulig å få utsatt betalingen til jeg får lønning. Anonymkode: 3ec06...8db
Honey Dew Skrevet 3. oktober 2021 #5 Skrevet 3. oktober 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Okey, takk for raskt svar. Da tar jeg sjansen og ber om ny resept. Hvis det viser seg å koste noe så er det kanskje mulig å få utsatt betalingen til jeg får lønning. Anonymkode: 3ec06...8db Det må du høre med legen din om. Det er h*n som evt. sender deg en regning.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #6 Skrevet 3. oktober 2021 E-resept uten konsultasjon har 0,- i egenandel. Helfo betaler legen for jobben som gjøres 🙂 Anonymkode: ee048...745 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #7 Skrevet 3. oktober 2021 Det er gratis hos min fastlege iallfall Anonymkode: 38601...bb7
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2021 #8 Skrevet 3. oktober 2021 Når jeg er på helsenorge.no så kan jeg sende melding til legekontoret (administrativt), fornye resept eller sende melding til legen. Bare melding til legen står det at jeg må betale egenandel for, siden det regnes som ekonsultasjon. Så vil tro det er liknende for alle legekontorer kanskje. Anonymkode: 38601...bb7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå